Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 31 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  mii_joyce di 9 jul 2013 - 7:17

Het is nog lang niet zover, maar ik vroeg het me af bij het lezen van dit topic...

Misschien een domme vraag, maar wie hebben jullie als getuigen gevraagd voor jullie huwelijk? 
Als je minimaal 2 getuigen moet hebben, kom ik er niet verder dan 1, als ik nu zou kijken...Embarassed 

Daarnaast:
Ik zou mijn achterneefje - en nichtje graag als bruidskinderen willen, als ik ga trouwen en mijn
nicht (hun moeder) als getuige, maar vind het dan zo raar over komen dat ik haar man niets vraag, wat vinden jullie? Embarassed 

En als laatste: 
Hoeveel mensen namen jullie mee naar het zoeken van een jurk? En hoe bepaalden jullie wie er mee mocht?
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  LindaK di 9 jul 2013 - 7:25

mii_joyce schreef:Het is nog lang niet zover, maar ik vroeg het me af bij het lezen van dit topic...

Misschien een domme vraag, maar wie hebben jullie als getuigen gevraagd voor jullie huwelijk? 
Als je minimaal 2 getuigen moet hebben, kom ik er niet verder dan 1, als ik nu zou kijken...Embarassed 

Daarnaast:
Ik zou mijn achterneefje - en nichtje graag als bruidskinderen willen, als ik ga trouwen en mijn
nicht (hun moeder) als getuige, maar vind het dan zo raar over komen dat ik haar man niets vraag, wat vinden jullie? Embarassed 

En als laatste: 
Hoeveel mensen namen jullie mee naar het zoeken van een jurk? En hoe bepaalden jullie wie er mee mocht?
Je moet 1 getuige kiezen, het mogen er maximaal 2 zijn...Dus als je er 1 hebt, ben je klaar ;-) Ik heb 2 zusjes, zij waren mijn getuigen.

Ik zou me echt niet drukmaken over de man van je nicht, dat hij geen rol zou hebben...Hij is toch wel als gast aanwezig? Dat is al een leuke rol!

Ik heb bij het uitzoeken van m'n jurk m'n zusjes en moeder meegenomen. Zij zijn belangrijk voor me en ik vertrouw op hun mening...daarnaast wist ik dat ze ook mijn mening zouden respecteren. (dit klinkt zwaarder dan ik bedoel haha)
Bij het doorpassen van m'n jurk heb ik een goede vriendin meegenomen, vond het leuk als zij de jurk al eens gezien had. Een andere goede vriendin was bij het aantrekken van de jurk op de dag zelf...

Mijn advies, doe dingen waar je zelf achter staat en waar jij je goed bij voelt!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  mii_joyce di 9 jul 2013 - 22:00

LindaK schreef:
mii_joyce schreef:Het is nog lang niet zover, maar ik vroeg het me af bij het lezen van dit topic...

Daarnaast:

En als laatste: 
Je moet 1 getuige kiezen, het mogen er maximaal 2 zijn...Dus als je er 1 hebt, ben je klaar ;-) Ik heb 2 zusjes, zij waren mijn getuigen.

Ik zou me echt niet drukmaken over de man van je nicht, dat hij geen rol zou hebben...Hij is toch wel als gast aanwezig? Dat is al een leuke rol!

Ik heb bij het uitzoeken van m'n jurk m'n zusjes en moeder meegenomen. Zij zijn belangrijk voor me en ik vertrouw op hun mening...daarnaast wist ik dat ze ook mijn mening zouden respecteren. (dit klinkt zwaarder dan ik bedoel haha)
Bij het doorpassen van m'n jurk heb ik een goede vriendin meegenomen, vond het leuk als zij de jurk al eens gezien had. Een andere goede vriendin was bij het aantrekken van de jurk op de dag zelf...

Mijn advies, doe dingen waar je zelf achter staat en waar jij je goed bij voelt!

Echt maar 1 getuige :O Dat scheelt, overal op internet vond ik min 2, max 4. 

Bedankt voor je antwoord, hier kan ik wel wat mee Very Happy
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12

Bericht  Eep di 9 jul 2013 - 22:04

Linnie, leuke foto's! En gefeliciteerd natuurlijk.
Zonnetje en Appeltje ook beiden gefeliciteerd, geniet van de huwelijksreis!

mii_joyce: ik heb ook maar 1 getuige. Ik wist zelf wel 2 personen, maar mijn vriend wilde maar 1 persoon als getuige. Ik vond het niet leuk om zelf dan wel 2 getuigen te hebben.
Bij het uitzoeken van de jurk waren mijn moeder en mijn schoonzusje mee. Met het doorpassen had ik mijn moeder, schoonmoeder en beste vriendin (die getuige is) meegenomen.

Het belangrijkste is inderdaad om alles te doen zoals jij wilt. Het is uiteindelijk jullie dag, en je viert het niet voor iemand anders. Wij doen zelf een aantal dingen anders dan verwacht wordt door onze omgeving, maar dat kan ons niet schelen. Hebben ze mooi pech.
Eep
Eep
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 85
Registratiedatum : 26-06-13

Bericht  minoessepoes di 9 jul 2013 - 22:24

@Mii_joyce: Als stel heb je minimaal 2 getuigen en maximaal 4, dus 1of twee p.p.
Wij hadden 3 getuigen. Puur omdat ik maar 1 broer heb en mijn man een broertje en zusje. Wij wilde de broers en zussen graag als getuigen dus kwam het er op neer dat ik 1 getuige had en mijn man 2, ook prima!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bisq di 9 jul 2013 - 23:39

Klopt, je moet als stel minimaal 2 en max 4 getuigen hebben.
Ik heb officieel twee van mijn drie broers als getuigen, mijn jongste broertje is nog geen 18 dus hij is onofficieel mijn derde getuige. Toen ik een ambtenaar aan de telefoon had met de vraag of mijn broertje op de een of andere manier toch getuige kon zijn begon hij op een hele grappige manier over een kindergetuigschrift. Dus nu wordt mijn broertje van 16 er vaak mee geplaagd Wink  Mijn vriend heeft zijn zusje als getuige.

Wij zijn nu bezig met het regelen van alles, erg leuk om te doen.
Mijn schoonzusje stuurde me net al een berichtje wat we willen met het doen van stukjes. Zij is een vriendin, collega en schoonzusje van me, dus zij had al van verschillende kanten iets gehoord. We hadden besloten geen ceremoniemeester te willen, maar heb haar nu toch de taak gegeven om dit soort dingetjes te regelen.
Zoals het er nu uitziet denk ik dat de buurt, mijn collega's, drie kanten familie en een grote vriendengroep iets willen doen. Hoe hebben jullie dat gedaan? We willen er namelijk maar maximaal een uur aan besteden, de rest is het feest Very Happy.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Bericht  LindaK di 9 jul 2013 - 23:52

Wij vonden stukjes niet echt nodig haha! We hebben bij onze ceremoniemeester aangegeven, dat als er stukjes zouden worden gedaan, ze allemaal achter elkaar aan moesten worden opgevoerd.
Met de dezelfde reden die jij noemt, de rest van de avond is het feest. We hadden het niet leuk gevonden als we elke keer weer moesten 'stoppen' voor een stukje.
Uiteindelijk deden de collega's van m'n man iets, dat was vrij snel na onze opening. Ideaal!

Ik zou dus aan je schoonzus doorgeven dat jullie er maximaal een uur aan willen kwijt zijn. Zij kan dan kijken hoeveel stukjes er op de planning staan en iedereen de maximale tijd doorgeven die ze kunnen gebruiken...Zoiets?
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Bisq di 9 jul 2013 - 23:55

Dat heb ik inderdaad met haar besproken. Zij stelde de vraag wie voorrang moeten krijgen voor een stukje. Dat vind ik wel lastig, maar we hebben toch besloten dat vrienden en familie voorrang hebben op de rest, mocht dat nodig zijn.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Bericht  Bosjesvrouw wo 10 jul 2013 - 20:47

@ Kat een hele fijne dag morgen!

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Destino wo 10 jul 2013 - 21:30

.

Laatst aangepast door Destino op zo 1 sep 2013 - 5:35; in totaal 1 keer bewerkt
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Bericht  flower do 11 jul 2013 - 22:52

Fijne dag Kat!!!
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Kat1980 za 13 jul 2013 - 3:59

Hier zit ik dan achter de laptop als getrouwde vrouw Wink  

Even een verslagje van onze prachtige dag:
Om half 7 opgestaan en gaan douchen. Toen ik beneden kwam stond er al iemand van de catering die voor ons een ontbijt had verzorgd (was een verassing van mijn schoonouders). Het zag er allemaal heerlijk uit, maar van de zenuwen kreeg ik helaas niet veel door mijn keel. Na het ontbijt is mijn (toen nog) vriend samen met onze kids naar zijn ouders gegaan.

Om 8.15 uur kwam de kapster/visagiste. Die zag al aan mijn gezicht dat ik erg gespannen was en zei dat ze er wel voor zou zorgen dat ik weer wat relaxter zou worden. Het is een heerlijke kletskous, dus ze kletste lekker tegen me terwijl ze met mijn haar en make-up bezig was en ik moet zeggen dat ik wel wat relaxter van werd. Helaas ging het ondertussen buiten een beetje regenen.
Om iets voor 9 kwam mijn moeder en om 9 uur de fotograaf. Die heeft al wat foto's van me gemaakt terwijl mijn haar en make-up gedaan werd en van mijn jurk en schoenen. Ook is hij tussendoor nog naar mijn schoonouders gegaan (die wonen 100 meter verder) om daar foto's van mijn vriend en de kids te maken, terwijl ze zich klaarmaakten.
Toen mijn haar en make-up klaar was samen met mijn moeder en de kapster mijn jurk aangetrokken. Super om dan het plaatje compleet te zien! En toen was het nog even wachten tot mijn vriend me rond 9.50 uur kwam ophalen samen met de kids.

Helaas regende het op dat moment nog heel zachtjes. Dus toen overlegd wat we zouden gaan doen; het wagen om naar de buitenlocatie te rijden en hopen dat het daar droog was of toch maar naar de binnenlocatie gaan. Er dus voor gekozen om toch naar de binnenlocatie te gaan, dat was het theater hier in onze woonplaats. Het is een heel mooi modern gebouw, met mooie trappen en ballustrades en allerlei stoere details. Ik weet niet of het toeval was of dat ze die muziek speciaal voor ons hadden aangezet, maar tijdens de shoot werd opeens het nummer Can't stop loving you van Toto gedraaid. Vond het wel erg toepasselijk!
Tot ongeveer half 12 zijn we bezig geweest met foto's maken. Hierna naar huis gereden waar de gasten ons al stonden op te wachten. Toen hebben we met z'n allen genoten van een heerlijke high tea met broodjes, sandwiches, muffins en allerlei andere lekker hapjes. 

Hierna zijn we rond 12.40 uur richting het gemeentehuis gereden. De gasten namen al plaats in de trouwzaal en toen de muziek werd gestart en wij naar binnen mochten lopen, zagen we ook dat onze ceromoniemeester als verassing er voor gezorgd had dat de zaal leuk versierd was. Dat in combinatie met de muziek zorgde er echt voor dat ik een brok in mijn keel kreeg en bijna moest huilen. 
De babs was echt een super leuke vrouw die echt een leuke toespraak had geschreven aan de hand van het gesprek dat we eerder samen hadden gehad. Als verassing voor elkaar hadden we haar gemaild waarom we de ander zo leuk vinden en dat hoorden we dus tijdens haar toespraak voor het eerst van elkaar. Het hoogtepunt was uiteraard het 'ja ik wil' moment en onze kids die de ringen kwamen brengen.

Na de ceromonie zijn we nog even naar het bos hier gereden, omdat het droog was en we ook graag wat buitenfoto's wilden maken. Onze echte buitenlocatie is namelijk 20 minuten rijden en dan zouden we zo lang weg zijn terwijl onze gasten thuis al op ons aan het wachten zijn. Dus daar nog even een klein half uurtje foto's gemaakt en toen weer naar huis gereden waar de bruidstaart en de champagne al klaar stond. Dus samen de taart aangesneden en geproost op een mooie dag.

Verder was het een heerlijke relaxte dag! Voor de kinderen stond er een springkussen, dus die vermaakten zich prima. En de rest genoot van alle heerlijke hapjes, drankjes, de bbq en de ontspannen sfeer. tegen het eind van de middag liet de zon zich ook nog even zien, dus dat was een mooie afsluiter van deze prachtige dag.

Het lukt nu even niet om een foto te uploaden, dus die houden jullie nog tegoed.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  minoessepoes za 13 jul 2013 - 4:08

Ow Kat, dat klinkt echt als een heerlijk dag!! Gefeliciteerd!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Moira za 13 jul 2013 - 4:09

Klinkt als een erg mooie dag! Gelukkig hebben jullie ook niet te veel last ondervonden van de regen. Ben benieuwd naar de foto Wink .
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Bericht  Willem za 13 jul 2013 - 4:27

Wat fijn Kat! Gefeliciteerd!
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Bericht  LindaK za 13 jul 2013 - 4:38

Oh Kat, dat klinkt echt als een heerlijke dag! Wat fijn!
Ik heb je op Facebook al gezien, je zag er prachtig uit!
Gefeliciteerd! Lekker nagenieten nu!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Bericht  Linnie1985 za 13 jul 2013 - 8:06

Hier de beloofde foto in mijn jurk. We kwamen er laat achter dat we te weinig foto's hebben waar ik de jurk aan heb :shock:. Dus binnenkort laten we er daar nog wat van maken haha.

Trouwtopic 2013 - Pagina 31 DSC03223_zps5d61b884

Trouwtopic 2013 - Pagina 31 DSC03224_zpsa1e74cf7

Trouwtopic 2013 - Pagina 31 DSC03237_zpsa7d7a0fb

Deze niet quoten ajb!
Trouwtopic 2013 - Pagina 31 DSC03240_zps70f25437
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast za 13 jul 2013 - 9:32

Leuk om te zien, mooie jurk! En wat grappig dat je zoveel langer dan je vriend bent zo haha Laughing

Gast
Gast

Bericht  Linnie1985 za 13 jul 2013 - 9:34

Pippa schreef:Leuk om te zien, mooie jurk! En wat grappig dat je zoveel langer dan je vriend bent zo haha Laughing

Achteraf dacht ik van hmm misschien toch niet zo'n slimme keus geweest die hoge hakken Laughing Laughing Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Bosjesvrouw za 13 jul 2013 - 11:35

Kat gefeliciteerd
linnie mooie jurk

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428

Bericht  Rebecca za 13 jul 2013 - 20:38

Mooi Linnie!

E n Kat, dat klinkt als een superdag! Van harte gefeliciteerd!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Bisq za 13 jul 2013 - 20:54

Klinkt als een heerlijke dag Kat! 

Je ziet er mooi uit Linny.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Bericht  Aziraphale za 13 jul 2013 - 21:41

Leuke foto's, Linnie!

Kat, gefeliciteerd! Ben benieuwd naar een foto van jullie smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Kat1980 za 13 jul 2013 - 23:40

Linnie: Staat je goed die jurk! Leuke foto's.

Dank je wel iedereen! Ik heb net een voorproefje van de fotograaf gekregen en het ziet er super uit. Ik zal later vandaag een foto plaatsen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  Moira zo 14 jul 2013 - 0:08

Leuke foto's Linnie!
Moira