Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

+15
Filoria
Snoes
Flower_L
Supertalentje
kwebbeltje
Annemie
kajaka88
M@niek
Darius
Jezzie
Maudy
Caroow
Charles
Happydobby
Printje
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  kwebbeltje za 16 maa 2013 - 22:30

Hoi meiden,

Na een zoon te hebben die van de zomer alweer 7 wordt en ik nu morgen 12 weken zwanger ben van de volgende. Ben ik benieuwd welke dozen je allemaal alweer kunt aanvragen en welke ook leuk zijn om te krijgen.

Groetjes kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Printje za 16 maa 2013 - 22:32

Ik vond ze allemaal enorm tegenvallen, allemaal rotzooi waar je niets aan hebt. Ik heb bijna alles weggedaan Embarassed

In een doos zat een avent flesje maar voor de rest rommel, rommel en rommel.
Ik had die blije doos? Babydump doos ( dat as helemaal drie keer niets)

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  kwebbeltje za 16 maa 2013 - 22:34

Printje mmm ik weet nog wel dat ik dat 7 jaar ook had maar ik hoopte dat het was veranderd.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Printje za 16 maa 2013 - 22:35

Haha nope. In de babydump doos zat bijv exact hetzelfde als dat er bij R ruim drie jaar eerder ook in zat.


Edit: en het erge aan die dozen is dat je allerlei spam krijgt, telefoontjes over dingen die ze je willen aansmeren etc. Omdat je dus je gegevens in moet vullen om zo doos te krijgen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Happydobby za 16 maa 2013 - 22:36

etos zwanger en baby
Prenatal zwanger en baby
Babydump was waardeloos
Kruitvat tas met luiers 18 stuks, zinkzalf, fles.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  M@niek za 16 maa 2013 - 22:37

Ik vond ze allemaal wel leuk eigenlijk haha. Vooral de dozen van de plus en c1000!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Jezzie za 16 maa 2013 - 22:44

Happydobby schreef:etos zwanger en baby
Prenatal zwanger en baby
Babydump was waardeloos
Kruitvat tas met luiers 18 stuks, zinkzalf, fles.
Deze had ik ook.
De lepeltjes die in de babydump doos zaten gebruik ik nu wel...en er zat een romper in, die heeft ze ook aangehad.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Charles za 16 maa 2013 - 22:51

Ik vond ze allemaal leuk! In die van de prenatal zaken sokjes, speentjes, spuugdoekjes, luiers, flesje....die van de etos was ook heel leuk!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 22:58

Ik vond ze ook leuk, en ben eigenlijk amper (tot volgens mij niet?) gebeld om dingen aangesmeerd te krijgen.

Ik heb de dozen aangevraagd van:
- Prenatal (krijg je ook de WIJ jonge ouders, een tijdschrift)
- Etos (die van felicitas)
- Kruidvat (enige nadeel daar is dat je het zelf uit de winkel moet plukken en je echt goed moet kijken welk product je moet hebben)

Dan heb je ook nog de babydump, en bij baby & tiener kun je tegenwoordig ook wat aanvragen.

En verder kun je met je geboortekaartje naar de c1000 en de Plus. Vooral de laatste is echt de moeite waard, dat is een enorme doos met boodschappen (bar le duc water, luiers, wasverzachter en weet ik het wat er nog meer in zat).
Ik heb hier de proefdrukken van de kaartjes voor gebruikt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Caroow za 16 maa 2013 - 23:06

Ik heb die van de Etos en van de Prenetal. Voor gratis vond ik het leuke dozen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Maudy za 16 maa 2013 - 23:09

Ik vond die van Prenatal en Kruidvat wel leuk. De rest was echt flut.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Lejow za 16 maa 2013 - 23:13

Caroow schreef:Ik heb die van de Etos en van de Prenetal. Voor gratis vond ik het leuke dozen smile

Ja, en dit dus smile
Het is gratis, dus alles wat er in zit is mooi meegenomen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Supertalentje za 16 maa 2013 - 23:15

Ik heb dat bij supermarkten nooit begrepen. Dan ga je met een geboortekaartje aan een balie bij bv de C1000 staan en dan begrijpt iedereen dat je om gratis spullen 'vraagt'? En moet je dan wachten tot iemand een doos gevuld heeft ofzo?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Jezzie za 16 maa 2013 - 23:32

Lejow schreef:
Caroow schreef:Ik heb die van de Etos en van de Prenetal. Voor gratis vond ik het leuke dozen Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? 561177

