Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)
+3
Dora
Happy
Sanne
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)
Wij willen volgende week met H. op haar verjaardag wat leuks doen. We zijn allebei vrij.
Nou heb ik wel gedacht aan Ballorig in Coevorden, maar is dat al leuk voor een kindje van 1? Gisteren ben ik met H. naar de speeltuin geweest en ze ging bij alles huilen (babyschommel, glijbaan, samen schommelen), dus dat was nog niet echt een succes. Ik ken Ballorig nog niet, dus weet niet zo goed of we dan wel een gezellige middag hebben (2 uurtjes ofzo).
Andere tips in de omgeving Drenthe/Overijssel? We dachten ook aan de Huttenheugte, een keer zwemmen is ook wel leuk, al hebben we dat ook nog nooit gedaan, dus dat kan wel net zo'n desillusie worden als de speeltuin gisteren
Nou heb ik wel gedacht aan Ballorig in Coevorden, maar is dat al leuk voor een kindje van 1? Gisteren ben ik met H. naar de speeltuin geweest en ze ging bij alles huilen (babyschommel, glijbaan, samen schommelen), dus dat was nog niet echt een succes. Ik ken Ballorig nog niet, dus weet niet zo goed of we dan wel een gezellige middag hebben (2 uurtjes ofzo).
Andere tips in de omgeving Drenthe/Overijssel? We dachten ook aan de Huttenheugte, een keer zwemmen is ook wel leuk, al hebben we dat ook nog nooit gedaan, dus dat kan wel net zo'n desillusie worden als de speeltuin gisteren
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Ballorig Coevorden met kind 1 jaar (of iets anders)
Ik hou dit even in de gaten!
Ik kan ook wel wat tips gebruiken in dezelfde omgeving.
Ik kan ook wel wat tips gebruiken in dezelfde omgeving.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
jawel, dat is al wel grappig, je hebt een heel overzichtelijk peuterdeel.
Gast- Gast
Wij hebben hier 2 waterratjes, dus wij gaan altijd zwemmen met de verjaardagen. Bij een centerparcs
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Wij zijn met M toen hij 13 maanden was naar A.aderholt (l.andal) geweest. Die hebben een leuk zwembad zonder poespas. Naar ballorig zijn we niet geweest maar indoorspeeltuinen doen het hier erg goed.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ging met onze dochter regelmatig naar ballorig toen ze 1 jaar was, ze hebben speciale gedeeltes voor de allerkleinste.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
wij zijn met onze zoon bij een binnenspeeltuin geweest maar hij wil niet in het 'babygedeelte' Hij wil in de toestellen 4-12jaar, lekker handig.
Zwemmen vind hij wel altijd heel leuk, hij gaat ook krijsen als hij mee naar huis moet.
Zwemmen vind hij wel altijd heel leuk, hij gaat ook krijsen als hij mee naar huis moet.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Misschien naar de dierentuin in Emmen?
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
O
Daar had ik nog niet eens aan gedacht en we hebben nog wel een abonnement...
Mijn voorkeur gaat toch uit naar zwemmen denk ik, dat vind ik zelf het leukst. Met een kindje van 1 kun je toch al wel iets langer zwemmen of is dat te koud?
Char1 schreef:Misschien naar de dierentuin in Emmen?
Daar had ik nog niet eens aan gedacht en we hebben nog wel een abonnement...
Mijn voorkeur gaat toch uit naar zwemmen denk ik, dat vind ik zelf het leukst. Met een kindje van 1 kun je toch al wel iets langer zwemmen of is dat te koud?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ballorig 's-Gravenzande 1 jaar - meeting - as donderdag
» Toe aan iets anders dan alleen melk?
» Een huilbaby......of iets anders?
» oorklachten of gewoon iets anders?
» Is dit bandenpijn? Of iets anders?
» Toe aan iets anders dan alleen melk?
» Een huilbaby......of iets anders?