Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zich zelf slaan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Zich zelf slaan Empty Zich zelf slaan

Bericht  mauwmauw za 16 maa 2013 - 8:58

Sinds ongeveer 2 weken slaat V zich zelf vaak.Als hij driftig wordt,of als ik tegen hem zeg dat iets niet mag.Hij heeft dit nooit gedaan,tot ongeveer 2 weken geleden dan.Nu wonen wij tijdelijk bij mijn moeder in,en gaat V 1 dag per week naar zijn vader.Daar zijn dan ook vaak zijn nichtjes 1 van 4 jaar en 1 van 1 jaar oud.Nu is de oudst redelijk druk,en kan ook echt aan V gaan trekken en doen.Nu kwam mijn moeder van dat misschien dat nichtje zich zelf slaat,waardoor hij het na gaat doen.Ik heb het haar nog nooit zien doen,maar ik heb haar nu ook al ongeveer 1.5 maand niet gezien,en V doet het ook pas 2 weken.Als ik het tegen mijn ex zeg,dan zegt hij dat het bij hem niet doet(dit vul ik zelf in,omdat al het "negatieve"wat V doet hier,en ik vraag of hij het bij hem ook doet,hij het niet doet zeg maar)

Nu vroeg ik mij af,wat zouden jullie doen,het toch tegen mijn ex zeggen,vragen of het daar ook gebeurd,en vragen of zijn nichtje het misschien doet.Ik wil hun niet voor het hoofd stoten dat ik hun de schuld geef,want dat doe ik niet.

Misschien mama's met ervaring met kindjes die zich slaan.Wat hebben jullie eraan gedaan?

hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zich zelf slaan Empty Re: Zich zelf slaan

Bericht  Flower_L za 16 maa 2013 - 9:02

Wellicht voelt hij zich in de steek gelaten doordat jullie nu uit elkaar zijn. Denk dat het best veel indruk maakt op zo'n klein ventje helaas. M.i. belangrijk om op dat soort momenten wel aandacht aan hem te geven, door met hem te praten.

L is na geboorte van j begonnen met zich op de grond gooien, en zijn hoofd tegen de grond te bonken. Daarna kijkt hij meteen naar 1 van ons en gaat huilen. Bij hem is het echt schreeuw om aandacht.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zich zelf slaan Empty Re: Zich zelf slaan

Bericht  mauwmauw za 16 maa 2013 - 9:23

ja denk ook wel dat het veel indruk maakt op zijn klein ventje,opeens uit zijn eigen omgeving,6 dagen van de week bij oma.Moet zeggen dat het nu beter gaat wat dat betreft,de eerste weken was echt drama.Maar het kan er inderdaad wel mee te maken hebben.Ik probeer ook rustig tegen hem te praten,en zeggen dat slaan auw doet,en ook als hij zich zelf slaat het auw doet.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zich zelf slaan Empty Re: Zich zelf slaan

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum