Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerstcadeau's tips gevraagd

2 plaatsers

Ga naar beneden

Kerstcadeau's tips gevraagd Empty Kerstcadeau's tips gevraagd

Bericht  Wennes di 20 dec 2011 - 2:26

Ik moet deze week nog een paar kerstcadeau's halen van ongeveer 10 euro pp.
Ik wil niet met die standaard douchepakketten aankomen, maar ben even inspiratieloos.
Hebben jullie leuke ideeën?

Ik zoek nog cadeau's voor:
Schoonmoeder --> Houdt van luxere dingen en koken.
Mijn schoonvader --> Houdt van wijn, lekker eten, tuin
Vrouw schoonvader --> Houdt van tuin, wijn, sieraden
Broer en schoonzus --> zijn bezig met het bouwen van een eigen huis.
Oma --> Houdt van bakken, naaien

Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerstcadeau's tips gevraagd Empty Re: Kerstcadeau's tips gevraagd

Bericht  Gast di 20 dec 2011 - 6:07

Wennes schreef:Ik moet deze week nog een paar kerstcadeau's halen van ongeveer 10 euro pp.
Ik wil niet met die standaard douchepakketten aankomen, maar ben even inspiratieloos.
Hebben jullie leuke ideeën?

Ik zoek nog cadeau's voor:
Schoonmoeder --> Houdt van luxere dingen en koken. Kookboek, sjaal, of een leuk tapasboekje
Mijn schoonvader --> Houdt van wijn, lekker eten, tuin. Boek over verschillende wijn soorten, zaadjes voor de tuin.
Vrouw schoonvader --> Houdt van tuin, wijn, sieraden. Zie schoonvader
Broer en schoonzus --> zijn bezig met het bouwen van een eigen huis. Theedoeken, handdoeken. Kleine spulltjes voor badkamer of keuken.
Oma --> Houdt van bakken, naaien. Een cake of bakpakket.

Wat misschien wel een leuk idee is om een soort van een mandje te maken met allemaal leuke kleine cadeautjes en dat feestelijk in te pakken. Het hoef helemaal niet duur te zijn. Denk aan de Xenos, Action of primarkt.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 20 dec 2011 - 6:57

Wennes schreef:Schoonmoeder --> Houdt van luxere dingen en koken. Bij ons in de buurt heb je een boerderijwinkel die streekproducten verkoopt. Daar kun je heerlijke dingen halen om te koken. Misschien is dat 'n idee? Wellicht met 'n kookboekje erbij of 'n 'gadget' voor in de keuken.
Mijn schoonvader --> Houdt van wijn, lekker eten, tuin
Vrouw schoonvader --> Houdt van tuin, wijn, sieraden
Broer en schoonzus --> zijn bezig met het bouwen van een eigen huis. Je kunt iets voor in het huis doen of voor het klussen maar je zou juist ook iets kunnen geven om te relaxen; bioscoopkaartjes, dagje weg, dvdtje met 'n flesje wijn (of wat ze lekker vinden) met wat lekkers erbij.
Oma --> Houdt van bakken, naaien Benodigdheden om te bakken, evt. wat luxere producten. Of een leuk boek met naaipatroontjes, wat lapjes stof, 'n leuk speldenkussen.

En zoals Cimic zegt, je zou er leuke pakketjes van maken, dat vind ik zelf altijd leuk om te doen en wordt ook goed ontvangen. smile Als je dat voor je oma zou doen bv., dan zou je kleine bakproducten in 'n beslagkom of 'n bakblik kunnen stoppen en dat leuk kunnen verpakken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud