Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
+38
CarpeDiem
SoGood
bolus26
Blond
Ilovethe90s
Parisienne
Aziraphale
loura
Mamsie
Star007
Aimee
Reva
Viva
kippiee
Rouxxxe
Mystique
pippeloentje
Ragazza
rapa nui
Exogenesis
Starla
Toet
Carra
Gympie
Lejow
Poubelle
Punk'd
Snirp
Marin
Burn
June
Parel
Angela_1986
Mint
La Senza
Bliss
eigenwijs
Fortissimo
42 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
Zo anders als normaal toch niet? Behalve dan dat ik vrijwel nooit met mijn haar in de war en zonder make up op de foto staPritt schreef:Artemis, toen ik laatst die foto van jou en je zoontje op fb zag, moest ik echt een paar keer knipperen! Ik herkende je bijna niet! Je ziet er heel goed en heel volwassen !(en dat is positief!) uit!
Jouw haar is leuk trouwens!
Gast- Gast
Ja, dat is ook zo en dat weet ik ook, maar nu zitten al mijn broeken te strak en ik heb geen geld voor nieuwe. Minder eten is dan een goedkopere oplossing. Ik hoef ook geen ondergewicht, maar mijn hoofd is ongeveer de helft van wat het nu is als ik een kilo of zeven minder weeg.
En dat ik nooit modellenslank ga worden besef ik me heel goed, want daar zijn mijn botten te breed voor .
Oké, nu ga ik voorlopig proberen weer te stoppen met ontevreden zijn.
En dat ik nooit modellenslank ga worden besef ik me heel goed, want daar zijn mijn botten te breed voor .
Oké, nu ga ik voorlopig proberen weer te stoppen met ontevreden zijn.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Artemis schreef:Zo anders als normaal toch niet? Behalve dan dat ik vrijwel nooit met mijn haar in de war en zonder make up op de foto staPritt schreef:Artemis, toen ik laatst die foto van jou en je zoontje op fb zag, moest ik echt een paar keer knipperen! Ik herkende je bijna niet! Je ziet er heel goed en heel volwassen !(en dat is positief!) uit!
Jouw haar is leuk trouwens!
Ik zie er zonder make-up en met m'n haar in de war toch best anders dan anders uit... Ik vind je er goed uitzien!
En thnx! Ik vind mijn haar ook heel leuk! Er zit nu ook nog een beter kleurtje in, ik kan er weer tegenaan!
Gast- Gast
Afvallen mag hoor, als je niet lekker in je vel zit, maar ontevreden zijn is zo zonde. Ik wil heus niet zeggen dat mensen die te zwaar zijn niet mogen afvallen of zelfs mensen die maar 3 kilo kwijt willen, dat mag allemaal. Maar het is zo zonde van je energie om jezelf niet leuk te vinden. Een leuk jurkje en een nieuwe lippenstift doen ook al wonderen onder het afvallen.
Gast- Gast
Dat ben ik ook helemaal met je eens. Ik vind het storend dat ik een paar kilo bij mezelf zo verschrikkelijk vind terwijl ik bij een ander daar nooit naar kijk.
June- Kletskop
Foto Pritt ?
June- Kletskop
Ik ben nog steeds ontevreden ondanks het afvallen
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
De ene dag vind ik mezelf best oké en de volgende dag erger ik me aan van alles
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
June schreef:Foto Pritt ?
Ik zal er morgen een maken en plaatsen. Beloofd!
Gast- Gast
Qua gewicht ben ik ook nooit tevreden hoor. Vorig jaar was ik tien kilo afgevallen, maar ik vond mezelf nog lang niet slank. Vervolgens kwam ik weer negen kilo aan en zag ik foto's van daarvoor en dacht ik: oh ja, toen was ik al best slank (voor mijn doen). Nu ben ik weer aan het afvallen en alweer bijna op het gewicht van begin vorig jaar en wederom vind ik mezelf nog totaal niet slank. Ik hou mezelf lekker bezig zo Daarom heb ik voor mezelf nu een gewicht in gedachten en dan moet het maar gewoon een keer goed zijn. Wil nu nog 8-10 kilo afvallen.
Mensen die per se twee kilo willen afvallen snap ik nooit zo, dat zijn bij mij normale schommelingen eigenlijk.
Mensen die per se twee kilo willen afvallen snap ik nooit zo, dat zijn bij mij normale schommelingen eigenlijk.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik met make-up op in de spiegel kijk ben ik best tevreden. Niet veel te klagen.
Zonder make-up is een ander verhaal. Ik heb erge pigmentvlekken om mijn ogen en ben bleek van mezelf. Ik zie er dan echt ziek uit. Maargoed, geen ramp, gewoon zorgen dat niemand ( behalve mijn gezin of familie) me zonder make-up ziet, dan word ik ook niet onzeker. Ik maakte me zelfs wat op toen ik in het ziekenhuis lag na mijn keizersnede haha. Maar ik voelde me toen ook gewoon prima hoor, anders had ik daar op dat moment ook mooi schijt aan gehad.
Zonder make-up is een ander verhaal. Ik heb erge pigmentvlekken om mijn ogen en ben bleek van mezelf. Ik zie er dan echt ziek uit. Maargoed, geen ramp, gewoon zorgen dat niemand ( behalve mijn gezin of familie) me zonder make-up ziet, dan word ik ook niet onzeker. Ik maakte me zelfs wat op toen ik in het ziekenhuis lag na mijn keizersnede haha. Maar ik voelde me toen ook gewoon prima hoor, anders had ik daar op dat moment ook mooi schijt aan gehad.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik ben tevreden. Natuurlijk baal ik ook van mijn minpunten maar dan denk ik hè ik mag potver niet klagen na 3 kinderen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ik ben meestal na een doucheje en een make up sessie wel tevreden met mijzelf. Ik zou graag een dikke bos haar op mijn hoofd willen hebben en lange dunne benen maar je kan niet alles hebben .
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ja ik was bijna 15 kg afgevallen. Vanaf 20wk zwanger kwam ik aan en lukte het mij niet om goed te blijven eten. Nu na de vevalling is er ook nog wat bijgekomen van het emotie eten. Super stom van mezelf. Heb een fikse buik/billen en benen momenteel. Hoop dat ik na de verhuizing volgend weekend de knop weer om kan zetten.Parel schreef:Viva, je was toch onwijs afgevallen toen je zwanger werd van RL?
Is het er weer aan dankzij de zwangerschap, nee toch?
Ik dacht het niet te zien, vind je nog steeds een hele mooie meid met echt een hele lieve uitstraling.
Maar dank je voor je compliment! Jij hoeft ook echt niet te balen van jezelf je ziet er hartstikke leuk en aardig uit!
Wat Artemis zegt over als je jezelf terug ziet dat het er goed uit ziet klopt wel. Ik had voor r dat ik meElf te dik vond. Nu denk ik alleen maar van wauw wat een mooie benen had ik daar etc.
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
De laatste tijd denk ik: 'jemig, wat een bleek koppie', ik heb echt een batterij die op zonlicht draait, maar zodra die zon weer gaat schijnen en ik wat kleur in mijn gezicht krijg, dan denk ik vaak genoeg: 'hé, ik zie er goed uit vandaag'. Ja, ik ben best tevreden eigenlijk.
Gast- Gast
Ik ben best tevreden, als ik goed geslapen heb tenminste. Ik ben ook erg bleek en heb behoefte aan zon!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben best tevreden, al baal ik een beetje van mijn onrustige en bleke huid in het gezicht. Sinds ik zwanger ben geweest is dat er echt niet mooier op geworden. Verder vind ik dat ik er goed uit zie, ook over de rest van mijn lichaam.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb er weleens beter uit gezien
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ik ben niet gelukkig met wat ik in de spiegel zie. Ook een gevalletje dus.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mijn hoofd prima,de rest vind ik jammer
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Op zich ben ik wel tevreden. Mijn haren zitten tegenwoordig helemaal niet meer zoals ik wil en daar baal ik wel van. Verder is mijn huid soms wat vlekkerig maar daar valt wat aan te doen. Echt 100% tevreden ben ik nooit, mijn neus vind ik lelijk en zo heb ik nog meer van die dingetjes maar volgens mij heeft iedereen dat wel.
Gisteren was ik in een zwemparadijs in mijn nieuwe bikini en toen voelde ik me wel echt onwijs mooi, ik was echt verbaasd hoeveel mensen zichzelf verslonzen, zelfs in 2013!
Gisteren was ik in een zwemparadijs in mijn nieuwe bikini en toen voelde ik me wel echt onwijs mooi, ik was echt verbaasd hoeveel mensen zichzelf verslonzen, zelfs in 2013!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ja hoor ik ben tevreden, al mogen er toch wat enkele kilootjes vanaf. Maar dat komt nog wel.... haha
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Ik kijk het liefst zo min mogelijk in de spiegel, zegt genoeg denk ik
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind mezelf met kleding aan wel oke in de spiegel. Ik ben alleen meestal niet zo tevreden over mijn buik/middel. Maar nu ik zwanger ben, vind ik het niet erg meer dat ik daar niet zo slank ben, kom maar op met die buik
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik wordt steeds meer tevreden als ik in de spiegel kijk. Het enige wat ik dan niet mooi vind is dat ik nog wat vel over mijn heupen heb. Dat zou wel iets minder mogen. Maar ja, ben 20 kg afgevallen, dus vandaar dat ik trots ben.
Hoorde zelfs het weekend van mijn schoonpa dat ik niet nog meer moest afvallen.
Hoorde zelfs het weekend van mijn schoonpa dat ik niet nog meer moest afvallen.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat denk je als je 's morgens in de spiegel kijkt?
» Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?
» Spiegel
» Wat denk je als je 's morgens in de spiegel kijkt?
» Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
» Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?
» Spiegel
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: