Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouwtopic 2013

+64
Harrison
Sterre
Alex
_Lacey_
Mermaid
Bisq
Bloem86
Dennenappel
Eep
Marin
LindaK
Tsjip
Aziraphale
Destino
Kat1980
Purpleflower
Willem
mii_joyce
ShallY
Luce
rapa nui
Ibbeltje
Laced
Davinia
KOL
Elliot
Tabbert
Laurientje
Hannah_
Moira
Caribbeanlover
Sanne
munk
Stuiterbal
Parisienne
Burn
Shopaholic
me1987
Raven
Funk
Snirp
Kylie
flower
Arwyn
mouette
Suus
Pommes
Lejow
Mamsie
Charles
Zonnetje
Gizmo
minoessepoes
Bosjesvrouw
Ster
Appeltje
baboeska
Linnie1985
Rebecca
Sent
Minx
Mikki
Sam
Fearie
68 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Trouwtopic 2013 - Pagina 17 Empty Re: Trouwtopic 2013

Bericht  Appeltje do 9 mei 2013 - 6:25

Mikki schreef:Aziraphale; wat een mooie foto! Gefeliciteerd!
Appeltje; wij hebben glazen potjes gekocht bij de xenos en ga die vullen met m&m's.

Dat is ook een goed idee!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Appeltje do 9 mei 2013 - 6:29

Nog een vraagje.. voor degenen die bruidstaart gaan aansnijden. Hebben jullie hiervoor een taartschep en mes gekocht? Iemand nog tips waar je deze kan bestellen? Misschien gebruiken we wel gewoon de taartschep die we thuis hebben..
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Kat1980 do 9 mei 2013 - 6:50

Aziraphale: Wat een geweldige foto!

Appeltje: Ik ga er vanuit dat de cateraar (in ons geval) alles mee heeft om de taart aan te snijden en anders zou ik gewoon ons eigen mes pakken Wink
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Zonnetje do 9 mei 2013 - 6:55

@Appeltje: we hebben de kaarten afgelopen weekend op de bus gedaan. We hebben al veel leuke reacties gekregen.
Wat betreft de taartschep ga ik er vanuit dat die op het kasteel waar we trouwen aanwezig is. We zijn daar de hele dag, dus ik neem aan dat het gewoon bij het bestek daar hoort.

@Aziraphale: wat een mooie foto! En wat leuk, allebei op Allstars trouwen.

@Kat1980: die verzendkosten vanuit de VS kunnen inderdaad heel hoog zijn door invoerrechten en zo.

Hier hebben we iedere week nog wel een of meerdere afspraken voor de bruiloft. Vorige week heb ik met mijn schoonmoeder oorbellen en een ketting uitgezocht, die krijg ik van hen cadeau. Morgen wordt mijn proefkapsel gedaan. Ik twijfel nog steeds tussen alles opsteken of half los.
Maandag gaan we onze trouwkaars uitzoeken, donderdag krijgen we de inentingen voor de huwelijksreis naar Bali en we hebben ook nog met de pastor afgesproken.
En ik ben al gestart met mijn zonnebankkuur.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 9 mei 2013 - 8:16

Gefeliciteerd Azi! En wat een leuke foto smile.

Gast
Gast

Bericht  Rebecca do 9 mei 2013 - 9:24

Mooi Aziraphale, gefeliciteerd!

Appeltje, ik ga er vanuit dat ze dat op de locatie wel hebben.

Ik heb dinsdag een proef spraytan gehad. Ik ben eigenlijk wel heel blij met het resultaat, dus ik durf het voor de bruiloft ook wel aan!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Aziraphale vr 10 mei 2013 - 4:41

Ik heb net mijn verhaal van de bruiloft getypt in Notities van m'n iPad. Het is alleen een beetje lang geworden, sorry Wink

Onze bruiloft!

Donderdag 9 mei 2013 was dan eindelijk de grote dag: we gingen trouwen op het Griekse eiland Samos! De weersvoorspellingen werden steeds slechter en ik baalde heel erg dat de zon niet echt zou gaan schijnen. Gelukkig werd ik snel gerustgesteld door de fotografe, ze was erg blij met dit weer want bewolking is veel beter qua licht dan die felle zon.

Om 10:00 uur hebben we de twee fotografen opgepikt bij de kerk hier in het vissersdorpje. We hebben lekker koffie en thee gedronken en gekletst, alles rustig aan want we hadden tijd genoeg. Mn vriend ging zich eerst omkleden in de slaapkamer van het appartement. Daarna heeft hij gewacht in de woonkamer terwijl ik me omkleedde. Nu begonnen de zenuwen toch te komen; zou hij me mooi vinden in m'n trouwjurk? Gelukkig kreeg ik wat hulp bij het inrijgen van mijn jurk, terwijl er druk foto's werd gemaakt. Mijn vriend ging alvast naar beneden, naar de tuin van het appartement, om op me te wachten. Wat was het een mooi moment, toen we elkaar daar zagen! We hebben nog allerlei foto's gemaakt op onze favoriete plekken rondom het appartement en het strandje hier voor de deur (ik ben hier nu vier keer geweest in 14 jaar tijd) voordat we met de auto naar de hoofdstad reden.
Daar aangekomen ging het gebeuren: handtekeningen zetten om daarna officieel getrouwd te zijn! We besloten dat we de ringen wilden bewaren voor de ceremonie op het strand, dus het stadhuisgedeelte was vooral officieel. De loco-burgemeester van Pythagorion was er om ons in het echt te verbinden. Wat een leuke man! Hij heeft de ceremonie in het Grieks voorgelezen, terwijl de weddingplanner vertaalde. Het was een prachtige toespraak en hij was erg vereerd dat we zijn eiland hadden uitgekozen voor dit belangrijke moment.
Na afloop kregen mijn MAN Wink en ik allebei twee zoenen op ons wang van hem.

Ik wilde nog graag in de kerk naast het stadhuis een kaarsje branden voor mijn vader, maar de kerk was helaas gesloten. Dat was erg jammer maar even niets aan te doen.

Nu was het tijd om richting Vlamari te gaan, naar Mourtia. Pumps uit en Havianas aan! Mourtia is een authentiek stukje strand waar veel vissers zijn en nog geen ligbedjes voor toeristen. Tijdens de kronkelige bergrit zijn we nog een keer uitgestapt om foto's te maken. Toen we eenmaal bij het strandje aankwamen, begon het ontzettend hard te regenen.... Dit was niet voorspeld! We hebben nog even in de auto gewacht, maar het werd alleen maar erger. De mooi gedekte tafel, koelbox en bos bloemen die op het strand klaarstonden werden helemaal nat. Uiteindelijk hebben we besloten om de planning wat om te gooien. We zouden na de ceremonie op Mourtia gaan picknicken in het olijfveld van de weddingplanner en haar man en hebben besloten om dat nu eerst te gaan doen. Daar konden we onder een zeil toch nog buiten eten en wachten tot de regen voorbij ging. Er stond een mooi gedekte tafel en de omgeving was prachtig. Een hele oude, stenen hut die was verbouwd tot een mooi binnenverblijfje en natuurlijk de vele olijfbomen en de bergen om ons heen. We hebben heerlijk gegeten van de authentieke, Griekse hapjes die de weddingplanner zelf had bereid. O.a. zelfgemaakte tzatziki, een salade met calamares (inktvis), een quiche met heel veel lekkere groenten, gele spliterwten puree en brood. Het was echt ontzettend gezellig met elkaar (weddingplanner en man, mijn man en de twee fotografes) en heerlijk ontspannen. Maar ondertussen blééf het maar regenen en was het niet zichtbaar dat het snel zou opklaren. We voelden ons nog niet heel erg getrouwd, al waren we dat officieel wel, en ik wilde zó graag die ring aan mn vinger Wink
Uiteindelijk, om 16:00 uur, zei ik dat we maximaal 20 minuten zouden wachten. Dan zouden we met zijn allen terug rijden richting Mourtia, als het gestopt was met regenen zouden we de ceremonie alsnog daar houden. As het nog regende, zouden we de tafel en spullen ophalen en de ceremonie op het olijfveld houden. Om 16:15 uur werd het ineens droog!! Dus snel jn de auto!
Aangekomen bij Mourtia, waaide het ineens best hard en was de temperatuur flink afgekoeld. Maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken! Op het uitgekozen plekje, tussen de bomen bij de zee en bij de vissersboten, vond de ceremonie plaats. De man van de weddingplanner had in gebrekkig Engels een prachtige speech voor ons geschreven. Verbazingwekkend hoe hij echt precies de juiste woorden zei, terwijl we hem helemaal niet kenden. Hij had veel gehoord van zijn vrouw en op basis daarvan de speech geschreven. Halverwege kregen we lauwerkransen op ons hoofd, zo gaaf!! Dit wisten we helemaal niet smile Hadden ze zelf gemaakt van hun olijfbomen. Mijn man en ik zaten met een lint via de lauwerkransen aan elkaar verbonden. We hebben de ringen uitgewisseld en we kregen nog een mooi cadeau: een rond stuk hout met een tekst van Socrates erop (vrij vertaald dat het om kwaliteit gaat en niet omkwantiteit). Het stuk hout komt van de olijfbomen van onze kransen en heeft ongeveer de vorm van het eiland Samos.
Na de ceremonie hebben we getoast met zelfgemaakte vlierbessensap met bubbels erin, echt heerlijk. Dit maakte onze hippie-bruiloft compleet smile Hierna nog allerlei foto's gemaakt en hebben we afscheid genomen van de weddingplanner en haar man. We zien ze maandagavond nog even, dan krijgen we de officiële documenten voorzien van apostille van de rechtbank. Met die documenten kunnen we in Nederland worden ingeschreven als zijnde getrouwd.

De fotografes, mijn man en ik besloten om terug te rijden naar Kokkari, het dorp waarin wij verblijven. Daar staat de grootste kerk van de EgeĂŻsche zee en we hoopten dat die wel open was. We hadden dit keer wel geluk! Nu kon ik toch nog een kaarsje branden voor mijn overleden vader. Dat was erg fijn en heel mooi. We hebben nog meer foto's gemaakt in de haven en toen was het tijd om afscheid te nemen van de fotografes.
We zijn nog bijna twee uurtjes bij gekomen in het appartement, even wat foto's delen met familie en Facebook en ik heb geskyped met mijn moeder, met de webcam. Dat was ontzettend leuk!
We zijn om 21:00 uur lekker uit eten gegaan met z'n tweeën. Van tevoren dacht ik dat ik me dan liever zou omkleden, maar we hebben besloten om in onze trouwkleding daar naartoe te gaan. Dat was erg leuk! Veel mensen kwamen naar ons toe om ons te feliciteren en we kregen een fles bubbels van het restaurant om mee te proosten smile

Het was een geweldige, onvergetelijke dag met heel veel liefde, plezier en authentieke elementen erin. Nog beter dan we van tevoren hadden gedacht!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Shopaholic vr 10 mei 2013 - 5:43

Alsnog van harte gefeliciteerd!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  LindaK vr 10 mei 2013 - 5:51

*Diepe zucht*, het klinkt echt geweldig Aziraphale!! Jammer van de regen, maar het is volgens mij een prachtige dag geweest. En die weddingplanner, echt heel leuk allemaal!
Gefeliciteerd!!
LindaK
LindaK
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 937

Bericht  Arwyn vr 10 mei 2013 - 6:06

Klinkt echt als een super mooie dag Azi, echt iets voor jullie volgens mij!
En wat een geweldige weddingplanner + man, super lief wat ze allemaal gedaan hebben smile
Ben heel benieuwd naar de foto's!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Burn vr 10 mei 2013 - 6:19

Wauwwwww! Klinkt echt fantastisch! :cheering:

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  minoessepoes vr 10 mei 2013 - 8:49

Gefeliciteerd Azi, klinkt als een geweldige dag!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin vr 10 mei 2013 - 8:57

wow wat bijzonder!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Fearie vr 10 mei 2013 - 9:08

Dat klonk als een fantastische dag, op de regen na dan.

Ik heb echt een megabaalmoment, vandaag gebeld door de reisorganisatie dat ons hotel niet beschikbaar is. Aargh.
Gelukkig was m'n bezoekje aan de kapper wel geslaagd en ben ik happy met mijn haar.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Kat1980 vr 10 mei 2013 - 19:57

Aziraphale: Wauw, het klinkt echt als een geweldige dag! Jammer van de regen alleen. Hoe lang blijven jullie nu nog daar?

Fearie: Wat balen dat het hotel niet beschikbaar is Sad En wat nu dan, komen ze wel met een ander alternatief?
Fijn dat je kapsel mooi is geworden. Is D weer helemaal opgeknapt trouwens?

Laatst aangepast door Kat1980 op vr 10 mei 2013 - 19:59; in totaal 1 keer bewerkt
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje vr 10 mei 2013 - 19:59

Dat klinkt echt als een heel mooie dag! Very Happy
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Zonnetje vr 10 mei 2013 - 19:59

@Fearie: hoe kan het dat het hotel ineens niet meer beschikbaar is? Wat balen zeg!
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fearie vr 10 mei 2013 - 20:02

Zonnetje schreef:@Fearie: hoe kan het dat het hotel ineens niet meer beschikbaar is? Wat balen zeg!

Er schijnt een fout te zijn gemaakt door het hotel waardoor alle geboekte reizen niet geplaatst kunnen worden. Althans dat wordt geclaimd door de reisorganisatie, mijn vriend gelooft dit niet zo.
We krijgen nu wat anders aangeboden, maar dat is minder mooi en tis onze huwelijksreis dus we willen wel een mooi appartement.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Aziraphale vr 10 mei 2013 - 20:03

Kat, we vertrekken dinsdagochtend, dus nog even hier genieten smile Als het maandagavond is wil ik vast weer graag naar huis, heb ik altijd. Weer lekker naar onze katten toe en hopelijk snel de foto's ontvangen Wink

Faerie, wat balen zeg!!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456

Bericht  Appeltje vr 10 mei 2013 - 20:48

Aziraphale dat klinkt als een supermooie dag! Wat bijzonder allemaal! Wel jammer van de regen maar jullie hebben het goed opgelost zo.
Geniet er nog even van daar!

Fearie: oh wat stom zeg.. en idd het is wel je huwelijksreis. Bij een ''normale'' vakantie zou je misschien eerder akkoord gaan maar nu moet het wel perfect zijn toch!
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parisienne vr 10 mei 2013 - 20:51

Wat een mooie dag moeten jullie hebben gehad Azi! Veel nageniet-plezier Wink En nog van harte gefeliciteerd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Mikki za 11 mei 2013 - 2:45

Dat klinkt als een hele mooie dag Aziraphale! Jammer van de regen, maar verder perfect dus!
Vanmorgen is hier de fotograaf geweest, alles even doorgesproken. De bloemen zijn besteld, het gastenboek is bijna af en de bedankjes ook. Nu alleen de muziek voor de ceremonie nog...

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Kat1980 za 11 mei 2013 - 8:13

Aziraphale: Geniet nog maar even!
Mikki: Is de muziek nog het enige dat geregeld moet worden? Lekker hoor als bijna alles voor mekaar is.

Wij zouden morgen een pre-wedding shoot doen met onze fotograaf, maar door het slechte weer hebben we die toch maar verzet. Ook is mijn vriend vandaag geslaagd voor een pak. Ik word er wel helemaal nieuwsgierig van, zeker omdat hij hem gewoon boven in de kast heeft hangen (wel in een kledingzak). Nu moet ik mijn nieuwsgierigheid nog 2 maanden in bedwang houden Laughing
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mikki zo 12 mei 2013 - 3:34

Kat1980; nou, niet alleen de muziek. Maar verder vooral wat kleine dingetjes, en dingen die pas de laatste week kunnen. Wel fijn dat het meeste nu geregeld is, we hebben ook nog "maar" vijf weken! Oei, dat is wel lastig als het pak gewoon in de kast hangt!

Gisteren hebben we de muziek uitgezocht die we bij het feest echt gedraaid willen hebben. Daarnaast hebben we een kleine selectie gemaakt voor de ceremonie, daar moeten we nog drie nummers uitkiezen.

Mikki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 264
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Appeltje zo 12 mei 2013 - 7:24

Kat: spannend hoor dat zijn pak bij jullie thuis hangt! Jammer dat jullie pre-weddingshoot niet door kon gaan. Achteraf was het weer hier nog aardig, beter dan gedacht! Hebben jullie al een nieuwe datum gepland?

Heeft iemand hier nog interesse in kousen (huidskleur met ivoren rand) met plakrand? Ik had maat XL besteld en nu blijkt dat ze mij te groot zijn.. ik kan ze niet ruilen omdat ik ze heb gepast Cry dus geld in de prullenbak gegooid zo voelt het nu even. Ik was in de veronderstelling dat ik ze nog zou kunnen ruilen.
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud