Ben jij blij?
+52
Snoes
Stuiterbal
Green_Pepper
TukTuk
_Inge_
Silver
Rush
Fortissimo
Mees
Suus
Dikkie Dik
Exogenesis
Reva
Saga
vlinder-2011
Ragazza
Aziraphale
Marin
Ibbeltje
Esperanza
Eris
Taeda
Toet
mzcharlotte
Vino
Nyx
Parisienne
Shisha
Pompoen
Siem
Flippin' Bitch
Burn
SoGood
Arwyn
Bosjesvrouw
Kowalski
Chocolate Cookie
Charles
silly-one
girli
Jeanette
Capt'n Zero
Lady4
Parel
Sam
Blond
Elliot
Paper Crown
Poubelle
Carra
Bazinga
Caroow
56 plaatsers
Pagina 1 van 5
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Ben jij blij?
't Klaagtopic is zooo lang! Ik wil positiviteit .. Dat schrijf ik niet goed, maar ik heb 't nu al 4x getypt en krijg 't niet voor elkaar 'm in één keer goed te typen dus ik vind 't goed zo
Dusseh.. Ben je blij? Happy? Intens gelukkig? Vrolijk? En waaroooooom?
Ik ben blij Gewoon, omdat 't zondagmiddag is en ik lekker muziek op heb staan en omdat ik vrolijk ben.
Dusseh.. Ben je blij? Happy? Intens gelukkig? Vrolijk? En waaroooooom?
Ik ben blij Gewoon, omdat 't zondagmiddag is en ik lekker muziek op heb staan en omdat ik vrolijk ben.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Re: Ben jij blij?
Ik ben blij, want ik wil heel graag een baby en over 3 weken heb ik sowieso een baby en dat is al bijna
En ik heb chocolademelk en chocola gevuld met oreo en ik zit nog in mijn pyjama
En ik heb chocolademelk en chocola gevuld met oreo en ik zit nog in mijn pyjama
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit wéér in m'n pyjama En ik ga zo meteen douchen, in 't donker. Omdat 't kan
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Livin' on the edge!Bazinga schreef:Ik zit wéér in m'n pyjama En ik ga zo meteen douchen, in 't donker. Omdat 't kan
Ik ben blij omdat ik een heerlijk chill weekend heb (gehad)
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben blij!
Gisteren een leuke dag en avond gehad, vanmiddag lekker wat gedronken met een vriendin en m'n ouders blij gemaakt met hele lekkere chocolaatjes en mijn zelfgemaakte soep (ik hoop tenminste dat ze blij worden van m'n soep), straks ga ik koken voor een andere vriendin.
En ik kreeg net een heel leuk compliment!
En er staan nog allemaal leuke dingen in de planning!
Gisteren een leuke dag en avond gehad, vanmiddag lekker wat gedronken met een vriendin en m'n ouders blij gemaakt met hele lekkere chocolaatjes en mijn zelfgemaakte soep (ik hoop tenminste dat ze blij worden van m'n soep), straks ga ik koken voor een andere vriendin.
En ik kreeg net een heel leuk compliment!
En er staan nog allemaal leuke dingen in de planning!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Zus schreef:Ik ben ook blij. Omdat ik een jurkje aan heb vandaag .
Zus! Ben je er weer?
Jongons, ben niet blij:(
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ben wel blij! Ik heb lekker het voorjaar in huis gehaald ondanks de regen; de paastak staat! Gezellig
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Paper Crown schreef:Zus schreef:Ik ben ook blij. Omdat ik een jurkje aan heb vandaag .
Zus! Ben je er weer?
Jongons, ben niet blij:(
Morgen moet je weer werken, of niet? Hopelijk is de dag snel voorbij en ben je snel weer lekker thuis bij je haaitje. Hoeveel uur ga je werken?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook blij want ik ben vandaag terug gekomen uit Reykjavik en het was zo enorm leuk! Zulke mooie dingen gezien, echt een totaal andere trip dan die ik eerder met mijn mama heb gedaan. Had er nog wel een paar dagen willen blijven.
En morgen heb ik nog een dagje vrij . En zaterdag heb ik mijn Housewarming
En morgen heb ik nog een dagje vrij . En zaterdag heb ik mijn Housewarming
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben bij omdat eindelijk al mijn projecten die al weken in de schuur stonden, eindelijk af zijn! Dinsdag kan alles naar binnen.
En dan kan ik beginnen aan mijn volgende projecten! En ik ben blij omdat de nieuwe gordijnen bijna komen.
En dan kan ik beginnen aan mijn volgende projecten! En ik ben blij omdat de nieuwe gordijnen bijna komen.
Gast- Gast
Ik ben blij!
Vriend en ik zijn gisteren geslaagd voor onze trouwkleren. En ik heb echt de knapste van de wereld aan mn zij
Vriend en ik zijn gisteren geslaagd voor onze trouwkleren. En ik heb echt de knapste van de wereld aan mn zij
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Ik word blij omdat jullie zo lekker energiek en blij overkomen!
Sam; zijn jullie samen trouwkleren uit gaan zoeken?
Sybella; ik ben zo benieuwd, volgens mij wordt het prachtig!
Pc; werkse!
Poubelle; ben wel benieuwd naar het compliment!
Caroow; die milka is dat toch? Die repen zijn allemaal zo dodelijk lekker!
Ik ben blij omdat de doktersassistent tegen ons zei, toen we even een check up voor L hadden op aanraden van een andere assistente toen ze met haar hoofd tegen de punt van de tafel was gevallen, 'zo, jullie waren aan het oppassen en toen viel ze dus?' Ik heb haar vriendelijk bedankt nadat ik zei dat dit gewoon ons eigen kind is, gisteren 27 geworden maar kennelijk kunnen we nog even door!
Sam; zijn jullie samen trouwkleren uit gaan zoeken?
Sybella; ik ben zo benieuwd, volgens mij wordt het prachtig!
Pc; werkse!
Poubelle; ben wel benieuwd naar het compliment!
Caroow; die milka is dat toch? Die repen zijn allemaal zo dodelijk lekker!
Ik ben blij omdat de doktersassistent tegen ons zei, toen we even een check up voor L hadden op aanraden van een andere assistente toen ze met haar hoofd tegen de punt van de tafel was gevallen, 'zo, jullie waren aan het oppassen en toen viel ze dus?' Ik heb haar vriendelijk bedankt nadat ik zei dat dit gewoon ons eigen kind is, gisteren 27 geworden maar kennelijk kunnen we nog even door!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Zus schreef:Ik ben ook blij. Omdat ik een jurkje aan heb vandaag .
Ik ben blij dat jij er weer bent!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook wel blij. Ik heb vandaag op mijn aller eerste bruidsbeurs gestaan met mijn foto's en we waren best wel tevreden over ons werk. We popten er wel uit vonden we zelf.
Het was wel een beetje stil, dat was op zich wel jammer. Nu hopen dat er een paar bruidsparen bij ons willen boeken
Ook weer even met Marin gekletst, ga nu snel haar safari foto's bekijken!
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Ik ben blij omdat het best wel goed gaat nu ik weer ben begonnen met werken, en me hierdoor een stuk nuttiger voel.
Ook zijn mijn collega's blij dat ik terug ben en is de chefkok tevreden (ik kende hem nog niet)
Verder ben ik blij dat ons huisje steeds verder opgeruimd raakt en dat ik een heerlijk weekend samen met mijn vriend heb gehad.
Ook zijn mijn collega's blij dat ik terug ben en is de chefkok tevreden (ik kende hem nog niet)
Verder ben ik blij dat ons huisje steeds verder opgeruimd raakt en dat ik een heerlijk weekend samen met mijn vriend heb gehad.
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ja, ik ben blij, maar houd een slag om de arm omdat ik nogal een klotewinter heb gehad. Ik ben bang dat als ik nu 'te' blij word, ik dus ook weer keihard onderuit kan gaan..
Ragazza- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13
Ik ben blij want ik heb vanmiddag kijkmiddag van mijn nieuwe huisje!
Zus, leuk dat je terug bent!
Zus, leuk dat je terug bent!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gisteren een tentamen gemaakt en het voorlopige resultaat is een 7
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wat goed Girli! Wat doe je voor studie?
Ik ben ook blij! Ik krijg steeds meer leuke eigen verantwoordelijkheden op mijn werk, ons nieuwe huis is fijn, mijn vriendje is fijn, eigenlijk is alles fijn! Alleen het is koud, dat is niet fijn.
Ik ben ook blij! Ik krijg steeds meer leuke eigen verantwoordelijkheden op mijn werk, ons nieuwe huis is fijn, mijn vriendje is fijn, eigenlijk is alles fijn! Alleen het is koud, dat is niet fijn.
Gast- Gast
Ik ben blij want ik heb weer een baan als docent wiskunde. Helaas voor 2 dagen per week, maar ik mag wel weer wiskunde geven.
verder ben ik blij want ik mag zo op gesprek bij een detacheringsbureau om 2 dagen ergens anders te werken op een cluster 4 school. Vind ik ook heel leuk.
Ik ben blij omdat ik weer mag gaan studeren en nu al druk bezig ben daarmee en het nog leuk vind ook.
Ik ben blij omdat ik gisteren een lovende referentie kreeg van mijn vorige school. Waardoor de directeur nog meer overtuigd was om mij aan te nemen.
Ik zit, na een week shit, weer in een positieve flow.
verder ben ik blij want ik mag zo op gesprek bij een detacheringsbureau om 2 dagen ergens anders te werken op een cluster 4 school. Vind ik ook heel leuk.
Ik ben blij omdat ik weer mag gaan studeren en nu al druk bezig ben daarmee en het nog leuk vind ook.
Ik ben blij omdat ik gisteren een lovende referentie kreeg van mijn vorige school. Waardoor de directeur nog meer overtuigd was om mij aan te nemen.
Ik zit, na een week shit, weer in een positieve flow.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Harrison schreef:Wat goed Girli! Wat doe je voor studie?
Nieuw huis? Die heb ik gemist! Ben je verhuisd? Waarheen?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Jaa, we moesten ons huis uit . Maar gelukkig kregen we meteen een nieuw huis aangeboden, twee straten verderop!Charles schreef:Harrison schreef:Wat goed Girli! Wat doe je voor studie?
Nieuw huis? Die heb ik gemist! Ben je verhuisd? Waarheen?
Gast- Gast
Ik ben ook bljj. Het gesprek wat ik gisteren had en erg tegenop zag is goed verlopen gelukkig. Is een hele last van mijn schouders af.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik ben ook blij! Ik ben zo'n emotionele doos dat ik om de haverklap blij en verdrietig en weer blij ben, om niks Nu ben ik blij omdat ik zondag mag werken. Ik heb lang niet kunnen werken omdat ik het gewoon veel te druk heb met de studie en mijn sociale leven (erg belangrijk!), dit weekend heb ik eigenlijk ook geen tijd, maar ik wilde zo graag weer een keer werken, gewoon, voor mijn eigen gevoel en nu mag het, dus ben ik even heel blij. Waarschijnlijk ben ik straks minder blij, omdat het eigenlijk gewoon te druk is, maargoed, dat is dan maar even zo!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 1 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 1 van 5
Permissies van dit forum: