Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werken via meerdere uitzendbureau's??

3 plaatsers

Ga naar beneden

Werken via meerdere uitzendbureau's?? Empty Werken via meerdere uitzendbureau's??

Bericht  SleepingBeauty za 24 maa 2012 - 23:56

Ik heb me laatst weer ingeschreven bij Randstad zorg (ben verpleegkundige)
Omdat ik in mijn contracturen weer achteruit gegaan ben en ik graag wat extra's wil werken totdat ik een leuke vacature/baan tegenkom.

Zou ik nog bij meer uitzendbureau's aan moeten melden?
Of bij 1 laten? De een zegt van wel de ander van niet.... :S
Ik weet niet echt hoe het werkt en hoeveel werk ze hebben, maar lijkt me zo lastig met beschikbaarheid enz. je moet het allemaal wel een beetje up to date houden voor hun.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werken via meerdere uitzendbureau's?? Empty Re: Werken via meerdere uitzendbureau's??

Bericht  Tiara zo 25 maa 2012 - 0:02

Ik zou het niet doen denk ik, bij Randstad zorg is het nu wel veranderd vorig jaar. En dan is het wel lastig combineren met andere uzb, vind ik zelf. Dat is ook een reden waarom ik dat niet doe.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Werken via meerdere uitzendbureau's?? Empty Re: Werken via meerdere uitzendbureau's??

Bericht  Caramba zo 25 maa 2012 - 0:45

Ik zou het zelf wel doen, heb het ook gedaan.
Stel, Randstad uzb heeft geen werk voor je en de ander wel, dan zit je ook niet een hele dah thuis.

Op dit moment doe ik het weer en moet zeggen, ik ben meer aan het werk dan dat ik ooit geweest ben.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  SleepingBeauty di 27 maa 2012 - 0:00

aanitaa schreef:Ik zou het niet doen denk ik, bij Randstad zorg is het nu wel veranderd vorig jaar. En dan is het wel lastig combineren met andere uzb, vind ik zelf. Dat is ook een reden waarom ik dat niet doe.

In welke zin is het veranderd??
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty di 27 maa 2012 - 0:01

Spetterdespat schreef:Ik zou het zelf wel doen, heb het ook gedaan.
Stel, Randstad uzb heeft geen werk voor je en de ander wel, dan zit je ook niet een hele dah thuis.

Op dit moment doe ik het weer en moet zeggen, ik ben meer aan het werk dan dat ik ooit geweest ben.

Werk jij ook in de zorg?
Bij welke uitzendbureau's zit jij nog meer?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiara di 27 maa 2012 - 7:02

SleepingBeauty schreef:
aanitaa schreef:Ik zou het niet doen denk ik, bij Randstad zorg is het nu wel veranderd vorig jaar. En dan is het wel lastig combineren met andere uzb, vind ik zelf. Dat is ook een reden waarom ik dat niet doe.

In welke zin is het veranderd??

Hier s het nu zo dat als je je beschikbaar stelt ze je inplannen en je dus geen ja/nee meer kan zeggen. Dus dat is wel lastig denk ik als je nog een oproepcontract bij een ander uzb er bij hebt.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caramba di 27 maa 2012 - 10:32

SleepingBeauty schreef:
Spetterdespat schreef:Ik zou het zelf wel doen, heb het ook gedaan.

Werk jij ook in de zorg?
Bij welke uitzendbureau's zit jij nog meer?

Werk in de zorg.
Stuur je morgen een pm.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  SleepingBeauty do 29 maa 2012 - 9:00

@spetterspat; heb je pm gehad.

@ Anitaa; ja klopt. aan de ene kant wel fijn. Aan de andere kant moet je het wel heel goed bijhouden! En up tot date houden anders sta je zo ingepland.
En je krijgt wel een mailtje o.i.d. als je moet werken dat scheelt. En ik vind het soms ook wel fijn, dan moet je ook gewoon. Werk jij ook via randstad zorg?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tiara do 29 maa 2012 - 9:18

Ja inderdaad je moet het goed in de gaten houden hoor. Ik heb er gewerkt, maar ben er gestopt, omdat ik liever in een gerichte branche wilde werken als oproeper en dan doe ik nu ook. Maar heb nu ook niet super druk hoor, je merkt t wel enorm dat t veel rustiger is.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Bericht  SleepingBeauty vr 30 maa 2012 - 2:57

Nou ik heb me aangemeld bij nog een ander uitzendbureau.
IK merk dat ik nu alsnog van de hele week beschikbaar staan, alleen het weekend kan werken...
Dus ga het gewoon proberen en maar goed afspreken dat ik zo gauw ik iets aangeboden krijg ik aan het werk ga.

Morgen dus mijn eerste dienst. Een ochtend dienst ben erg benieuwd. Stiekem ook wel spannend!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: