Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer was je het zwanger zijn zat?

+31
kwak
snoezel
Tiara
Muppetje
MissBitchy
Razz
Slakje
Liadan
Pompoen
Teddyaapje
Jezzie
Sanne
Supertalentje
koNijntje
Annemie
*Lookie*
Snoes
Ella
Annie24
PapillonRose
Pien
sanne-84
Manderijn
Sophiee
Sun88
Flip Fluitketel
Lejow
SarahKey
Jade
Lonely Goatherd
Linda
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer was je het zwanger zijn zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was je het zwanger zijn zat?

Bericht  Teddyaapje ma 18 maa 2013 - 3:53

Wowwie Linda, je bent al bijna 38w! Wat gaat t snel!

Ik werd t zat op t moment dat mn bloeddruk te hoog bleek te zijn (36w) en ik 3x per week naar het ziekenhuis moest voor een ctg. Van de medicatie werd ik suf, duizelig en hield ik enorm veel vocht vast...
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was je het zwanger zijn zat? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was je het zwanger zijn zat?

Bericht  Pompoen ma 18 maa 2013 - 6:17

Teddyaapje schreef:Wowwie Linda, je bent al bijna 38w! Wat gaat t snel!

Ik werd t zat op t moment dat mn bloeddruk te hoog bleek te zijn (36w) en ik 3x per week naar het ziekenhuis moest voor een ctg. Van de medicatie werd ik suf, duizelig en hield ik enorm veel vocht vast...

Ik merk dat ik het nu ook wel zat ben, sinds de afgelopen werk eigenlijk. Inderdaad doordat mijn bloeddruk hoog is en ik me van de medicatie echt niet lekker voel. Aan de andere kant vind ik het nog steeds iets heel moois en had ik graag willen zien hoe mijn buik er met 40 weken uit zou zien. Maar nu hij toch geboren moet worden is het ook wel ok. Mijn lijf is het vooral zat geloof ik...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Liadan ma 18 maa 2013 - 6:21

Bij beide was ik het 1 dag voor de bevalling helemaal zat (dat was met 40+6 en met 41+1). Dus als er ooit toch nog een derde komt dan weet ik dat ik de dag nadat ik het helemaal zat ben ga bevallen Wink .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Slakje ma 18 maa 2013 - 6:48

Bij 39w was ik het echt kotsbeu.

"Is het er al?"
"Wanneer beval je nu?"
"Niet te lang meer wachten, hoor!"

Na zo'n opmerkingen dacht ik echt: "Ik zal ze er even ter plaatse uitpersen, stelletje mongolen." Ik was altijd viesgezind als ze dat vroegen.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Razz ma 18 maa 2013 - 6:52

Snoes schreef:Helemaal niet, ik had gerust nog langer zwanger willen zijn.

+1

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  MissBitchy ma 18 maa 2013 - 8:02

Ik ben het niet zat, maarrr zwanger zijn is echt niks voor mij Embarassed
Waar ik wel behoorlijk zat van ben, is het maagzuur.
Pfff, verschrikkelijk! Heb al Gaviscon gehaald. Dat helpt gelukkig wel eventjes, maar een hele nacht red ik er niet op helaas...
MissBitchy
MissBitchy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 164
Punten : 210
Registratiedatum : 01-09-12

Bericht  Muppetje ma 18 maa 2013 - 18:48

Annie24 schreef:Niet; ik had serieus wbt de duur olifantendracht willen hebben Laughing
Dit, haha. Hij was er ook echt ineens. Had ik me niet op ingesteld.... Heb niet echt 'afscheid'kunnen nemen van mn buik Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Tiara ma 18 maa 2013 - 19:44

In het begin al snel omdat ik heel lang misselijk ben geweest en veel hb gespuugd. Toen dacht ik echt, waar ben ik aan begonnen?
De laatste weken was ik het aan de ene kant zat, omdat ik al een hele tijd niks meer kon door complicaties. Maar aan de andere kant vond ik het ook heerlijk dat getrappel.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  snoezel ma 18 maa 2013 - 19:57

Maar heel even, rond de 17weken, toen ik niet eens kon staan of lopen van de bandenpijn. Dit was maar van korte duur en voor de rest kon ik er geen genoeg van krijgen Laughing Rond de 39weken kreeg ik wel de kriebels, wilde heel graag thuis natuurlijk bevallen en de verloskundige begon toen over wat als ze niet uit zichzelf kwam, toen mocht ze wel komen van me, maar echt zat ben ik het nooit geweest
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Bericht  kwak ma 18 maa 2013 - 22:15

Bij D was ik meer nieuwschierig naar wat er komen ging. Voor de van week 38-40 was ik het zat omdat ik zo moe was en na 40 week had ik energie voor 10 en kon ik nog wel even zwanger zijn.

Bij J heb ik de hele het niet leuk gevonden, bang om hem te verliezen door een vorige mk, depressie en niet durfen genieten dus zijn zwangerschap was ik al heel snel zat.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Linda ma 18 maa 2013 - 22:19

Het speelt hier trouwens ook een grote rol dat dit hoogstwaarschijnlijk de laatste zwangerschap zal zijn. Ik word nu al een beetje verdrietig dat ik nooit meer in m'n leven zwanger zal zijn, zo'n raar idee... Ik kan daar echt emo van worden.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jasmine ma 18 maa 2013 - 22:37

Supertalentje schreef:Ik ben het allang zat. Deze zwangerschap valt me zoveel zwaarder dan de eerste en ik ben stiknieuwsgierig naar nieuwe baby!

Dit dus.

Lichamelijk valt het allemaal wel mee, mentaal valt het een stuk zwaarder. Ben de afgelopen jaren zo veel zwanger geweest, dat ik daar inmiddels wel een beetje klaar mee ben. Vind het wel gezellig hoor, af en toe zo'n schop, maar ik kan er verder weinig mee.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Shopaholic wo 20 maa 2013 - 7:54

Toen ik cholestase kreeg, bij allebei heel vroeg in de zwangerschap en ook heel heel veel last van gehad. Dus al vanaf 20weken. Wanneer was je het zwanger zijn zat? - Pagina 2 1270000679 heb er nooit echt van genoten.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Ugly Betty wo 20 maa 2013 - 8:22

Ik was het met 41 weken nog niet zat. Ik was wel ontzettend nieuwsgierig naar de bevalling en ons kindje en ik wilde graag dat hij zou komen, maar niet omdat ik het zwanger zijn zat was.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Supertalentje wo 20 maa 2013 - 8:41

Jasmine schreef:
Supertalentje schreef:Ik ben het allang zat. Deze zwangerschap valt me zoveel zwaarder dan de eerste en ik ben stiknieuwsgierig naar nieuwe baby!

Dit dus.

Lichamelijk valt het allemaal wel mee, mentaal valt het een stuk zwaarder. Ben de afgelopen jaren zo veel zwanger geweest, dat ik daar inmiddels wel een beetje klaar mee ben. Vind het wel gezellig hoor, af en toe zo'n schop, maar ik kan er verder weinig mee.

Ach Jasmine, ik vind het rot om te lezen... Dikke knuffel!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Printje wo 20 maa 2013 - 8:48

Bij R ben ik het geen seconde zat geweest. Nu bij N wel meer maar niet omdat ik klachten oid had maar ik was meer klaar met het gezeur vd mensen om mij heen Embarassed
Iedere keer, hoe goed bedoeld ook, dat gebel of ze er al was...ik was daar zo klaar mee. Ook verveelde ik me dood dus die dingen maakten dat ik het deze keer wel meer beu was. Maar dat is hier niemand ontgaan Wink

Ik vond zwanger zijn op zich heerlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: