Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
Vorig jaar toen B net geboren was, hebben we van mijn moeder en stiefvader een stoeltje gekregen van die site, met haar geboortekaartje er op.
Nu kan ik niet meer op de naam van de site komen. Iemand enig idee welke site dat was? Ze hebben ook van die dozen waar je naam op kunt laten zetten.
B's stoeltje heeft al die tijd in de woonkamer gestaan, in de schaduw, er is nog niets mee gedaan. Kind heeft er nog niet eens op gezeten. En nu zag ik vanmorgen dit:
Die hele sticker is gaan bobbelen. We hebben er 25 euro voor betaald (was eigenlijk 50, maar we hadden 50 % korting) en dat vond ik al veel geld voor wat je ervoor kreeg (een Ikea stoeltje met wat stickers).
Maar dat het er nu zo uit ziet, zonder dat ik het uberhaupt gebruikt heb, vind ik echt niet kunnen.
Ik wil ze dus mailen, maar ja.. zonder de site is dat lastig!
Nu kan ik niet meer op de naam van de site komen. Iemand enig idee welke site dat was? Ze hebben ook van die dozen waar je naam op kunt laten zetten.
B's stoeltje heeft al die tijd in de woonkamer gestaan, in de schaduw, er is nog niets mee gedaan. Kind heeft er nog niet eens op gezeten. En nu zag ik vanmorgen dit:
Die hele sticker is gaan bobbelen. We hebben er 25 euro voor betaald (was eigenlijk 50, maar we hadden 50 % korting) en dat vond ik al veel geld voor wat je ervoor kreeg (een Ikea stoeltje met wat stickers).
Maar dat het er nu zo uit ziet, zonder dat ik het uberhaupt gebruikt heb, vind ik echt niet kunnen.
Ik wil ze dus mailen, maar ja.. zonder de site is dat lastig!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
Volgens mij www.kleinidee.nl , daar heb ik toen in ieder geval die doos gekocht.
Lilypie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 474
Punten : 774
Registratiedatum : 12-12-10
Re: Welke site was dat ook alweer (dozen en stoeltjes met naam)
Ja, die was het.
Bedankt!
Bedankt!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Wat was de site ook alweer?
» Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?
» welke naam..
» Welke naam ?
» Welke speelgoedwinkel is dit ook alweer....
» Welke "dozen" kun je allemaal aanvragen?
» welke naam..
» Welke naam ?
» Welke speelgoedwinkel is dit ook alweer....
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: