Ben jij blij?
+52
Snoes
Stuiterbal
Green_Pepper
TukTuk
_Inge_
Silver
Rush
Fortissimo
Mees
Suus
Dikkie Dik
Exogenesis
Reva
Saga
vlinder-2011
Ragazza
Aziraphale
Marin
Ibbeltje
Esperanza
Eris
Taeda
Toet
mzcharlotte
Vino
Nyx
Parisienne
Shisha
Pompoen
Siem
Flippin' Bitch
Burn
SoGood
Arwyn
Bosjesvrouw
Kowalski
Chocolate Cookie
Charles
silly-one
girli
Jeanette
Capt'n Zero
Lady4
Parel
Sam
Blond
Elliot
Paper Crown
Poubelle
Carra
Bazinga
Caroow
56 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Ben jij blij?
Nou Poubelle, dan zou ik ook blij zijn! Supervet!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Rush schreef:Super goed!Fortissimo schreef:Ik ben sinds tijden weer een beetje blij! Ik heb het gevoel dat ik het 'afval'knopje weer heb omgezet, zit een klein beetje beter in mijn vel en begin langzaam het gevoel te krijgen dat ik er wel kom. Hoewel er vast wel nog k*tmomenten komen, is dit nu wel eventjes fijn
Wat een k*topmerking trouwens op je foto op FB van gisteren over die calorietjes. Ik vraag me altijd af waar zulke mensen zich mee bemoeien. Ik zou bijna reageren, maar kon me inhouden.
Het was m'n zus.. Daar reageer ik ook niet op, ze vind zichzelf nogal grappig soms.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Wat stom. Ik vond het echt heel lullig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben blij want ik geniet volop van mijn zwangerschap, en ondanks dat gister ook nog een lekker blokje om op de racefiets gedaan. Ik heb mijn energie weer terug.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Wat stom. Ik vond het echt heel lullig.
Tja.. Hoor haar later nog wel als haar kids groot zijn. Die leven op patat, frikandellen, pizza en de wok. Die worden ook wel ooit eens dik zou je zeggen
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ragazza schreef:mzcharlotte schreef:Klinkt heftig Ragazza, wil je kwijt wat er is gebeurd?
(niet quoten graag)
Toch even quoten Ragazza, maar dan anders. Ik vind het heel vervelend voor je, ik herken het ook wel (van mijn moeders kant). Zij heeft mij ook als administratief medewerkster 'gebruikt' na de scheiding, kreeg medezeggenschap op haar bankrekening enzo. Er zijn geen oplossingen voor behalve praten praten praten (aangeven wat jou niet aanstaat), maar eerlijk is eerlijk, de relatie met mijn moeder is niet meer hetzelfde geworden. Sterker nog, mijn moeder is kampioen in het aantrekken van de slachtofferrol. Je zal je eigen grenzen moeten gaan bewaken en je geen schuldgevoel laten aanpraten, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
(ook mij niet quoten svp)
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb per NU besloten dat ik morgen een leuk jurkje aan ga trekken naar m'n werk. Wel met lange legging eronder, maar dat mag de pret niet drukken. Ik ga morgen (of misschien straks) een foto maken!!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik ben heel blij, dit weekend is mijn nieuwe pup geboren en ik was bij de bevalling
Vandaag ook weer opgepast, zodat de fokker(is een vriendin van mij) even kon bijslapen.
Vandaag ook weer opgepast, zodat de fokker(is een vriendin van mij) even kon bijslapen.
_Inge_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 114
Registratiedatum : 28-11-10
Pups zijn leuk.
Watvoor pup krijg je?
Watvoor pup krijg je?
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Een Weimaraner!Sam schreef:Pups zijn leuk.
Watvoor pup krijg je?
_Inge_- Fluisteraar
_Inge_ schreef:Een Weimaraner!Sam schreef:Pups zijn leuk.
Watvoor pup krijg je?
Wah echt, gaaf!
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
JupSam schreef:_Inge_ schreef:Een Weimaraner!Sam schreef:Pups zijn leuk.
Watvoor pup krijg je?
Wah echt, gaaf!
Ken de vader van de pups al sinds hij een pup was, dus extra leuk. Fokker is ook een goede vriendin van mij. Heb al vaker opgepast bij andere nestjes en nu eindelijk mijn eigen Weimpje.
_Inge_- Fluisteraar
Ik ben niet blij.
Ongesteld, buikpijn en hoofdpijn, bluh!
Maar ach, ik heb Grey's Anatomy en ga lekker vroeg naar bed, woop woop!
Ongesteld, buikpijn en hoofdpijn, bluh!
Maar ach, ik heb Grey's Anatomy en ga lekker vroeg naar bed, woop woop!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben wel blij! Heb onverwachts een vakantie in het vooruitzicht, midweekje in NL samen met mijn vriend, zus, haar man en mijn nichtje, cadeautje van mijn ouders!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ik ben wel blij. Heb een super leuke dag gehad!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik ben ook blij! Iemand op mijn werk die ik beschouw als een onopmerkzaam persoon maakte een (complimenteuze) opmerking over mijn nieuwe coupe en vroeg of ik was afvallen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik heb vandaag het bericht gekregen dat ik mag beginnen met afstuderen
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hoeraa ik heb morgen een sollicitatiegesprek! Voor een weinig interessante baan, maar 't is beter dan niks en gelijk een sollicitatie nadat ik gister geen verlenging heb gehad, doet wel goed! Geeft hoop en zo :p
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Fijn Bazinga!
Ik ben ook blij, maar niet met een specifieke reden.
Ik ben ook blij, maar niet met een specifieke reden.
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Ja ik ben blij !!!!
Vandaag eindbeoordeling van anatomie gehad en ik heb het jaar afgesloten met een 8+ oftewel een goed
Nooit gedacht want ik heb er toch wel mijn best voor moeten doen.
Daarnaast ben ik blij dat ik vandaag de laatste schooldag heb gehad van leerjaar 1 ! Pas over 4 maanden starten we weer nu begint het werk leven
Ik ben blij dat het me zo goed bevalt en dat ik echt sta te popelen lekker te gaan werken.
Ik ben blij dat de zon schijnt
Ik ben blij omdat ik zo verliefd ben !
Ik ben blij omdat mijn zoontje kan fietsen sinds vorige week !
Kortom ik ben gewoon zo ontzettend BLIJ
Vandaag eindbeoordeling van anatomie gehad en ik heb het jaar afgesloten met een 8+ oftewel een goed
Nooit gedacht want ik heb er toch wel mijn best voor moeten doen.
Daarnaast ben ik blij dat ik vandaag de laatste schooldag heb gehad van leerjaar 1 ! Pas over 4 maanden starten we weer nu begint het werk leven
Ik ben blij dat het me zo goed bevalt en dat ik echt sta te popelen lekker te gaan werken.
Ik ben blij dat de zon schijnt
Ik ben blij omdat ik zo verliefd ben !
Ik ben blij omdat mijn zoontje kan fietsen sinds vorige week !
Kortom ik ben gewoon zo ontzettend BLIJ
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Echt superfijn om te lezen allemaal, Stuiterbal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik ben blij omdat ik na morgen een weekje vakantie heb! En morgen moet ik de hele dag iets presenteren voor de hele school + ouders, vind het wel retespannend, maar heb er ook zin in
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ja, ik ben best blij
vandaag op stage compliment gehad van iemand dat het leek of ik er al jaren werk en ik zit er pas 2 maanden
Deed me zo goed, omdat ik de laatste 2 dagen alleen heb gezeten i.v.m zieke collega's
verder heb ik contact met een best wel leuke jongen, maar twijfel of het wat word en of dat slim is..
en het is bijna vakantie
vandaag op stage compliment gehad van iemand dat het leek of ik er al jaren werk en ik zit er pas 2 maanden
Deed me zo goed, omdat ik de laatste 2 dagen alleen heb gezeten i.v.m zieke collega's
verder heb ik contact met een best wel leuke jongen, maar twijfel of het wat word en of dat slim is..
en het is bijna vakantie
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Ik ben even niet zo blij.
Vorige week een gesprek gehad bij een uzb en vandaag uitslag gehad. Ondanks dat het uzb had verwacht dat ik de perfecte kandidaat was, wat ook niet anders kan, want ze hebben mij benaderd voor de vacature, mag ik niet bij het bedrijf op gesprek komen. Ondanks dat ik wel vaker ben afgewezen, is het toch niet zo dat ik het leuk vind.
Vorige week een gesprek gehad bij een uzb en vandaag uitslag gehad. Ondanks dat het uzb had verwacht dat ik de perfecte kandidaat was, wat ook niet anders kan, want ze hebben mij benaderd voor de vacature, mag ik niet bij het bedrijf op gesprek komen. Ondanks dat ik wel vaker ben afgewezen, is het toch niet zo dat ik het leuk vind.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik ben heel erg blij, want mijn motor doet het weer.
Mijn vriend en oom zijn er twee avonden mee bezig geweest en ze rijd weer als een zonnetje
Mijn vriend en oom zijn er twee avonden mee bezig geweest en ze rijd weer als een zonnetje
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: