Ik ben blij en jij?!
+18
Bliss
Rovine
Eris
mzcharlotte
Burn
Annemoontje
Sugarfall
Shisha
M_as
Marin
Paper Crown
kajaka88
Jeanette
Wenology
Oasis
Sarah1985
Pandora
Lady4
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Ik ben blij en jij?!
Ik check zonet mijn banksalo, in de veronderstelling dat er niet zoveel meer op staat, is er ruim 800 bijgeschreven! Jaarafrekening Nuon.
Ik ben echt blij!!
Jullie nog blije dingen?
Ik ben echt blij!!
Jullie nog blije dingen?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Ik ben blij en jij?!
Whoei! Da's leuk!!! shoppennnn
Ik ben opzich ook wel blij, heb lekker zwangerschapsverlof en geniet van het niks doen Beetje freubelen in de babykamer en lekker sneupen op internet voor nog leuke babyspulletjes e.d.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Wauw dat is leuk.
Ik ben blij dat ik vanavond naar Ilse de lange ga. Erg leuk want de kaarten hebben we gewonnen
Ik ben blij dat ik vanavond naar Ilse de lange ga. Erg leuk want de kaarten hebben we gewonnen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt goed, Lady4. Dat zijn altijd leuke verrassingen!
Pandora: shopse!
Sarah1985: Heel veel plezier bij Ilse de Lange vanavond.
Zelf ben ik niet persee blij. Wel zin om te gaan werken zo!
Pandora: shopse!
Sarah1985: Heel veel plezier bij Ilse de Lange vanavond.
Zelf ben ik niet persee blij. Wel zin om te gaan werken zo!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Ja, dat was zeker een verrassing. Had wel verwacht goed terug te krijgen, want ik betaal 120 euro per maand, maar zoveel!
Pandora, dat lijkt me zo heerlijk, lekker genieten van je verlof en de gedachte dat er over niet al te lange tijd een kindje in de wieg zal liggen.
Sarah, veel plezier vandaag. Speelt ze in de buurt?
Oasis, werkse straks. Ik moet ook werken vanmiddag en vanavond.
Pandora, dat lijkt me zo heerlijk, lekker genieten van je verlof en de gedachte dat er over niet al te lange tijd een kindje in de wieg zal liggen.
Sarah, veel plezier vandaag. Speelt ze in de buurt?
Oasis, werkse straks. Ik moet ook werken vanmiddag en vanavond.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wat relax Lady, haha dat zijn nog eens leuke meevallers!
Ik ben blij want ik hou van herfstweer, lekker knitwear en leren jasjes aan! En verder heb ik gister echt een hele gezellige, leuke en fijne avond met mijn vriend gehad, lekker gesport en gewoon een lekkere dag gehad. Vandaag een extra dag werken (relax want dan krijg ik extra geld haha). En dan lekker weekend!
Ik ben blij want ik hou van herfstweer, lekker knitwear en leren jasjes aan! En verder heb ik gister echt een hele gezellige, leuke en fijne avond met mijn vriend gehad, lekker gesport en gewoon een lekkere dag gehad. Vandaag een extra dag werken (relax want dan krijg ik extra geld haha). En dan lekker weekend!
Gast- Gast
Dat lijkt mij inderdaad wel fijn, als er ineens 800 euro op je rekening staat!
Ik ben blij omdat mijn vriend op dit moment ons hondje is ophalen, ze is twee weken gaan logeren bij mijn vriend zijn moeder in het bos.
Ik ben blij omdat mijn vriend op dit moment ons hondje is ophalen, ze is twee weken gaan logeren bij mijn vriend zijn moeder in het bos.
Wenology- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 24
Registratiedatum : 07-09-12
Ik ben blij omdat mijn vakantie in Ibiza super was! Minder blij dat ik het nu weer mis haha!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik ben blij omdat ik gisteren eindelijk mijn school heb afgerond! Had er echt zo geen zin meer in!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Hoe lekker Lady! Ik ben wel een voorstander van veel te betalen en aan 't eind lekker zo'n bedrag terug krijgen! Alsof iemand 't even voor je spaart!
Ik ben ook blij! Mijn zoontje trappelt lekker in mijn buik, mijn kleine stuiterbal! Hij kan flink schoppen en dat is zo'n fijn gevoel voor iemand die eigenlijk biologisch gezien onvruchtbaar is.. Ja ik ben gezegend!
En ik ben blij dat ik mijn Tods tas ga kopen straks! Mijn man en ik hadden 't gisteravond even over na de bevalling to do's en toen zei ik als baby eruit is beloon ik mezelf met een Tods.. Toen had ie vanmorgen een briefje neergelegd want ik sliep nog waarop hij had gezet dat ik hem nu al verdiende en dat ik het nu moet kopen! Haha ) man naar mijn hart echt! Nu hopen dat ze de zwarte ook hebben.. Anders moet ik wachten..
Ik ben ook blij! Mijn zoontje trappelt lekker in mijn buik, mijn kleine stuiterbal! Hij kan flink schoppen en dat is zo'n fijn gevoel voor iemand die eigenlijk biologisch gezien onvruchtbaar is.. Ja ik ben gezegend!
En ik ben blij dat ik mijn Tods tas ga kopen straks! Mijn man en ik hadden 't gisteravond even over na de bevalling to do's en toen zei ik als baby eruit is beloon ik mezelf met een Tods.. Toen had ie vanmorgen een briefje neergelegd want ik sliep nog waarop hij had gezet dat ik hem nu al verdiende en dat ik het nu moet kopen! Haha ) man naar mijn hart echt! Nu hopen dat ze de zwarte ook hebben.. Anders moet ik wachten..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oeh das lekker lady!
Ik ben blij omdat ik zo'n lekkere vakantie heb gehad en we ook nog extra dagje naar Zwitserland er aan vast plakken.
Ik ben blij omdat ik zo'n lekkere vakantie heb gehad en we ook nog extra dagje naar Zwitserland er aan vast plakken.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Paper crown wat.lief van je man
Lady nee Ilse de lange komt in Arnhem gelderdome
Lady nee Ilse de lange komt in Arnhem gelderdome
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ah, dat is lekker zeg, Lady!
Leuk Sarah. Veel plezier!
PC: Fijn is dat he? Hopelijk laat hij je ribben heel!
Ik ben blij omdat ik in twee weken tijd al 4 kilo ben afgevallen!
Leuk Sarah. Veel plezier!
PC: Fijn is dat he? Hopelijk laat hij je ribben heel!
Ik ben blij omdat ik in twee weken tijd al 4 kilo ben afgevallen!
Gast- Gast
Powerbabe is het al echt herfst in Nederland ja? Hoop ik, want dan ben ik nog lekker bruin maar kan ik al gauw m'n nieuwe jasjes aan en m'n favo herfst kleding aan en m'n haar chocoladebruin verven :-) ik hou ook van de herfst!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik moest vanmorgen al vrij vroeg naar buiten en ik vond het zelfs guur!
Er stond echt een koude wind en de thermometer gaf 9 graden aan!
Er stond echt een koude wind en de thermometer gaf 9 graden aan!
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik per ongeluk de soep een beetje had laten aanbranden op mijn werk (voor 60 man) toen bedacht dat ik hem maar een beetje op moest spicen met sambal en dat iedereen hem super lekker vindt hahahaha. Ze moesten eens weten .
Gast- Gast
Blij dat ik lang weekend heb! En dat afsluit met 2x concert van Lady Gaga!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb vandaag een verjaardag en ga vanuit daar naar mijn werk (nachtdienst) dus ik ging er van uit dat ik mijn man niet zou zien vandaag. Maar ik rij samen met een collega en daar heb ik om 18.00u mee afgespreken dus zie ik man man toch nog even!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben blij dat ik volgende week alleen de dinsdag hoef te werken, en dan de vrijdag pas weer. Ik kan het echt even niet nog
Gast- Gast
Ahh sterkte op de begrafenis morgen Pippa.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:Ahh sterkte op de begrafenis morgen Pippa.
Dankjewel
Gast- Gast
Sterkte morgen pippa!
Ik ben blij, omdat het nu een beetje herfst begint te worden. Hou er wel van dat het wat vroeger donker wordt en het niet meer warm weer is. Bovendien voel ik me fijner in herfst/winter kleding.
Ik ben blij, omdat het nu een beetje herfst begint te worden. Hou er wel van dat het wat vroeger donker wordt en het niet meer warm weer is. Bovendien voel ik me fijner in herfst/winter kleding.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik kijk ook uit naar mijn herfst/winterkleding, lekker laarzen, vesten
Gast- Gast
Pippa schreef:Ik kijk ook uit naar mijn herfst/winterkleding, lekker laarzen, vesten
Ow gelukkig maar! Dacht ik zal vast de enige zijn die dat zo leuk vind
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Ik ben blij, omdat ik al thuis ben en lekker weekend heb. Ik ben er echt aan toe.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: