Bij meerdere kindje..
+6
Liadan
NoMercy
Sanne
Dille
Printje
peach
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bij meerdere kindje..
..heb je dan op het CB dezelfde arts en wijkverpleegkundige als je eerste kind?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Bij meerdere kindje..
Bij ons oude CB wisselde het sowieso bijna iedere keer. Bij ons nieuwe CB over het algemeen wel.
Gast- Gast
Volgens mij wel, R hoeft pas weer met bijna vier jaar geloof ik, zijn laatste keer was met twee jaar ofzo?? Dus zeker weten doe ikhet niet, lijkt me wel logisch.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
De lieve weeg- en administratiemevrouw van mijn CB regelt het altijd zo dat ik voor beide kinderen tegelijk een dubbele afspraak heb (als de oudste moet tenminste, dat is nu natuurlijk niet zo vaak meer). Dus ja, ik heb voor beide dezelfde vpk/arts.
Dille- Fluisteraar
- Aantal berichten : 268
Punten : 295
Registratiedatum : 19-06-12
Printje schreef:Volgens mij wel, R hoeft pas weer met bijna vier jaar geloof ik, zijn laatste keer was met twee jaar ofzo?? Dus zeker weten doe ikhet niet, lijkt me wel logisch.
rond de drie jaar en met drie jaar en negen maanden ook nog weer
Gast- Gast
Hier wisselt het al iedere keer voor 1 kindje. Het is maar net wie er dienst heeft.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Rejoy. schreef:Printje schreef:Volgens mij wel, R hoeft pas weer met bijna vier jaar geloof ik, zijn laatste keer was met twee jaar ofzo?? Dus zeker weten doe ikhet niet, lijkt me wel logisch.
Drie jaar is hier niet R is namelijk allang drie geweest, heb over hem ook niets te melden daar bij het cb, dus prima zo.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Volgens mij wel, R hoeft pas weer met bijna vier jaar geloof ik, zijn laatste keer was met twee jaar ofzo?? Dus zeker weten doe ikhet niet, lijkt me wel logisch.
Drie jaar is hier niet R is namelijk allang drie geweest, heb over hem ook niets te melden daar bij het cb, dus prima zo.
Met 3 jaar hebben ze toch een ogentest??
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
NoMercy schreef:Printje schreef:Rejoy. schreef:Printje schreef:Volgens mij wel, R hoeft pas weer met bijna vier jaar geloof ik, zijn laatste keer was met twee jaar ofzo?? Dus zeker weten doe ikhet niet, lijkt me wel logisch.
Met 3 jaar hebben ze toch een ogentest??
Geen idee, hier dus niet denk ik. Ben er inmiddels met N alweer twee keer geweest en het is nooit over R gegaan dus het zal wel.
Printje- Lady Post-a-lot
Met 3 jaar hebben ze normaal gesproken inderdaad de ogentest en dan met 3 jaar en 9 maanden weer.
Wij hebben bij beide kinderen nooit steeds dezelfde wijkverpleegkundige gehad, maar er zijn er maar 2 dus veel afwisseling is er ook niet.
Wij hebben bij beide kinderen nooit steeds dezelfde wijkverpleegkundige gehad, maar er zijn er maar 2 dus veel afwisseling is er ook niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Hier wisselt het. Voor J heb ik tot nu toe echt een rare wvk gehad.
Met D heb ik een jonge wvk, die is wel leuk.
Met D heb ik een jonge wvk, die is wel leuk.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Mmm niets over gehoord hier, en ga d'r ook echt niets van zeggen ben ze daar alweer stikbeu.
Printje- Lady Post-a-lot
Hier zat er steeds een ander. ik ergerde me dood eraan. De meet en weeg mw is wel steeds dezelfde.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is er maar 1, dus weinig keuze.
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Printje schreef:Mmm niets over gehoord hier, en ga d'r ook echt niets van zeggen ben ze daar alweer stikbeu.
Maar dat is toch in het belang van R? Snap dat jij niks met.. het cb hebt maar een ogentest is best belangrijk ( vind ik )
Maar goed hier hebben ze wel dezelfde arts en wijkverpleegkundige.
Pink!- Prater
- Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13
R heeft goede ogen, die ziet alles, bij twijfel ga ik naar de huisarts en niet bij het cb maar dat is gelukkig niet aan de orde. Het enigste wat ze hier doen is miepen over groeilijnen die mij echt niet interesseren. N zit onder de lijn maar groeit goed zegt ze. Maar we moeten wel naar die gemiddelde lijn zegt ze daarna..... Zal n maar flink gaan uittrekken dan... Echt hier sporen ze bij het cb niet.
Printje- Lady Post-a-lot
Heb het bij vriendinnen met hetzelfde cb nagevraagd en ook zij hoeven allemaal niet te komen, het is wegbezuinigd..
Printje- Lady Post-a-lot
Wat raar dat het wegbezuinigd is, ik vond de ogentest zelf ook erg belangrijk (de rest ook niet echt). Zoontje van een vriendin heeft nu een bril nadat de ogentest met 3 jaar niet goed ging. Zelf hadden ze nooit gemerkt dat hij niet alles goed zag, dat hoeft dus ook net alles te zeggen.
Maar als je het een keer gemeten wilt hebben dan zou ik inderdaad maar naar de huisarts (of opticien?) gaan.
Maar als je het een keer gemeten wilt hebben dan zou ik inderdaad maar naar de huisarts (of opticien?) gaan.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Soortgelijke onderwerpen
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Werken via meerdere uitzendbureau's??
» Meerdere kindjes, bankrekeningen
» Een tweede of meerdere namen....?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Werken via meerdere uitzendbureau's??
» Meerdere kindjes, bankrekeningen
» Een tweede of meerdere namen....?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: