Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  *Lookie* di 25 sep 2012 - 22:45

Ik koop zelf af en toe kleding en speelgoed via Marktplaats. Verder kijk ik graag in de online shops van H&M, Zara (nadeel dat je niet via ideal kunt betalen..), C&A (nadeel dat je voor minimaal 25 euro moet bestellen..). En verder wat ik maar tegenkom als ik iets google. Bij die grotere ketens weet je wel dat het betrouwbaar is, dat vind ik wel fijn. Oja, en ik heb een keer iets besteld bij Matawi's creas (gehaakte spulletjes, echt heel leuk).

Ben wel benieuwd wat jullie online voor je kindje kopen en waar dan (hebben we er weer wat leuke en betrouwbare adresjes bij ;-) )
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  M@niek di 25 sep 2012 - 22:47

Speelgoed koop ik eigenlijk nooit online, ik wil het gewoon eerst graag zien. Maar kleertjes koop ik wel vaak online, voornamelijk bij kleertjes.com en bij ducky beau maar heb begrepen dat ie failiiet is dus de website zal niet lang meer bestaan.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  Lilypie di 25 sep 2012 - 22:49

Meestal bestel ik bij H&M, kleertjes.com en af en toe iets op marktplaats.
Maar helaas kom ik af en toe ook te veel in de stad Laughing en daar blijft ook regelmatig wat aan mijn handen hangen.
Lilypie
Lilypie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  studiebol di 25 sep 2012 - 22:51

Wij hebben niet zo'n grote hema dus de helft is daar niet dus ik bestel daar vaak online en laat het in de winkel bezorgen.

Verder bij hummbee.com in de sale meestal. En tja verder koop ik het in de winkel.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  *Lookie* di 25 sep 2012 - 22:57

studiebol schreef:Wij hebben niet zo'n grote hema dus de helft is daar niet dus ik bestel daar vaak online en laat het in de winkel bezorgen.

Verder bij hummbee.com in de sale meestal. En tja verder koop ik het in de winkel.

Oh kan dat ook bij Hema? Dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Ik koop ook het liefst in de winkel maar moet best lang rijden voor de iets grotere winkels. Daarom is online shoppen hier vaak wel makkelijk.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  studiebol di 25 sep 2012 - 23:00

*Lookie* schreef:
studiebol schreef:Wij hebben niet zo'n grote hema dus de helft is daar niet dus ik bestel daar vaak online en laat het in de winkel bezorgen.

Verder bij hummbee.com in de sale meestal. En tja verder koop ik het in de winkel.

Oh kan dat ook bij Hema? Dat wist ik niet, bedankt voor de tip! Ik koop ook het liefst in de winkel maar moet best lang rijden voor de iets grotere winkels. Daarom is online shoppen hier vaak wel makkelijk.

In de winkel bezorgen is gratis en voor thuis bezorgen moet je betalen. Maar ja dan ben ik weer niet thuis als ze bezorgen en nu kan ik kiezen wanneer ik het op wil halen. Ik vind het ideaal.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  Annemie wo 26 sep 2012 - 1:06

Ik koop alleen via marktplaats, toevallig van de week iets bij h&m gekocht.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops? Empty Re: Wat koop jij online voor je kind en bij welke webshops?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum