Wanneer doet verloskundige wat na 40 weken?
+9
Smaragdje
Mom-Of-3
munk
Fiwen
meisjesmama
Bloem86
Pussycat
Floor
Pien
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wanneer doet verloskundige wat na 40 weken?
Hoi meiden,
Ik ben vandaag 40+2 zwanger.
Heb nu al 3 dagen achter elkaar dat ik vanaf het avondeten en de hele avond vervelende harde buiken heb om de zoveel minuten ( ene keer zit er een minuut tussen ongeveer andere keer langer).
Als ik loop of beweeg dan heb ik er meer last van dan als ik zit.
Mijn andere 2 kinderen zijn met 39+3 en 40+1 geboren dus ik heb helemaal geen ervaring met strippen o.i.d.
Nu moet ik dinsdag naar de verloskundige dan ben ik 40+4 en ik zit erover na te denken om te vragen of ze willen kijken of er al wat verweekt ofzo is. Maar zullen ze dat doen?
Wanneer gaan ze iets doen bv strippen en wanneer sturen ze je door naar de gynaecoloog?
Wie kan mij vertellen wanneer ze wat doen ongeveer na 40 weken?
En ik weet dat ik pas net de 40 weken gepasseerd ben dus dat het nog wel even kan duren maar dan weet ik wat ik misschien kan verwachten
Ik ben vandaag 40+2 zwanger.
Heb nu al 3 dagen achter elkaar dat ik vanaf het avondeten en de hele avond vervelende harde buiken heb om de zoveel minuten ( ene keer zit er een minuut tussen ongeveer andere keer langer).
Als ik loop of beweeg dan heb ik er meer last van dan als ik zit.
Mijn andere 2 kinderen zijn met 39+3 en 40+1 geboren dus ik heb helemaal geen ervaring met strippen o.i.d.
Nu moet ik dinsdag naar de verloskundige dan ben ik 40+4 en ik zit erover na te denken om te vragen of ze willen kijken of er al wat verweekt ofzo is. Maar zullen ze dat doen?
Wanneer gaan ze iets doen bv strippen en wanneer sturen ze je door naar de gynaecoloog?
Wie kan mij vertellen wanneer ze wat doen ongeveer na 40 weken?
En ik weet dat ik pas net de 40 weken gepasseerd ben dus dat het nog wel even kan duren maar dan weet ik wat ik misschien kan verwachten
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10