Ja, en dit dus Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? 561177
Het is gratis, dus alles wat er in zit is mooi meegenomen!
Mee eens, was toch wel blij dat ik verschillende soorten flesjes in huis had toen de bv niet wilde lukken.
En ook dat ik een speentje in huis had toen ze hele erge krampjes had 's avonds en 's nachts toen mijn vriend nachtdienst had Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? 561177
Kon ik mooi kijken welke fles en welke speen ze goed pakte. Zou zonde zijn geweest als ik er 1 had gekocht en ze die niet wilde.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Darius za 16 maa 2013 - 23:35

Ik vind ze ook leuk. Het is gratis he? Menig moeder zal er blij mee zijn. En als het niks is, kieper je het weer weg. Of je geeft het aan mij, want ik vind het dus wel leuk! smile
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  M@niek zo 17 maa 2013 - 0:35

Supertalentje schreef:Ik heb dat bij supermarkten nooit begrepen. Dan ga je met een geboortekaartje aan een balie bij bv de C1000 staan en dan begrijpt iedereen dat je om gratis spullen 'vraagt'? En moet je dan wachten tot iemand een doos gevuld heeft ofzo?

Het zijn al gevulde dozen en met speciale opdrukken zodat andere mensen zien dat het voor geboorte is.

Edit, die dozen zijn echt de moeite waard heb dus echt de schijt aan wat mensen denken Laughing
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  kajaka88 zo 17 maa 2013 - 0:39

Supertalentje schreef:Ik heb dat bij supermarkten nooit begrepen. Dan ga je met een geboortekaartje aan een balie bij bv de C1000 staan en dan begrijpt iedereen dat je om gratis spullen 'vraagt'? En moet je dan wachten tot iemand een doos gevuld heeft ofzo?

Nee. Er wordt geen doos voor je gevuld. Het zijn kant en klare tassen. Jij levert je kaartje in en krijgt zo'n tas. En ja iedereen weet dat als jij met je kaartje komt dat jij zo'n tas wilt.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Lejow zo 17 maa 2013 - 1:18

kajaka88 schreef:
Supertalentje schreef:Ik heb dat bij supermarkten nooit begrepen. Dan ga je met een geboortekaartje aan een balie bij bv de C1000 staan en dan begrijpt iedereen dat je om gratis spullen 'vraagt'? En moet je dan wachten tot iemand een doos gevuld heeft ofzo?

Nee. Er wordt geen doos voor je gevuld. Het zijn kant en klare tassen. Jij levert je kaartje in en krijgt zo'n tas. En ja iedereen weet dat als jij met je kaartje komt dat jij zo'n tas wilt.

Zo inderdaad ja.
Ik zei gewoon 'Ik heb begrepen, dat als je hier het geboortekaartje van je kindje inlevert, dat je dan wat leuks krijgt! Dus ik dacht, ik kom eens langs'
(iets in die geest)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Annemie zo 17 maa 2013 - 1:34

Ik vond het wel grappig. In de Etos doos zaten 2 blikjes en een flesje alcoholvrij bier... Heb er niks aan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  kwebbeltje zo 17 maa 2013 - 1:38

Ik heb toch weer verschillende dozen aangevraagd. Ben toch wel nieuwsgierig wat erin zit.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Supertalentje zo 17 maa 2013 - 1:48

Maar kan het bij iedere C1000? Ik heb het hier nog nooit gezien... Jouw zin is wel een goede Lejow, ik dacht al 'wat moet je dan zeggen?' smile

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  kwak zo 17 maa 2013 - 1:56

Tot wanneer kun je een geboortekaartje inleveren bij de c1000?
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Lejow zo 17 maa 2013 - 2:11

kwak schreef:Tot wanneer kun je een geboortekaartje inleveren bij de c1000?

Volgens mij een maand of 2/3!

Je kunt het inleveren als de supermarkt in je postcode gebied valt, en je er dus reclame folders van krijgt.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  kwak zo 17 maa 2013 - 2:16

Lejow schreef:
kwak schreef:Tot wanneer kun je een geboortekaartje inleveren bij de c1000?

Volgens mij een maand of 2/3!

Je kunt het inleveren als de supermarkt in je postcode gebied valt, en je er dus reclame folders van krijgt.

Ik heb het gevonden, tot 2 maand! Dan ga ik morgen even langs en maar hopen dat ze om 1 dag niet zo moeilijk doen.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Lejow zo 17 maa 2013 - 2:27

Nee hoor, vast niet.
Gaat er meer om denk ik dat je niet meer kunt komen als je kind een half jaar is ofzo.
En daarbij, het is zondag vandaag! (of zijn ze bij jullie dan ook gewoon open :P)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen? Empty Re: Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum