Geen bureaulades
+6
Leine
Marie
PiP
Prosecco
Ella
Evalynn
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geen bureaulades
Ik heb sinds kort een nieuw bureau zonder ladeblok oid. Ook is er eigenlijk geen ruimte om een los blokje onder te zetten. Maar waar laat ik nu in hemelsnaam alle troepjes uit mijn oude bureauladen? Het gaat met name om pennen (1 schoenendoos vol ), stiften (ook 1 schoenendoos vol ), potloden, gummen, notitie blokjes en verder van die onbestemde dingen die je wel wilt bewaren maar waar geen logische plek voor is.
Herkent iemand dit? Alle tips zijn welkom!
Herkent iemand dit? Alle tips zijn welkom!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Re: Geen bureaulades
Ik heb dat ook bij mijn bureau, en heb er twee van die gevlochten/stoffen mandjes (ik denk dat iedereen ze wel kent) van de Action op gezet om wat rotzooitjes in te gooien.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Kan je geen blok met lades kwijt op je bureau. Wij hebben er zo één en daar zitten 5 lades in voor je spullen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Het punt is een beetje dat we een groter bureau hebben gekocht zodat we er naast elkaar aan kunnen zitten. Als we dan een blokje er op of er onder zetten wordt dat alsnog weer erg krap, dus liever niet.
Prosecco- Kletskop
Een wandplakje en daar mandjes op?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Wat moet je in godsnaam met een schoenendoos vol stiften en een schoenendoos vol pennen? Kun je het niet gewoon reduceren tot 10 pennen en 10 stiften en gewoon een pennenbakje op het bureau zetten? Daar passen wel een gum en potlood bij en je notitieblokje pas eronder..
Of je zet zoiets weg:
Of je zet zoiets weg:
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Marie schreef:Wat moet je in godsnaam met een schoenendoos vol stiften en een schoenendoos vol pennen? Kun je het niet gewoon reduceren tot 10 pennen en 10 stiften en gewoon een pennenbakje op het bureau zetten? Daar passen wel een gum en potlood bij en je notitieblokje pas eronder..
Of je zet zoiets weg:
Dat vraag ik me ook af ja , alleen weggooien terwijl het goed is vind ik zo zonde
Prosecco- Kletskop
Herkenbaar! Ik heb in een kast waarin ik dat soort dingen bewaar, daar staat ook mijn printer in, printpapier, mappen enz. Verder heb ik op mijn bureau, eigenlijk is het meer een tafel, een aantal oude blikken staan met daarin pennen, stiften, scharen (en troepjes ).
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik heb preciés hetzelfde probleem! Dit weekend een nieuw bureau gekocht, maar zonder lades... Ik ben vooral op zoek naar iets waar papieren, kladblokken, kabels en pennen inkunnen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Ik heb dat ook, wij hebben aan de onderkant van het bureau een lade gemaakt waarop eigenlijk mijn toetsenbord zou komen te liggen. Dat was nog in het tijdperk dat je een beeldbuis op als scherm had. Nu heb ik daar vaak losse papieren etc. op liggen. Je kan er ook een mandje op leggen met daarin al je spullen.
Ik zal dan wel aan de achterkant iets van een balkje maken, dat het er niet af kan vallen. Dat gebeurd bij mij wel eens als ik te vaak met de lade op en neer schuif.
We hebben toen een mooie plank gekocht. Daar van die schuiven op gezet, waarop ook een lade rolt. Een deel aan de plank, andere deel aan de onderkant van het bureau en je hebt zo een extra plank, zonder dat je veel ruimte inlevert. Ik ga nog op zoek naar een plaatje van de schuiven.
Ik zal dan wel aan de achterkant iets van een balkje maken, dat het er niet af kan vallen. Dat gebeurd bij mij wel eens als ik te vaak met de lade op en neer schuif.
We hebben toen een mooie plank gekocht. Daar van die schuiven op gezet, waarop ook een lade rolt. Een deel aan de plank, andere deel aan de onderkant van het bureau en je hebt zo een extra plank, zonder dat je veel ruimte inlevert. Ik ga nog op zoek naar een plaatje van de schuiven.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ze noemen het een lade rails
( waarom vind ik het nu wel en net niet )
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
je kan toch een kastje je kopen met lades en die onder het bureau schuiven?
Pseudoniem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 138
Registratiedatum : 05-01-13
Pseudoniem schreef:je kan toch een kastje je kopen met lades en die onder het bureau schuiven?
Daar is geen ruimte voor
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Waarom wil je per se die héle schoenendozen pennen en stiften kwijt? Als je een pennebakje op het bureau zet met 5-10 pennen en een handjevol stiften en de rest ergens anders op bergt, red je je toch ook?
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wel of geen rechtsbijstandverzekering?
» Wel of geen bv?
» Geen cv
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
» Wel of geen bv?
» Geen cv
» Ik heb er geen zin in.
» Tja, dan zeg je ook geen nee!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: