Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

hulp nodig bij maken 'contract'

+2
Fortissimo
Teddyaapje
6 plaatsers

Ga naar beneden

hulp nodig bij maken 'contract' Empty hulp nodig bij maken 'contract'

Bericht  Teddyaapje vr 22 maa 2013 - 4:59

Wie kan me helpen?
Ik werk als zelfstandig ambulant kapster. Ik ga over een tijdje met zwangerschapsverlof en heb een meisje wat net voor zichzelf is begonnen als ambulante kapster gevonden om mij te vervangen tijdens mn verlof. Omdat ik haar via via ken wil ik alle afspraken zwart op wit zetten om eventuele misverstanden te voorkomen.
Ik heb zelf al een aantal punten op papier gezet maar ik ben niet zo goed in dit soort formele dingen. Wie kan me helpen om het een beetje professioneel over te laten komen (maar toch duidelijk waar het over gaat), en zijn er misschien punten die ik ben vergeten? Uiteraard komt er ipv 'eigenaar' en 'vervangster' mijn en haar naam te staan.
Alvast bedankt! Hier beneden mijn lijstje tot zover:

-
Vervangster zelf verantwoordelijk voor de
voorraad. Eventueel kan hier een verzekering voor afgesloten worden
(voorraad verzekering binnenshuis, voorraad
verzekering in geval van verkeersongeval)

-
Vervangster is zelf aansprakelijk voor eventuele
schade/ letsel bij klanten van eigenaar. Hiervoor kan door de vervangster
eventueel een aansprakelijkheidsverzekering voor afgesloten worden.

-
Voor overdracht van voorraad nemen vervangster
en eigenaar samen de balans op van hoeveelheid voorraad.

-
Vervangster houdt het schema bij met daarin het
aantal cc gebruikte voorraad van eigenaar.

-
Na afloop van verlof eigenaar controleren vervangster en eigenaar samen het schema en
maken nogmaals samen de balans op van de hoeveelheid voorraad. Gebruikte
producten worden op naam en kosten van vervangster besteld en vullen de
voorraad van de eigenaar aan.

-
Vervangster hanteert dezelfde prijzen als de
eigenaar

-