Wat zouden julle doen? (Cadeau)
+4
SDL
Slakje
Guusje
Eris
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zouden julle doen? (Cadeau)
Voor een verjaardag morgen heb ik een bioscoopbon gekocht met zo'n filmblik. Daar wilde ik een zak m&m's in doen, maar dat blijkt niet te passen. Vriendje zei: dan doe je de m&m's in een plastic boterhamzakje en dan past het wel. Het zal ook wel passen, maar ik vind het geen fijn idee en ook een beetje raar. Het komt op mij over alsof ik misschien niet de hele zak heb gegeven o.i.d, bovendien misschien ook niet zo hygiënisch.
Wat vinden jullie? Zouden jullie de m&m's in een plastic zakje in het blik doen of toch een apart cadeautje van maken?
Wat vinden jullie? Zouden jullie de m&m's in een plastic zakje in het blik doen of toch een apart cadeautje van maken?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Wat zouden julle doen? (Cadeau)
Nee ik zou de m&m's niet in een plastic zakje doen. Wat ik zou doen is een zakje bij het doosje doen en met een leuke strik o.i.d. vastbinden aan elkaar.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zou er ook geen boterhamzakje omdoen, maar samen met het filmblik in cellofaan verpakken. Strikje erom en klaar
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Guusje schreef:Ik zou er ook geen boterhamzakje omdoen, maar samen met het filmblik in cellofaan verpakken. Strikje erom en klaar
Zo zou ik het ook doen inderdaad!
Gast- Gast
Of de M&M's in cellofaan verpakken. En zo mee in het blik.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Pippa schreef:Guusje schreef:Ik zou er ook geen boterhamzakje omdoen, maar samen met het filmblik in cellofaan verpakken. Strikje erom en klaar
Zo zou ik het ook doen inderdaad!
Ik ook, staat ook leuk.
Gast- Gast
Haha, dat boterhamzakje zou "een beetje jammer zijn". Bovengeschreven suggesties klinken leuker.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
In zou het niet in een boterhamzakje doen. Dan zou ik ze apart verpakken of op een andere manier.
Gast- Gast
Sunprincess schreef:Ik zou ze los in het blik gooien.
Ik ook!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad de m&m's met het blik in cellofaan verpakken met een leuke gele strik erom (aannemend dat je een zak gele m&m's hebt gekocht dan).
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Inderdaad de m&m's met het blik in cellofaan verpakken met een leuke gele strik erom (aannemend dat je een zak gele m&m's hebt gekocht dan).
Ja, zo zou ik het ook doen.
En nu heb ik zin in M&M's.
Gast- Gast
Ja, dat gevoel had ik inderdaad!SDL schreef:Haha, dat boterhamzakje zou "een beetje jammer zijn". Bovengeschreven suggesties klinken leuker.
Bedankt voor alle tips en ik heb het nu inderdaad ingepakt met cellofaan! Gelukkig had ik het nog liggen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
+1Guusje schreef:Ik zou er ook geen boterhamzakje omdoen, maar samen met het filmblik in cellofaan verpakken. Strikje erom en klaar
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe zouden jullie dit doen? (wel/niet meedoen aan cadeau)
» Wat zouden jullie doen?
» Zouden jullie dit doen?
» Zouden jullie dit doen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: