Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

+38
CarpeDiem
SoGood
bolus26
Blond
Ilovethe90s
Parisienne
Aziraphale
loura
Mamsie
Star007
Aimee
Reva
Viva
kippiee
Rouxxxe
Mystique
pippeloentje
Ragazza
rapa nui
Exogenesis
Starla
Toet
Carra
Gympie
Lejow
Poubelle
Punk'd
Snirp
Marin
Burn
June
Parel
Angela_1986
Mint
La Senza
Bliss
eigenwijs
Fortissimo
42 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 4 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 20:53

SoGood schreef:Op zich ben ik wel tevreden. Mijn haren zitten tegenwoordig helemaal niet meer zoals ik wil en daar baal ik wel van. Verder is mijn huid soms wat vlekkerig maar daar valt wat aan te doen. Echt 100% tevreden ben ik nooit, mijn neus vind ik lelijk en zo heb ik nog meer van die dingetjes maar volgens mij heeft iedereen dat wel.

Gisteren was ik in een zwemparadijs in mijn nieuwe bikini en toen voelde ik me wel echt onwijs mooi, ik was echt verbaasd hoeveel mensen zichzelf verslonzen, zelfs in 2013!
Hoezo 'zelfs' in 2013?

Ik denk dat heel veel mensen echt wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een nieuwe bikini of de sportschool. Uiterlijk staat als je een boel aan je hoofd hebt bijvoorbeeld bepaald niet op nr 1 lijkt me.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 4 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Sea of Trees zo 24 maa 2013 - 20:58

Al met al ben ik best tevreden, er mag nog wel 5 kilo af en die putten in mijn benen/billen mogen ook wel verdwuijnen. Met mijn gezicht ben ik best tevreden, ik heb een kleine neus, grote ogen en mooie lippen al zeg ik het zelf. En ik vind mijn haar mooi.

In de ochtend in de spiegel kijken is alleen echt een ramp :nopompom:
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Gast zo 24 maa 2013 - 22:31

Hmm ik ben wel meer tevreden dan eerst. Maar er zijn ook echt wel dingen die ik anders zou willen zien. Vooral dat mijn haar zo kort is geknipt, daar baal ik echt enorm van. En mijn billen en bovenbenen mogen wel wat strakker. Maar al met al ben ik best tevreden! Oh en ik zou wel weer een beugel willen, jammer dat dat zo duur is.

Gast
Gast

Bericht  SoGood ma 25 maa 2013 - 4:58

Artemis schreef:
SoGood schreef:Op zich ben ik wel tevreden. Mijn haren zitten tegenwoordig helemaal niet meer zoals ik wil en daar baal ik wel van. Verder is mijn huid soms wat vlekkerig maar daar valt wat aan te doen. Echt 100% tevreden ben ik nooit, mijn neus vind ik lelijk en zo heb ik nog meer van die dingetjes maar volgens mij heeft iedereen dat wel.

Gisteren was ik in een zwemparadijs in mijn nieuwe bikini en toen voelde ik me wel echt onwijs mooi, ik was echt verbaasd hoeveel mensen zichzelf verslonzen, zelfs in 2013!
Hoezo 'zelfs' in 2013?

Ik denk dat heel veel mensen echt wel iets anders aan hun hoofd hebben dan een nieuwe bikini of de sportschool. Uiterlijk staat als je een boel aan je hoofd hebt bijvoorbeeld bepaald niet op nr 1 lijkt me.

Ik heb ook veel aan mijn hoofd maar geen haar op mijn hoofd dat ik met lange afgebrokkelde teennagels en ongeschoren benen, en zelfs oksels naar het zwembad ga. Veel aan je hoofd of niet, het is een kleine moeite om jezelf persoonlijk te verzorgen lijkt me. Je poetst toch ook je tanden neem ik aan?!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: