Sephora gaat weg uit Nederland :(
+28
Feline
SATC
Caro
Flippin' Bitch
Sorrento
Sea of Trees
Urban Naked
Isabel_
Ilovethe90s
Printje
Caribbeanlover
Rovine
Antibes
Punk'd
Taeda
Siem
CCC
Parisienne
Lavendel
Paper Crown
Sterre
Stranger
Arwyn
Rush
Laced
Marin
Caresses
Blond
32 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Sephora gaat weg uit Nederland :(
Feline schreef:Ik heb vorige maand juist de Nars-Orgasm gekocht in Bangkok en nog een andere blush en daar krijg ik juist helaas uitslag van.. Dus als iemand de Orgasm nog wil hebben tegen gereduceerde prijs
Jaaa ik! Hoeveel wil je ervoor? PM-metje
Ik zou ook graag de laguna bronzer willen. Heb je die toevallig ook hahaha.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Indigo schreef:Feline schreef:Ik heb vorige maand juist de Nars-Orgasm gekocht in Bangkok en nog een andere blush en daar krijg ik juist helaas uitslag van.. Dus als iemand de Orgasm nog wil hebben tegen gereduceerde prijs
Jaaa ik! Hoeveel wil je ervoor? PM-metje
Ik zou ook graag de laguna bronzer willen. Heb je die toevallig ook hahaha.
Jonge ik baal dat jij dit eerder zag! Edit: vroeg! Ik hou me als 2e keuze graag aanbevolen En misschien verkopen ze het op het vliegveld van Malta ook wel. Maar dan moet ik nog even wachten.
Laatst aangepast door Carrie op do 21 maa 2013 - 5:36; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Indigo, het doet me wel pijn om weg te doen haha.. Ik heb Orgasm en Torrid! Ik weet nog hoe ik m'n hele vakantie in Thailand uitkeek naar het kopen van de blush op de terugweg.. Ik slaakte een gilletje toen ik 'm zag.. En ik denk echt dat ik er allergisch voor ben omdat ik precies op m'n jukbeenderen kleine bultjes heb zitten maar ik wil niet allergisch zijn! Ik wil mooi zijn!!
Ik stuur je wel even berichtje op FB, binnenkort nog naar Harrie? Anders regel ik wel een bubbeltjesenvelop..
Ik stuur je wel even berichtje op FB, binnenkort nog naar Harrie? Anders regel ik wel een bubbeltjesenvelop..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Wat balen! Kan het me zo voorstellen. Ik zou daar ook echt naar uit kunnen kijken
Ik ben binnekort wel bij H. dus zou handig zijn als we onze zaakjes via haar kunnen regelen whaha Ik zie je berichtje wel verschijnen als je liefdevol afstand hebt kunnen doen van de blush.
Ik ben binnekort wel bij H. dus zou handig zijn als we onze zaakjes via haar kunnen regelen whaha Ik zie je berichtje wel verschijnen als je liefdevol afstand hebt kunnen doen van de blush.
Punk'd- Kletskop
Feline balen dat je er niet tegen kan! Als Indigo en Carrie niet meer willen dan wil ik de Orgasm Ik heb hem thuis maar kan nooit kwaad om een vooraadje te hebben
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Verkopen ze Too Faced eigenlijk nog ergens anders of alleen bij Sephora?
Gast- Gast
Zus schreef:Verkopen ze Too Faced eigenlijk nog ergens anders of alleen bij Sephora?
Ja die hebben mooie pallets he? Volgensmij verkopen ze dat merk alleen bij Sephora, maar zag dat ze het ook online verkopen bij Nelly.com
Gast- Gast
Ze verkopen NARS ook bij Asos.com. Dan heb je ook nog gratis verzending naar NL
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Nars wordt vanaf ASOS niet naar NL verzonden. Alleen UK en Ierland Zo jammer.
Punk'd- Kletskop
Gisteravond even flink ingeslagen bij Sephora, dag favo foundation en poeder...
Volgens het meisje wordt t verder ook niet meer bijgevuld nu..
Volgens het meisje wordt t verder ook niet meer bijgevuld nu..
Muisz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Je kunt beter gewoon op sephora.fr bestellen. Nelly.com rekent veel meer voor precies hetzelfde product.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
https://www.youtube.com/watch?v=_HS50UAsi5Q
Filmpje voor Carrie.
Filmpje voor Carrie.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Caribbeanlover schreef:https://www.youtube.com/watch?v=_HS50UAsi5Q
Filmpje voor Carrie.
Ik kijk geen filmpjes over dieren waarvan ik niet weet waar het over gaat. Waar gaat het over? Ik vind dierenmishandeling heel zielig om te zien. Ik verwijder ook altijd jouw 'i hate dog breeders' en je andere dingtjes op Facebook Ik kijk er niet naar, verwijder het meteen.
Gast- Gast
Nee, is een filmpje over iemands Sephora's verzameling. Waarom dacht je dat het over dierenmishandeling ging?
De IHDB FB is om mensen ervan bewust te maken dat een hond of kat kopen bij een fokker niet oke is terwijl er tig sterven in asiels omdat er geen plaats is. Ik laat toch geen bijna nooit dode dieren zien, maar meer foto's/plaatjes om te laten zien dat fokken eens moet ophouden!
De IHDB FB is om mensen ervan bewust te maken dat een hond of kat kopen bij een fokker niet oke is terwijl er tig sterven in asiels omdat er geen plaats is. Ik laat toch geen bijna nooit dode dieren zien, maar meer foto's/plaatjes om te laten zien dat fokken eens moet ophouden!
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Nee, is een filmpje over iemands Sephora's verzameling. Waarom dacht je dat het over dierenmishandeling ging?
De IHDB FB is om mensen ervan bewust te maken dat een hond of kat kopen bij een fokker niet oke is terwijl er tig sterven in asiels omdat er geen plaats is.
Ja dat laatste snap ik. Maar vind sommige dingen te zielig om te zien, dus klik ik het weg. Ik dacht dat dit filmpje over dierenmishandeling ging, omdat het in dit topic ging over het testen van make-up over dieren!
Ik zal vanavond even je filmpje bekijken, ben benieuwd
Gast- Gast
Ik weet niet of dit al ergens in dit topic stond maar bij de v&d nu alle foundation en poeders van sephora voor 7,50 en alle andere make-up voor 5 euro. In den Bosch hadden ze nog heel veel
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
M.u.v. paletten ( die zijn nogal gewild las ik hier) en giftsets.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Nu op nederland 3...
» Kamperen in Nederland
» uitstapjes nederland
» Nu op nederland 3...
» Kamperen in Nederland
» uitstapjes nederland
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: