Spoedvraag! Tegels/voegen..
+2
Kabouter
GreenGrass
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Spoedvraag! Tegels/voegen..
Mn badkamervloer wordt betegeld met deze tegels:
Alleen het douchegedeelte is nu nog maar gedaan en vandaag gevoegd. Mn vader heeft de voegkleur 'zilvergrijs' gebruikt, maar het lijkt bijna wit i.c.m. de zwarte tegels. Vinden jullie dat mooi? Ik schrok er best wel van omdat het zo opvalt! Ik had veel donkerder verwacht en vind het dus zonde. Kan helaas geen foto maken van hoe het is, maar het is ongeveer zo, alleen nog wat dikkere voegen dus het valt meer op:
Ik moet NU gaan beslissen, voegen eruit of niet! Help, wat zouden jullie doen?! Het is zoveel werk weer voor mn vader, maarja, ik laat mn badkamer maar 1x verbouwen..
Alleen het douchegedeelte is nu nog maar gedaan en vandaag gevoegd. Mn vader heeft de voegkleur 'zilvergrijs' gebruikt, maar het lijkt bijna wit i.c.m. de zwarte tegels. Vinden jullie dat mooi? Ik schrok er best wel van omdat het zo opvalt! Ik had veel donkerder verwacht en vind het dus zonde. Kan helaas geen foto maken van hoe het is, maar het is ongeveer zo, alleen nog wat dikkere voegen dus het valt meer op:
Ik moet NU gaan beslissen, voegen eruit of niet! Help, wat zouden jullie doen?! Het is zoveel werk weer voor mn vader, maarja, ik laat mn badkamer maar 1x verbouwen..
Gast- Gast
Re: Spoedvraag! Tegels/voegen..
Ik vind het niet storend, misschien dat de kleur ook nog wel wat bijtrekt.. het moet nl. nog goed drogen lijkt me?
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik vind het wel mooi.
Kun je voegen later anders niet meer schilderen als je het erg lelijk zou vinden? Ik weet het niet hoor..het is maar een gedachtespinsel.
Maar ja als je het echt sonde vindt.
Kun je voegen later anders niet meer schilderen als je het erg lelijk zou vinden? Ik weet het niet hoor..het is maar een gedachtespinsel.
Maar ja als je het echt sonde vindt.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
GreenGrass schreef:Ik vind het niet storend, misschien dat de kleur ook nog wel wat bijtrekt.. het moet nl. nog goed drogen lijkt me?
Het is al vrij droog en dezelfde kleur voeg zit in de muur (wist ik niet) dus veel grijzer gaat het niet worden helaas Het is echt bijna zwart/wit qua kleur.
Gast- Gast
Als je het nu echt niet mooi vind dan zou ik het gaan veranderen. Je doet tenslotte jaren met een badkamer en dan is het nu wel even zonde van die dag verloren werk maar het is nog vervelender als je je er al die jaren aan ergert. Moet je de voeg nu meteen verwijderen omdat het anders niet meer kan? Anders zou ik een stukje laten voegen in een donkerder kleur en dan kijken wat je mooier vind. Ik heb ook zilvergrijze voeg maar mijn tegels zijn ook wit/lichtgrijs van kleur.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Mn vader is de voegen aan het uitkrabben (Het moest idd NU, het was al bijna hard)... Het is klote maar ik ben bang dat ik het anders echt niet mooi ga vinden. De badkamer kwam voorlopig toch nog niet af dus die dag extra werk, so be it. Vind het wel heel erg, ook om tegen mn vader te zeggen, maar hij zei ook al 'ik wil ook niet dat je iedere keer de badkamer in komt en dan denkt 'nee het is niks!''
Gast- Gast
ik zou bij deze tegels gaan voor de kleur: leisteen grijs.
zilvergrijs vond ik overigens ook best mooi, maar aangezien het er nu uit is.
Ik denk wel dat een donkerdere voeg mooier is. Wij hebben leistein grijs ook op de vloertegels in de badkamer, en is erg mooi.
zilvergrijs vond ik overigens ook best mooi, maar aangezien het er nu uit is.
Ik denk wel dat een donkerdere voeg mooier is. Wij hebben leistein grijs ook op de vloertegels in de badkamer, en is erg mooi.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
vind het niet mooi, zou liever zwarte voeg doen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Je hebt het er al uit gehaald, maar ik vind het contrast juist erg mooi.
Heb in mijn badkamer speciaal de zilvergrijze voeg gekozen voor bij mijn antraciet tegels.
Heb in mijn badkamer speciaal de zilvergrijze voeg gekozen voor bij mijn antraciet tegels.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn man doet oa badkamers en geeft als advies antraciet voegsel en het voegsel aanmaken met bar la duc water, anders slaat het door de kalk in kraamwater lichter uit.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn man doet oa badkamers en geeft als advies antraciet voegsel en het voegsel aanmaken met bar la duc water, anders slaat het door de kalk in kraamwater lichter uit.
Dat komt hier te laat. Ik heb dus bovenstaand en kalk slaat hier in als een bom. En ik weet niet hoe ik het schoon moet krijgen. Echt heel vervelend.
De tegels en de voegen; Ik vind het mooi. Maar ik snap wel dat je het graag anders had gezien. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Mijn man doet oa badkamers en geeft als advies antraciet voegsel en het voegsel aanmaken met bar la duc water, anders slaat het door de kalk in kraamwater lichter uit.
Thnx!! Ga het doorgeven aan mn vader..
Gast- Gast
Ik heb dat probleem ook gehad. Ook grijze tegels en het voegsel bleek ook veel te licht te zijn. Mijn vader het er weer uit gekrast en antraciet erin gedaan, bleek te donker... Weer eruit dus en toen die 2 kleuren gemengd. Nu zijn de voegen dezelfde kleur als de tegels en ik ben toch wel erg blij dat ik dat heb gedaan (de grijze tegels zitten bij mij ook tegen het bad, de wc en de hele muur waar het bad en de wc tegen staan).
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» voegen schoonmaken
» voegen in de douche...
» Vieze voegen in de badkamer
» Spoedvraag Aruba!
» Spoedvraag kapsel
» voegen in de douche...
» Vieze voegen in de badkamer
» Spoedvraag Aruba!
» Spoedvraag kapsel
Pagina 1 van 1