Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

+3
Dora
Happy
Sanne
7 plaatsers

Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Sanne wo 13 maa 2013 - 21:12

Wij willen volgende week met H. op haar verjaardag wat leuks doen. We zijn allebei vrij.
Nou heb ik wel gedacht aan Ballorig in Coevorden, maar is dat al leuk voor een kindje van 1? Gisteren ben ik met H. naar de speeltuin geweest en ze ging bij alles huilen (babyschommel, glijbaan, samen schommelen), dus dat was nog niet echt een succes. Ik ken Ballorig nog niet, dus weet niet zo goed of we dan wel een gezellige middag hebben (2 uurtjes ofzo).

Andere tips in de omgeving Drenthe/Overijssel? We dachten ook aan de Huttenheugte, een keer zwemmen is ook wel leuk, al hebben we dat ook nog nooit gedaan, dus dat kan wel net zo'n desillusie worden als de speeltuin gisteren Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) 394967

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Happy wo 13 maa 2013 - 21:16

Ik hou dit even in de gaten!
Ik kan ook wel wat tips gebruiken in dezelfde omgeving. Very Happy

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 21:18

jawel, dat is al wel grappig, je hebt een heel overzichtelijk peuterdeel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Dora wo 13 maa 2013 - 21:38

Wij hebben hier 2 waterratjes, dus wij gaan altijd zwemmen met de verjaardagen. Bij een centerparcs
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Happydobby wo 13 maa 2013 - 21:40

Wij zijn met M toen hij 13 maanden was naar A.aderholt (l.andal) geweest. Die hebben een leuk zwembad zonder poespas. Naar ballorig zijn we niet geweest maar indoorspeeltuinen doen het hier erg goed.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  M@niek wo 13 maa 2013 - 21:58

Ik ging met onze dochter regelmatig naar ballorig toen ze 1 jaar was, ze hebben speciale gedeeltes voor de allerkleinste.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Floor wo 13 maa 2013 - 23:38

wij zijn met onze zoon bij een binnenspeeltuin geweest maar hij wil niet in het 'babygedeelte' Rolling Eyes Hij wil in de toestellen 4-12jaar, lekker handig.
Zwemmen vind hij wel altijd heel leuk, hij gaat ook krijsen als hij mee naar huis moet.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Char1 do 14 maa 2013 - 1:37

Misschien naar de dierentuin in Emmen?

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Sanne do 14 maa 2013 - 2:12

O
Char1 schreef:Misschien naar de dierentuin in Emmen?

Daar had ik nog niet eens aan gedacht en we hebben nog wel een abonnement...

Mijn voorkeur gaat toch uit naar zwemmen denk ik, dat vind ik zelf het leukst. Met een kindje van 1 kun je toch al wel iets langer zwemmen of is dat te koud?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders) Empty Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum