oorklachten of gewoon iets anders?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
oorklachten of gewoon iets anders?
A. heeft sinds zondag dat ze iet wat pieperig uit bed kwam... verder niet hangerig ofzo maar gewoon wat piepen/jammeren af en toe... slaapt overdag wel goed maar savonds is het spoken... of de hele avond of de hele nacht wat spoken en doen... als ik naast haar lig wil ze ook niet echt slapen. ligt dan even 10 min stil om vervolgens weer giga te draaien en te jammeren ed...
verder huilt ze niet echt als ze ligt ofzo maar zou ze toch iets van een oor ontsteking kunnen hebben of is het misschien gewoon een jammer dagje(s)
verder huilt ze niet echt als ze ligt ofzo maar zou ze toch iets van een oor ontsteking kunnen hebben of is het misschien gewoon een jammer dagje(s)
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: oorklachten of gewoon iets anders?
Tja, ik ben geen dokter en ben ook niet helderziend. Dus ik zou gewoon de huisarts bellen, of het een dag of drie aanzien met paracetamol.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
nee dat weet ik maar ik vraag me gewoon af of het uberhaupt oorklachten zouden kunnen zijn als ze verder wel gewoon gaat liggen end?
en wi ook nie zomaar de dokter bellen, maar aan de andere kant is ze al 3 nachten een beetje spookerig en iets pieperig
en wi ook nie zomaar de dokter bellen, maar aan de andere kant is ze al 3 nachten een beetje spookerig en iets pieperig
duckie- Ratel
Hier is V sinds zondag verkouden,zondag avond was drama,meneer was om 23.45 nog aan het spelen want zodra hij naar bed ging was het huilen.Is hij aan het spelen,is hij vrolijk.Heb zondag avond toch maar een zet pil gegeven.Maandag ochtend zag hij er echt ziek uit,snot,traan oogjes.Afspraak gemaakt bij de ha.Hij had 1 rood oor,moest het tot vandaag aan kijken en 3x per dag zet pil geven.Vandaag moest het beter gaan.
Het zou best oorpijn kunnen zijn,je zal het 3 dagen aan kunnen kijken,of voor de zekerheid de ha bellen.
Het zou best oorpijn kunnen zijn,je zal het 3 dagen aan kunnen kijken,of voor de zekerheid de ha bellen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
heb uiteindelijk de ass gebeld voor advies en die dacht niet direct aan oorklachten, ze heeft verder ook geen koorts ed
kijk het gewoon even aan, net al wel weer even neusspray gekocht dat ik dat wel in huis heb en we zien wel hoe het gaat
kijk het gewoon even aan, net al wel weer even neusspray gekocht dat ik dat wel in huis heb en we zien wel hoe het gaat
duckie- Ratel
Hier is het ook altijd feest in bed als er nieuwe tanden/kiezen moeten doorkomen...Misschien dat dat het zou kunnen zijn?
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Tanden/kiezen.. misschien moet ze nog steeds wennen aan haar nieuwe bed? Ze was toch naar gewoon bed gegaan?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Is dit bandenpijn? Of iets anders?
» Toe aan iets anders dan alleen melk?
» Een huilbaby......of iets anders?
» iets anders drinken dan diksap?
» Drinken uit iets anders dan een fles..
» Toe aan iets anders dan alleen melk?
» Een huilbaby......of iets anders?
» iets anders drinken dan diksap?
» Drinken uit iets anders dan een fles..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: