Spoedvraag Action
+12
Ibbeltje
Atelier Madame
Snoes
Flower_L
Funk
M@niek
Xanna
liesje
Caresses
Rush
Lejow
Lonely Goatherd
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Spoedvraag Action
ik kende ook geen action met winkelwagentjes. Net was ik in een andere stad en daar hadden ze het wel, ook met zitje (maar ik had onze zoon al in de kinderwagen zitten omdat ik dacht dat ze geen wagentjes hadden)
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij alle actions waar ik kom kleine en grote hebben ze karren
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Dat verschilt per regio dan denk ik?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Dat verschilt per regio dan denk ik?
Nee volgens mij per filiaal grootte en inrichting. Bij sommige filialen zijn de gangpaden gewoon te klein om fatsoenlijk met een winkelwagen doorheen te lopen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Ibbeltje schreef:Dat verschilt per regio dan denk ik?
Nee volgens mij per filiaal grootte en inrichting. Bij sommige filialen zijn de gangpaden gewoon te klein om fatsoenlijk met een winkelwagen doorheen te lopen.
Nou bij de grote action hier is het pad echt breed genoeg voor winkelwagens. Maar goed mij maakt het niet uit. Vind zo'n mandje met wieltjes ook prima
Ibbeltje schreef:Prosecco schreef:Ibbeltje schreef:Dat verschilt per regio dan denk ik?
Nou bij de grote action hier is het pad echt breed genoeg voor winkelwagens. Maar goed mij maakt het niet uit. Vind zo'n mandje met wieltjes ook prima
De actions met wagentjes die ik ken zijn de paden breed genoeg voor 2 wagentjes, zodat je ook nog langs elkaar kunt. Misschien is dat het verschil?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Ibbeltje schreef:Prosecco schreef:Ibbeltje schreef:Dat verschilt per regio dan denk ik?
De actions met wagentjes die ik ken zijn de paden breed genoeg voor 2 wagentjes, zodat je ook nog langs elkaar kunt. Misschien is dat het verschil?
nee want 2 kan ook haha.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» spoedvraag: kat heeft van hagelslag gesnoept
» Spoedvraag uitzendbureau
» Spoedvraag Aruba!
» Spoedvraag voor de taartexperts
» Spoedvraag! Tegels/voegen..