Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tevreden met je inkomen?

+38
Fjell
Jeanette
Marsy28
Toet
ellibre
Winegum
Monte
Beachgirl
Roos'
Arwyn
Rouxxxe
Lady4
JD
Star007
Snoes
Linda
Sam
Katrien
Saga
Caroow
Punk'd
Poubelle
silly-one
Fortissimo
Suus
Lejow
Marin
Japie
Rovine
Shisha
Rush
Caresses
Char1
Zonnetje
Twellie
Kaat
Taeda
Marcellah89
42 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Tevreden met je inkomen? - Pagina 2 Empty Re: Tevreden met je inkomen?

Bericht  Rush zo 24 maa 2013 - 22:41

Marin schreef:
Rush schreef:
Marin schreef:
Pippa schreef:Opzich wel maar nu ik weet dat er tussen mijn leidinggevende en mij 7 (!) Euro verschil is beslist niet.

Huh? Dan is dat toch juist goed? Ik neem aan dat jij minder dan je leidinggevende verdient, en als dat maar 7 euro verschilt is dat toch niks? Dan zit je toch juist hoog vergeleken je leidinggevende?
7 euro per uur is misschien best wel een verschil, maar daardoor zit zij misschien ook weer in een hogere belastingschaal.

Ooh 7 euro per uur, dat stond er niet bij. Ik dacht echt 7 euro op het totaal netto bedrag ofzo.
Nou ik denk niet dat Pippa zich druk zou maken over €7 'gewoon' haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin zo 24 maa 2013 - 22:49

Ik snapte 't al niet zo goed :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 23:32

Ik ben best tevreden, maar meer mag altijd :P. Ik heb hele lage vaste lasten, dat scheelt wel. En ik mag zeker niet klagen over wat ik verdien voor 24 uur.

Gast
Gast

Bericht  Caroow zo 24 maa 2013 - 23:59

Ik verdiende met 32 uur meer dan Marin gemiddeld per maand. En er zit echt een enorm niveau verschil in, dus ik ben wel tevreden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Saga ma 25 maa 2013 - 0:07

Op dit moment niet, ik ontvang een ziektewet-uitkering en kom iedere maand nét uit. Of net niet.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Katrien ma 25 maa 2013 - 0:17

Ik werk in de detailhandel, dat verdient erg weinig. Ik zou dus graag meer verdienen. Op dit moment werk ik maar 20 uur per week, ik zou ook graag iets meer werken dan dat. Doordat mijn man goed verdient kunnen we prima rondkomen hoor, maar het uurloon van iemand die in de detailhandel werkt is gewoon vreselijk laag.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Bericht  Sam ma 25 maa 2013 - 0:39

Ik zou wel meer willen verdienen. Maar dat komt over een paar jaar wel. Krijg nu studenten salaris en dat is echt niet slecht.
Met mijn salaris + het salaris van mijn vriend zitten we goed. Dus heb niks te klagen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Linda ma 25 maa 2013 - 1:46

Ik ben niet tevreden met mijn loon. Gelukkig heb ik wat loonsverhoging gekregen, dat scheelt wel iets. Ik ben alleen echt niet tevreden over de salarisschaal waarin ik geplaatst ben. In mijn ogen had dat wel wat hoger gemogen. Dit is dan ook de reden dat ik deze functie niet jarenlang zou willen doen. Over een paar jaar zit ik aan het einde van deze schaal, dat vind ik op mijn leeftijd (27) niet al te best. Ik wil graag doorgroeien.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 1:57

Ik heb wel een goed salaris, maar het probleem is dat ik maar 3 dagen per week werk. Ik zou graag meer willen werken en dan ook meer verdienen, maar dat kan in mijn huidige baan niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 4:22

Op dit moment niet. Ben (weer) student en heb een simpel baantje met te weinig uren, dus daar is het loon ook op berekend. Kan er ook niet volledig van rondkomen, dus teer nu o.a. op mijn spaarrekening. Hoop dat ik in de nabije toekomst een baantje kan bemachtigen met meer uren, dan is het voor mijn studententijd prima te overbruggen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 25 maa 2013 - 4:32

Ik ben wel tevreden met mijn salaris.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Star007 ma 25 maa 2013 - 4:34

Nee, ik ben niet tevreden. Ik vind voor het werk dat ik doe, ik best iets meer mag verdienen (zorg) Laughing. Maargoed we doen het er maar mee, ik kijk in ieder geval ieder jaar uit naar mijn loonsverhoging haha Tevreden met je inkomen? - Pagina 2 394967
Mijn man verdient ook echt te weinig voor zijn werkzaamheden en ervaring. Maargoed, zijn baas gooit het op de financiele crisis en zegt daarom niet aan verhogingen te doen dit jaar . Vorig jaar ook al niet Neutral
Hij verdient bijna hetzelfde als wat ik in de zorg verdien , terwijl ik 7 uur minder werk en dus in de zorg werk ( wat bekend staat als niet super goed verdienen). Hij heeft wel een 'goedkope' lease auto , wat nog van zijn brutoloon wordt ingehouden trouwens. Dus zonder die auto zou hij iets meer verdienen, maar zouden wij meer kosten aan een 2e auto hebben.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  JD ma 25 maa 2013 - 4:52

Nee!

Ik had een vaste baan in de kinderopvang, en ben nu leerling verzorgende IG, en het salaris valt me zwaar tegen voor het werk wat ik doe.
Ik verdien 800 euro in de maand Sad bij 27 uur keihard werken.
Nu had ik afgelopen maand veel avonden en weekenden gewerkt, dus had gehoopt op 1000 euro, maar ik had maar 860 Sad

Dus nee, ik ben niet tevreden met mijn salaris, ben blij als ik klaar ben (nog maar 2,5 jaar.....) en gewoon normaal verdien zodat ik weer leuke dingen kan doen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Lady4 ma 25 maa 2013 - 4:53

Ik heb een goed inkomen en stijg de komende tien jaar nog flink door. Ik klaag dus niet. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 6:56

Rush schreef:
Marin schreef:
Rush schreef:
Marin schreef:
Pippa schreef:Opzich wel maar nu ik weet dat er tussen mijn leidinggevende en mij 7 (!) Euro verschil is beslist niet.

Huh? Dan is dat toch juist goed? Ik neem aan dat jij minder dan je leidinggevende verdient, en als dat maar 7 euro verschilt is dat toch niks? Dan zit je toch juist hoog vergeleken je leidinggevende?
7 euro per uur is misschien best wel een verschil, maar daardoor zit zij misschien ook weer in een hogere belastingschaal.

Ooh 7 euro per uur, dat stond er niet bij. Ik dacht echt 7 euro op het totaal netto bedrag ofzo.
Nou ik denk niet dat Pippa zich druk zou maken over €7 'gewoon' haha.

Hahaha! Nee ik heb het idd over uurloon... terwijl ik eigenlijk precies hetzelfde doe, als zij er niet is of samen en dat vind ik niet eerlijk.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe ma 25 maa 2013 - 7:50

Nee, ik ben niet zo tevreden met mijn salaris. Ik vind dat ik te weinig verdien in vergelijking met mijn opleidingsachtergrond e.d. Maar het is wel passend bij mijn officiële functie, en ik vind m'n functie wel erg leuk dus ja. Ik woon samen en we hebben vrij lage maandlasten, kan er dus wel goed mee rond komen. Maar het is wel iedere maand keuzes maken tussen flink shoppen of ff flink sparen bijvoorbeeld.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Arwyn ma 25 maa 2013 - 7:58

Ach, voor mijn uitzendbaan vind ik dat ik niet slecht verdien, kan er prima van leven.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Roos' ma 25 maa 2013 - 8:09

Nee ik ben niet tevreden, ik heb een HBO diploma en verdien momenteel rond minimumloon. Maar aan de andere kant, ik heb wel werk, anders zou ik helemaal niks hebben.. Het is ook erg gezellig met mn collegas, dt is ook belangrijk smile

Roos'
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 111
Punten : 109
Registratiedatum : 20-01-13

Bericht  JD ma 25 maa 2013 - 8:15

Rouxxxe schreef:Nee, ik ben niet zo tevreden met mijn salaris. Ik vind dat ik te weinig verdien in vergelijking met mijn opleidingsachtergrond e.d. Maar het is wel passend bij mijn officiële functie, en ik vind m'n functie wel erg leuk dus ja. Ik woon samen en we hebben vrij lage maandlasten, kan er dus wel goed mee rond komen. Maar het is wel iedere maand keuzes maken tussen flink shoppen of ff flink sparen bijvoorbeeld.

Je hebt in ieder geval de keuze tussen flink shoppen of flink sparen.... Denk dat velen hier,waaronder ikzelf, die keuze niet eens hebben. Niet shoppen en niet sparen...
Lijkt me wel heerlijk als je die keuze hebt smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Beachgirl ma 25 maa 2013 - 8:44

Ik ben tevreden. Kan er op het moment prima van rondkomen al zou iets meer sparen wel fijn zijn.

Nog fijner zou zijn als mijn vriend een baan zou hebben zodat we samen een huisje kunnen gaan zoeken. Mijn eigen huisje is echt veels te klein voor ons samen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Monte ma 25 maa 2013 - 8:52

Nee ik ben niet tevreden, ik kan hier niet van op mezelf wonen. Ik kom nu niet in aanmerking voor sociale huur en vrije sector kan ik niet betalen(dat is dan de helft van mijn netto salaris). En kopen gaat ook niet. Voor nu vind ik het dus veel te weinig voor 40 uur werken en mijn niveau, met 300/400 euro erbij zou ik echt tevreden zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Winegum ma 25 maa 2013 - 9:08

Ja, ik vind dat ik, voor een bijbaan, erg goed verdien. Hierdoor kan ik naast mijn studie nog leuke dingen doen en toch zoveel mogelijk zelf betalen.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  ellibre ma 25 maa 2013 - 9:21

Ja, ik ben heel tevreden en blijf ook flink doorgroeien. Zelfde geldt voor het salaris van m'n vriend.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Bericht  Toet ma 25 maa 2013 - 9:33

Mwa, opzich heb ik niks te klagen. Ik ben student, betaal alles zelf en kan prima rondkomen + leuke dingen doen. 100-150 euro per maand meer zou ideaal zijn, zodat ik wat meer kan sparen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Marsy28 ma 25 maa 2013 - 14:54

Ja, ik ben wel tevreden. Ik werk 10 uur maar krijg er fulltime voor betaald. Ik moet echter wel 1 keer per jaar zelf belasting afdragen en de (school) vakanties krijg ik niet betaald. Ik werk echter wel weer als compensatie 40 uur per jaar extra op een zondag. Ik wil er nog wel iets naast gaan zoeken want 2 uurtjes per dag maakt dat ik ontzettend lui word :P
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: