BLIJ!
+3
Shisha
patjuhhh
Burn
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
BLIJ!
Waarom ben jij blij?
Ik ben blij omdat ik met m'n moeder, haar beste vriendin en mijn zusje naar Marco Borsato ga 10 juni in MartiniPLaza in Groningen!
Ik ben blij omdat ik met m'n moeder, haar beste vriendin en mijn zusje naar Marco Borsato ga 10 juni in MartiniPLaza in Groningen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Re: BLIJ!
Oww leuk leuk Burn! Zou ik ook wel willen weer, alleen komt hij dit keer niet in Gelredome. Is voor mij lekker dichtbij. Ik ben blij omdat ik lekker vrij ben t/m vrijdag! Heerlijk ff een weekje rust van mijn werk!
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk!
Ik ben over het algeheel gewoon blij de laatste tijd. Mijn vriend heeft weer werk, trouwen komt dichtbij en de lente is begonnen.
Ik ben over het algeheel gewoon blij de laatste tijd. Mijn vriend heeft weer werk, trouwen komt dichtbij en de lente is begonnen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben al een paar maanden BLIJ
- Omdat ik de liefste, ondeugendste en aandoenlijkste kindjes van de wereld heb
- Ik de fijnste baan heb die ik me ooit in had kunnen denken
- Ik helemaal op mijn plek zit binnen dit bedrijf
- Ik merk dat ik mijn hoofd weer volop kan gebruiken en ik daarmee groei op veel vlakken
- Ik bijna 10 kilo kwijt ben
- Een goede conditie rijker
- Het weer helemaal goed tussen mijn man en mij
- We een huis willen gaan kopen
Kortom, ik heb echt niks te klagen!
- Omdat ik de liefste, ondeugendste en aandoenlijkste kindjes van de wereld heb
- Ik de fijnste baan heb die ik me ooit in had kunnen denken
- Ik helemaal op mijn plek zit binnen dit bedrijf
- Ik merk dat ik mijn hoofd weer volop kan gebruiken en ik daarmee groei op veel vlakken
- Ik bijna 10 kilo kwijt ben
- Een goede conditie rijker
- Het weer helemaal goed tussen mijn man en mij
- We een huis willen gaan kopen
Kortom, ik heb echt niks te klagen!
Gast- Gast
Ik zit echt ff als een kind te stuiteren!
Het is nog niet definitief, maar ach!
Het is nog niet definitief, maar ach!
Burn- Lady Post-a-lot
Omdat ik
- In Augustus met een nieuwe baan/studie ga beginnen.
- Mijn relatie weer een stuk beter gaat.
- Ik weer beter in mijn vel zit, kan genieten van kleine dingen, de nare dingen van een hele andere kant heb leren bekijken en mij echt serieus een ander mens voel Ik zou alleen wat zelfverzekerder en minder wispelturig willen zijn.
- Het zonnetje schijnt en zin heb in de zomer.
- In Augustus met een nieuwe baan/studie ga beginnen.
- Mijn relatie weer een stuk beter gaat.
- Ik weer beter in mijn vel zit, kan genieten van kleine dingen, de nare dingen van een hele andere kant heb leren bekijken en mij echt serieus een ander mens voel Ik zou alleen wat zelfverzekerder en minder wispelturig willen zijn.
- Het zonnetje schijnt en zin heb in de zomer.
Gast- Gast
Burn, Marco is leuk! Ik ben jaren terug naar een concert geweest, in de Trivolie in Utrecht.
Gast- Gast
Wat fijn dat er zoveel blije mensen zijn zeg!
Minneke, je klinkt echt heel super!
Inmiddels is het definitief!
Minneke, je klinkt echt heel super!
Inmiddels is het definitief!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ben blij omdat mijn beste vriendinnetje Stella is aangenomen en omdat ik super trots op haar ben!! Woehoeee!
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben blij omdat mijn beste vriendinnetje Stella is aangenomen en omdat ik super trots op haar ben!! Woehoeee!
Ik ben ook super blij voor Stella !!
Gast- Gast
Ik ben eigenlijk best blij dat het goed met mij gaat. Er zijn dingen die beter kunnen, maar ik word weer steeds meer mezelf. En daar kan ik niet meer dan alleen blij mee zijn.
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik ben blij omdat mijn beste vriendinnetje Stella is aangenomen en omdat ik super trots op haar ben!! Woehoeee!
toch?????
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
dat wilde ik ook hier posten omdat ik ook heel blij voor haar ben maar dacht ik wacht tot ze het zelf kan posten haha.
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik dit weekend ben aangenomen als vrijwilliger bij Stichting Heppie!!
En omdat ik gisteren eindelijk van collega's op mijn stageplek eens positieve feedback heb gekregen. De laatste tijd was alles heel erg negatief en ik was zo blij om eindelijk weer eens wat positiefs te horen!
En omdat ik gisteren eindelijk van collega's op mijn stageplek eens positieve feedback heb gekregen. De laatste tijd was alles heel erg negatief en ik was zo blij om eindelijk weer eens wat positiefs te horen!
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
+1!Razz_ schreef:Zelda schreef:Ik ben blij omdat mijn beste vriendinnetje Stella is aangenomen en omdat ik super trots op haar ben!! Woehoeee!
Ik ben ook super blij voor Stella !!
Burn- Lady Post-a-lot
Echt??? Yeahhhhh gefeliciteerd!!!!!!
Gast- Gast
Wat lief !!!!!
Waaaaahhh ik ben uiteraard ook super blij !!! Ik ben gewoon aangenomen ik ga het echt doen !!!
Waaaaahhh ik ben uiteraard ook super blij !!! Ik ben gewoon aangenomen ik ga het echt doen !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Omdat ik echt een ongelooflijke geluksvogel ben met m'n nieuwe baan en m'n ontzettend lieve leuke nieuwe collega's. En dan moet 't allemaal nog echt beginnen.. Can't wait!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ik ben blij omdat ik zojuist gratis kaartjes heb gekregen voor de Nijntje Musical. Ga erheen met m`n schoonzusje en neefje.
Moet alleen wat vraagjes beantwoorden wat ik van de musical vond dus dat komt wel goed
Moet alleen wat vraagjes beantwoorden wat ik van de musical vond dus dat komt wel goed
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: