Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kom je over iemand heen?

+6
SoGood
Toet
Antibes
Bazinga
Poubelle
SuperGrover
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe kom je over iemand heen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom je over iemand heen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 6:04

Volgens mij is het sleutelwoord idd 'tijd' en wellicht ook niet te streng voor jezelf zijn en het dus accepteren dat je dit voelt. Ik denk dat je anders deze jongen in je hoofd groter maakt, doordat je je dan telkens probeert te verzetten en op die manier ben je juist extra met hem bezig. Het maakt denk ik ook niet uit wat het dan is wat je aantrekt; het gevoel is er nou eenmaal. Wel heel rot voor je dat je hierdoor jezelf niet begrijpt. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je over iemand heen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom je over iemand heen?

Bericht  SuperGrover ma 25 maa 2013 - 6:06

Ja dat is wel zo, Guattari. Ik denk dat een deel van de aantrekkingskracht ook sowieso is dat hij zo ondoorgrondelijk is. Negatief gezegd is dat irritante vaagheid, maar je kunt het ook mysterieus noemen. Doordat hij zo onduidelijk is, ben ik zoveel bezig (geweest) met me af te vragen wat hij nou bedoelt, wat hij nou wil, etc. En door zoveel over hem na te denken, ben ik hem steeds leuker gaan vinden.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je over iemand heen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom je over iemand heen?

Bericht  Gast ma 25 maa 2013 - 6:13

Stom he wat iemand dan met je kan doen, zonder dat je dat zelf bewust wil of die ander dat bewust doet... Wel balen dat je niet wat meer afstand kan nemen, als jullie elkaar nog met enige regelmaat moeten spreken. Daardoor kan het je gevoelens blijven voeden, maar ik denk dat veel mensen wel een zwak voor iemand hebben en niet kunnen duiden wat het dan precies is.

Heel erg, ik had een collega en echt waar; geen aantrekkelijke man qua uiterlijk maar hij straalde zoiets ongrijpbaars uit, waardoor ik hem alsnog heel aantrekkelijk vond. Maar serieus, objectief gezien is een man met een dikke buik niet waar ik voor val.Wink Hij had iets; de gesprekken met hem waren anders en ik ging er bijna van blozen als hij iets tegen me zei, terwijl ik amper kan blozen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je over iemand heen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom je over iemand heen?

Bericht  SuperGrover ma 25 maa 2013 - 6:26

Gek is dat hè? Maar die collega van jou, was dat niet dat je hem niet knap vond, maar dat het zijn innerlijk/karakter was dat je zo aantrok?

Ik zal hem inderdaad nog vaak zien, en ook wel spreken, al zou ik het laatste enigszins kunnen vermijden. In de praktijk zal het dan vast heel vervelend, moeilijk en awkward worden, maar ik kan wel het contact beperken door meer naar andere mensen toe te trekken in situaties waar we samen zijn. Ik neem al een hele tijd niet meer contact op met hem, maar hij soms wel met mij. Dat is vooral als hij iets van me nodig heeft. Om die reden vermoed ik dat ik volgende week weer een bericht van hem krijg, dat hij me nodig heeft. Ik zit een beetje te twijfelen wat ik dan daarop moet zeggen, of ik hem moet helpen zoals altijd, of dat ik het hem zelf laat oplossen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kom je over iemand heen? - Pagina 2 Empty Re: Hoe kom je over iemand heen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum