Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten

+6
studiebol
joyce0606
PapillonRose
catgirl85
Happydobby
lief
10 plaatsers

Ga naar beneden

Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten Empty Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten

Bericht  lief do 1 sep 2011 - 4:43

Ik ben nu tussen de 7 en 5,5 weken zwanger (zelf denk ik pas 5,5 weken) en heb eigenlijk geen klachten.
Afgelopen weekend vlagen van misselijkheid gehad. En dinsdag wat druk op mijn borsten.
Maar vandaag en gisteren voelde ik me eigenlijk heel 'normaal'.
Je hoort altijd zoveel vrouwen over zere borsten, misselijk, moe enz...

Dit alles maakt me zo onzeker!! Ik ben zo bang dat het mis gaat.
Hoe zat het met jullie? Zijn er meer meiden die weinig klachten hadden in het begin?

lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten Empty Re: Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten

Bericht  Happydobby do 1 sep 2011 - 4:46

Ik had weinig klachten de eerste maanden, ben nauwelijks misselijk geweest. Alleen als ik haastig at kwam dat er weer uit. Ik denk met 7 weken was dat. dit heeft tot 15 weken geduurd en toen ging ontbijten weer beter.
Ik was alleen erg moe.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten Empty Re: Begin zwangerschap, maar weinig (geen) klachten

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 4:48

Behalve vermoeidheid had ik in het begin vrijwel geen klachten. De misselijkheid begon pas met een week of 6 en werd pas extremer in week 7. Ook de groeiende/pijnlijke borsten kwamen rond die tijd. Volgens mij zijn er echter veel vrouwen die geen of nauwelijks klachten hebben, dus het lijkt me niet direct reden tot zorgen!

Gast
Gast

Bericht  catgirl85 do 1 sep 2011 - 4:48

Ik heb totaal geen klachten gehad, ook niet moe. Ik heb nu een gezonde dochter dus je hoeft niet altijd kwaaltjes te hebben om het goed te laten gaan! Ik weet dat het moeilijk is, omdat de meeste vrouwen wel kwaaltjes hebben.
catgirl85
catgirl85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 245
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  PapillonRose do 1 sep 2011 - 4:55

Niet iedereen heeft kwaaltjes hoor, zoals meerderen al zeggen. En soms komen ze gewoon later. Het hoeft echt niks te zeggen, als je geen kwaaltjes hebt hoeft het niet mis te zijn met de zwangerschap. Ik was zelf helaas vanaf dag 1 kotsmisselijk, niet grappig meer! Hopelijk zit alles gewoon goed en blijf je zo lang mogelijk klachtenvrij smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  joyce0606 do 1 sep 2011 - 4:58

de meeste vrouwen voelen iets pas rond week 7/8. dus kan makkelijk dat je nog niet veel van merkt.

heb jee cb test gedaan? met indicator? en wat gaf deze aan? ik heb toen de stuk of 4 van die testen gedaan, en begon bij 1-2 weken zwanger, 2 weken later test gedaan, toen stond er 2-3 weken, en wedorm 2 weken later nog een test gedaan 3+. toen had ik er wel een goed gevoel over. ik heb rond de 10 weken nog een test gedaan. omdat op één op andere dag mijn klachten verdwenen waren en dus dacht dat het mis zou gaan.

ik mag dan wel als een controle freak overkomen, maar het heeft mij veel rust gegeven. gewoon het gevoel dat het HCG omhoog gaat, dus goed gaat met de zwangerschap.

wanneer heb je je eerste echo?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  lief do 1 sep 2011 - 4:59

tja het voelt ook zo dubbel.
Het is natuurlijk heel fijn als je geen klachten hebt.
En wanneer je wel klachten hebt ben je er ook niet zeker van dat alles goed gaat.
En idd de klachten kunnen ook nog wel later komen.
maar toch...pfff...het is zo spannend allemaal..
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  lief do 1 sep 2011 - 5:00

Ik zal proberen te gaan genieten, goed?! Wink

@ Joyce: Ik heb 1,5 weken geleden eerst kruidvattest gedaan en toen cb en die gaf 1-2 aan.
Afgelopen dinsdag nog een kruidvattest gedaan en het streepje was nu veel duidelijker (knalde er bijna vanaf).
Morgen ga ik de vk bellen voor een echo. Je mag bij ons pas bellen 7 weken na je laatste 1e menstruatiedag en dat is morgen (alhoewel ik dus niet denk dat ik 7 weken zwanger ben).
Maandag komt MvM en dan krijg ik weer een test Wink .

lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  studiebol do 1 sep 2011 - 5:14

De eerste 7/8 weken ging het hier ook best goed en ik dacht nog nou als ik zo zwanger kan zijn, heerlijk! Maar daarna.... Oh echt als ik daar aan terug denk.... wat een drama! Ik was moe, bleef maar overgeven, had nergens zin en mijn sociale leven daar was ff niks meer van over...
Ik zag op je ticker dat je 5 weken zwanger bent dus nog heel pril het kan nog allemaal komen en als je geen klachten hebt... tja dan blijft je dat allemaal bespaard laat maar zeggen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  joyce0606 do 1 sep 2011 - 5:21

lief schreef:Ik zal proberen te gaan genieten, goed?! Wink

@ Joyce: Ik heb 1,5 weken geleden eerst kruidvattest gedaan en toen cb en die gaf 1-2 aan.
Afgelopen dinsdag nog een kruidvattest gedaan en het streepje was nu veel duidelijker (knalde er bijna vanaf).
Morgen ga ik de vk bellen voor een echo. Je mag bij ons pas bellen 7 weken na je laatste 1e menstruatiedag en dat is morgen (alhoewel ik dus niet denk dat ik 7 weken zwanger ben).
Maandag komt MvM en dan krijg ik weer een test Wink .

nou dat is toch al heerlijk om te weten! waarom denk je dat je nog geen 7 weken zwanger bent? ik had altijd vrij lange cyclussen (50 dagen) dus had ook het idee dat ik nog niet zo lang zwanger was, bleek uiteindelijk wel zo te zijn. en ze gaan bij afspraak maken van je laatste menstruatie dag uit. dus zou je morgen 7 weken zijn, en krijg over 2/3 weken een echo. ik zou die lekker inplannen, laat de vk het maar bepalen hoe ver je bent, ander moet je straks misschien nog langer wachten op een echo!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Annie24 do 1 sep 2011 - 6:28

Ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad, behalve heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeee dikke voeten aan het einde. Zo erg dat ik alleen mijn snowboots nog aankon, gaf gelukkig niet, want het sneeuwe bijna continu in december en januari Wink Zat dus héél charmant met mijn snowboots in een restaurant, in de bioscoop en naar het ziekenhuis ging ik ook op mijn snowboots Laughing angel
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  joyce0606 do 1 sep 2011 - 6:32

Annie24 schreef:Ik heb mijn hele zwangerschap nergens last van gehad, behalve heeeeeeeeeeeeeleeeeeeeee dikke voeten aan het einde. Zo erg dat ik alleen mijn snowboots nog aankon, gaf gelukkig niet, want het sneeuwe bijna continu in december en januari Wink Zat dus héél charmant met mijn snowboots in een restaurant, in de bioscoop en naar het ziekenhuis ging ik ook op mijn snowboots Laughing angel

laat het nou wel helemaal in zijn, die uggs, dus ik denk niet dat je opviel smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie do 1 sep 2011 - 6:39

Buiten de misselijkheid en moeheid heb ik de gehele zwangerschap nergens last van gehad, ook de misselijkheid en moeiheid waren rond week 12 weer over. Ik was in het begin ook gewoon ziek, koorts enzo en heb daardoor last gekregen van het misselijke gevoel.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Steep do 1 sep 2011 - 6:44

Ik ben in het eerste trimester 2 weken heel erg ziek geweest, maar volgens mij was dat meer griep als zwangerschapskwaal. Daarna 3 keer een dagje thuis geweest omdat ik misselijk was (tijdens de hele zwangerschap). Verder echt nergens last van gehad. Don't worry, be happy Very Happy
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Annemie do 1 sep 2011 - 6:45

studiebol schreef:De eerste 7/8 weken ging het hier ook best goed en ik dacht nog nou als ik zo zwanger kan zijn, heerlijk! Maar daarna.... Oh echt als ik daar aan terug denk.... wat een drama! Ik was moe, bleef maar overgeven, had nergens zin en mijn sociale leven daar was ff niks meer van over...
Ik zag op je ticker dat je 5 weken zwanger bent dus nog heel pril het kan nog allemaal komen en als je geen klachten hebt... tja dan blijft je dat allemaal bespaard laat maar zeggen Very Happy

+1 , hier eerst ook nergens last van,maar met 7 weken begon het, elke dag overgeven, misselijk en duizelig tot en met 37 weken, want toen ben ik bevallen, dus hoop echt voor je dat je nergens last van krijgt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: