Spiegel
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spiegel
Voor in de hal zoek ik een spiegel met een witte rand van ongeveer 1.10m breed en ca 80 cm hoog. Ik heb bij Trendhopper een spiegel gezien die wel mooi was, maar eigenlijk iets te klein en aan de dure kant. Bij Ikea heb ik niks gevonden en bij Xenos ook niet. Wie heeft er nog meer tips?
Gast- Gast
Re: Spiegel
Oeh ik hou van Riviera Maison....Darcy schreef:In de iets duurdere categorie : Riviera Maison?
Maar ik denk dat ik financieel gezien toch beter bij Leenbakker en Kwantum kan gaan kijken op dit moment.
Gast- Gast
Bobbie schreef:Oeh ik hou van Riviera Maison....Darcy schreef:In de iets duurdere categorie : Riviera Maison?
Maar ik denk dat ik financieel gezien toch beter bij Leenbakker en Kwantum kan gaan kijken op dit moment.
Haha ja ik zelf ook, maar ik wist niet wat je budget was En RM heeft wel veel wit
Gast- Gast
Ik heb een spiegel met witte rand, en die heb ik gekocht bij de WoonExpress.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Misschien een hele domme suggestie, maar waarom koop je niet een spiegel met een lijst waarvan de kleur niet jouw ding is, maar welke je wel kunt verven naar het witte?
Gast- Gast
Dat was ook het 1e waar ik aan dacht! Je kan de spiegel waarschijnlijk makkelijk uit de lijst halen en dan misschien de lijst wel zo spuiten!ABE schreef:Misschien een hele domme suggestie, maar waarom koop je niet een spiegel met een lijst waarvan de kleur niet jouw ding is, maar welke je wel kunt verven naar het witte?
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Dat was ook het 1e waar ik aan dacht! Je kan de spiegel waarschijnlijk makkelijk uit de lijst halen en dan misschien de lijst wel zo spuiten!ABE schreef:Misschien een hele domme suggestie, maar waarom koop je niet een spiegel met een lijst waarvan de kleur niet jouw ding is, maar welke je wel kunt verven naar het witte?
Ja, dat is nog beter inderdaad. Bij de Ikea hebben ze echt een hele mooie grote spiegel, alleen met blauwe lijst. Ik weet niet hoe groot je hem zoekt, maar die is heel erg mooi groot en als ik er plek voor zou hebben, dan zou ik hem kopen.
Zoiets? (89,95 ikea)
Of zoiets? (49,95 ikea)
Gast- Gast
lang leve marktplaats!
spiegel afplakken, witte spuitbus kopen et voila!
en anders leenbakker ja, die hebben ook wel mooie spiegels!
spiegel afplakken, witte spuitbus kopen et voila!
en anders leenbakker ja, die hebben ook wel mooie spiegels!
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb mijn spiegel ook geverfd trouwens, inderdaad! Hij had eerst een zilveren rand en ik heb 'm mat zwart gespoten. Is erg mooi geworden!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
» Wijsheid spiegel
» Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?
» Wijsheid spiegel
» Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: