Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
+38
CarpeDiem
SoGood
bolus26
Blond
Ilovethe90s
Parisienne
Aziraphale
loura
Mamsie
Star007
Aimee
Reva
Viva
kippiee
Rouxxxe
Mystique
pippeloentje
Ragazza
rapa nui
Exogenesis
Starla
Toet
Carra
Gympie
Lejow
Poubelle
Punk'd
Snirp
Marin
Burn
June
Parel
Angela_1986
Mint
La Senza
Bliss
eigenwijs
Fortissimo
42 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
Mijn lichaam ben ik tevreden over. Alleen mijn gezicht... De omzuivere huid en wipneus maken mij niet gelukkig.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Parel en June, gekkies. Jullie zouden dat helemaal niet moeten denken. Parel jij hebt zo'n mooie uitstraling en June heeft helemaal geen reden om te denken.
Ik denk niet zoveel als ik in de spiegel kijk. Ik heb mezelf geaccepteerd en vind het wel prima. Ik ben niet zo mooi als een topmodel maar ben ook geen lelijke trol.
Ik denk niet zoveel als ik in de spiegel kijk. Ik heb mezelf geaccepteerd en vind het wel prima. Ik ben niet zo mooi als een topmodel maar ben ook geen lelijke trol.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Parel en June, gekkies. Jullie zouden dat helemaal niet moeten denken. Parel jij hebt zo'n mooie uitstraling en June heeft helemaal geen reden om te denken.
Helemaal mee eens, knapperds zijn jullie hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik word altijd een beetje verdrietig van dit soort topics. Vind het heel jammer om te lezen dat zoveel meiden een negatief zelfbeeld hebben.
Ik zelf ben tevreden! Natuurlijk zijn er dingen die ik liever anders zou zien maar ik kan heel goed accepteren dat ik niet perfect ben.
Ik zelf ben tevreden! Natuurlijk zijn er dingen die ik liever anders zou zien maar ik kan heel goed accepteren dat ik niet perfect ben.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Gelukkig ben ik niet de enige toet. Ik vind het echt erg om te zien dat zoveel meiden zo ontevreden zijn met zichzelf.
Ik ben blij met mijn uiterlijk. Ik ben te zwaar en heb ook wel eens rooie huid of wallen, maar de rest compenseert dat wel vind ik. Ben nou eenmaal geen barbiepop.
Ik ben blij met mijn uiterlijk. Ik ben te zwaar en heb ook wel eens rooie huid of wallen, maar de rest compenseert dat wel vind ik. Ben nou eenmaal geen barbiepop.
Starla- Prater
- Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10
Als ik in de spiegel kijk vind ik het best leuk.
Maar als ik dan een foto zie denk ik
Vroeger was ik veel erger, ik schaamde zo erg voor mijn neus dat ik daardoor bijna niet naar buiten durfde. Ik vind m nog steeds lelijk, maar niet meer zo afstotelijk als toen.
Maar als ik dan een foto zie denk ik
Vroeger was ik veel erger, ik schaamde zo erg voor mijn neus dat ik daardoor bijna niet naar buiten durfde. Ik vind m nog steeds lelijk, maar niet meer zo afstotelijk als toen.
Gast- Gast
Ik vind mezelf in de spiegel best leuk. Op foto's vind ik het echter in 9 van de 10 gevallen tegenvallen. Een gevalletje niet-fotogeniek. Maar ja, ik ben dus tevreden. Ik houd van mijn lange haar, ik vind m'n ogen mooi en mijn figuur vind ik prima. En ik ga gewoon niet de dingen opnoemen waar ik NIET tevreden mee ben
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Het verschilt bij mij per dag! Ben niet altijd geheel tevreden..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik vind mezelf aan de voorkant best wel ok, maar bekeek laatst de zijkant in de speigel en toen schrok ik wel, vond ik geen gezicht.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Meestal denk ik: mwoah, kan er wel mee door. Maar soms kijk ik liever niet in de spiegel. Ik denk nooit wauw ofzo..
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik ben tevreden.
pippeloentje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12
De laatste maanden/laatste jaar ben ik meer tevreden met mijn uiterlijk dan voorheen. Al zitten er ook genoeg dagen tussen dat ik mezelf echt niet mooi vind, al heb ik er tegenwoordig veel meer dagen tussen zitten dat ik denk: ja, je bent leuk!
Mystique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 152
Punten : 156
Registratiedatum : 04-01-11
Erg lief, doet een mens goed!Bliss schreef:Carra schreef:Parel en June, gekkies. Jullie zouden dat helemaal niet moeten denken. Parel jij hebt zo'n mooie uitstraling en June heeft helemaal geen reden om te denken.
Helemaal mee eens, knapperds zijn jullie hoor!
Maar toch, mijn buik moet kleiner, en mijn onderkin ook, ik kan wel janken als ik er maar naar kijk.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Van m'n hoofd baal ik zo nu en dan, en dan vooral van m'n huid. Over de rest ben ik tevreden.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Dat ik echt heel blij ben met m'n nieuwe kapsel!
Gast- Gast
Iedereen heeft altijd wel wat wat je anders zou zien of willen.
Maar ik ben best tevreden en werk op een plek waar de hele dag spiegels zijn dus kan er ook niet omheen Hahaha wel lastig af en toe want je ziet constant jezelf :-p
Maar ik ben best tevreden en werk op een plek waar de hele dag spiegels zijn dus kan er ook niet omheen Hahaha wel lastig af en toe want je ziet constant jezelf :-p
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Ik ben onzeker. Vind mezelf te dik en ben blij dat ik mijn man niet ben dat ik niet de hele dag tegen mezelf aan hoef te kijken...
Hoop dat het mij snel lukt om af te vallen.
Hoop dat het mij snel lukt om af te vallen.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva, je was toch onwijs afgevallen toen je zwanger werd van RL?
Is het er weer aan dankzij de zwangerschap, nee toch?
Ik dacht het niet te zien, vind je nog steeds een hele mooie meid met echt een hele lieve uitstraling.
Ik dacht het niet te zien, vind je nog steeds een hele mooie meid met echt een hele lieve uitstraling.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Huh waar werk je dan?kippiee schreef:Iedereen heeft altijd wel wat wat je anders zou zien of willen.
Edit: oh, waarschijnlijk kapster ofzo. Domme ik.
La Senza- Fluisteraar
- Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13
La Senza schreef:Huh waar werk je dan?kippiee schreef:Iedereen heeft altijd wel wat wat je anders zou zien of willen.
Edit: oh, waarschijnlijk kapster ofzo. Domme ik.
Jaa heel goed!! ;-) hihi
kippiee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 575
Registratiedatum : 02-01-11
Ik blijf het zo ontzettend zonde vinden dat een stel leuke jonge vrouwen zichzelf zo lelijk vindt, helemaal als dat afhangt van gewicht. Zeker omdat ik in de spiegel kijk ik mezelf gewoon echt wel leuk vind (ok, ik moet nodig naar de kapper, dat wel) en ik ben waarschijnlijk dikker dan de meeste mensen die zichzelf hier te dik vinden
Jeetje, je kunt ook met 10 (of 20) kilo teveel een lekker wijf zijn hoor.
Alhoewel ik mezelf in de spiegel de laatste dagen een beetje vaal en bleek vind, zonder make up, maar dat komt omdat ik lente nodig heb.
Alhoewel ik mezelf in de spiegel de laatste dagen een beetje vaal en bleek vind, zonder make up, maar dat komt omdat ik lente nodig heb.
Gast- Gast
Ja,maar jij moet toch ook niet moeten? J bent hartstikke leuk en helemaal niet dik ofzo.Parel schreef:Viva, je was toch onwijs afgevallen toen je zwanger werd van RL?
Gast- Gast
Artemis schreef:Ik blijf het zo ontzettend zonde vinden dat een stel leuke jonge vrouwen zichzelf zo lelijk vindt, helemaal als dat afhangt van gewicht. Zeker omdat ik in de spiegel kijk ik mezelf gewoon echt wel leuk vind (ok, ik moet nodig naar de kapper, dat wel) en ik ben waarschijnlijk dikker dan de meeste mensen die zichzelf hier te dik vinden
Maar ik weet dat en ik vind dat bij andere mensen ook zo, maar ik heb voor mezelf gewoon een compleet andere standaard. En ook al besef ik dat ik andere eisen stel aan mezelf dan aan anderen, dat neemt niet het gevoel weg dat ik daaraan moet voldoen.
Carra en Bliss, net als Parel werd ik toch blij van jullie woorden. Het is gewoon dat als iemand een nare opmerking maakt over mijn uiterlijk ik dat nooit meer vergeet en de positieve zijn in een paar dagen vervlogen .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Artemis, toen ik laatst die foto van jou en je zoontje op fb zag, moest ik echt een paar keer knipperen! Ik herkende je bijna niet! Je ziet er heel goed en heel volwassen !(en dat is positief!) uit!
Gast- Gast
Ja, je kunt wel zoveel willen, en dat is ook niet erg, maar het is toch zonde om je tijd te verdoen met ontevreden zijn? Over 15 jaar kijk je terug naar foto's van nu en ga je spijt hebben van dat je nu niet doorhad hoe leuk je was
En je standaard moet wel realistisch zijn natuurlijk. Ik kan voor mezelf wel als standaard Sophie Hilbrand hebben, zo'n figuur, maar dat is onzinnig, want mijn bouw is totaal anders. Dus dan ben ik de rest van mijn leven ontevreden omdat ik niet aan mijn eigen opgelegde en niet realistische standaard voldoe. En niemand die zich er verder druk om maakt, alleen ik, en dat is zo zonde van de tijd en energie.
En je standaard moet wel realistisch zijn natuurlijk. Ik kan voor mezelf wel als standaard Sophie Hilbrand hebben, zo'n figuur, maar dat is onzinnig, want mijn bouw is totaal anders. Dus dan ben ik de rest van mijn leven ontevreden omdat ik niet aan mijn eigen opgelegde en niet realistische standaard voldoe. En niemand die zich er verder druk om maakt, alleen ik, en dat is zo zonde van de tijd en energie.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat denk je als je 's morgens in de spiegel kijkt?
» Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?
» Spiegel
» Wat denk je als je 's morgens in de spiegel kijkt?
» Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?
» Spiegel
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: