Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sephora gaat weg uit Nederland :(

+28
Feline
SATC
Caro
Flippin' Bitch
Sorrento
Sea of Trees
Urban Naked
Isabel_
Ilovethe90s
Printje
Caribbeanlover
Rovine
Antibes
Punk'd
Taeda
Siem
CCC
Parisienne
Lavendel
Paper Crown
Sterre
Stranger
Arwyn
Rush
Laced
Marin
Caresses
Blond
32 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 Empty Re: Sephora gaat weg uit Nederland :(

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 2:56

Ik kwam er gister achter en laat daar altijd mijn wenkbrauwen doen dus vind het ook erg jammer... Ze zitten trouwens wel in Frankrijk dus je zou er weekendjes Parijs van kunnen maken Wink. Ik denk dat ik maar weer Amerika op de planning ga zetten.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 Empty Re: Sephora gaat weg uit Nederland :(

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 3:24

Zus schreef:Ik kwam er gister achter en laat daar altijd mijn wenkbrauwen doen dus vind het ook erg jammer... Ze zitten trouwens wel in Frankrijk dus je zou er weekendjes Parijs van kunnen maken Wink. Ik denk dat ik maar weer Amerika op de planning ga zetten.
Heeeeeeeeee! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees zo 17 maa 2013 - 3:34

Zus schreef:Ik kwam er gister achter en laat daar altijd mijn wenkbrauwen doen dus vind het ook erg jammer... Ze zitten trouwens wel in Frankrijk dus je zou er weekendjes Parijs van kunnen maken Wink. Ik denk dat ik maar weer Amerika op de planning ga zetten.
Thou art back!
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Caribbeanlover zo 17 maa 2013 - 5:21

Urban Naked schreef:Wel een beetje up to date blijven CBL, alle make up die in Europa wordt verkocht is sinds kort proefdiervrij.
Je hoeft mij niet te zeggen hoe het zit hoor, dus je kan beter even op de PDV site lezen hoe het echt zit. Alle make die nu nog in de winkels ligt van grote merken die dus niet pdv zijn, zijn dat nu ook nog niet. Je snapt toch wel dat ze die make up door die wet niet ineens weg gaan gooien, dus als je nu Maybeline oid koopt is dat dus niet pdv!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Caribbeanlover zo 17 maa 2013 - 5:22

Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:
Carrie schreef:
Caribbeanlover schreef:Dat weet ik als geen ander, maar die eigenmerken met Etos ed inmiddels allang niet meer.
Zou jij je steentje niet willen bijdragen door alleen proefdiervrije make up te gebruiken? Ik weet dat je alleen biovlees eet, dus die stap heb je ook gezet.

Weet ik niet, daar moet ik eens goed over na denken Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 561177 Het is altijd goed om je steentje bij te dragen, daar heb je helemaal gelijk in!
Ik denk dat je verbaasd zult zijn hoeveel producten PDV zijn. Heb je de mogelijkheid om apps op je mobiel te doen?
PDV heeft er ook een zodat je je mobiel alleen maar even voor een product moet houden zodat je weet of ze PDV zijn.
Op de site proefdiervrij.nl staat een lijst met merken die dat zijn en dat zijn echt niet alleen maar goedkope merken.
Ik hoop dat je er echt over na wilt denken.

Ik kan inderdaad Apps op mijn telefoon zetten. Ik beloof je dat ik er over na zal denken Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 561177
Goed dat is iig al wat, hoop echt dat je er rekening mee gaat houden. Wat kocht je dan voordat Sephora hier kwam?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Sorrento zo 17 maa 2013 - 5:54

Ik heb het slechte nieuws gisteren ook te horen gekregen inderdaad. Superbalen. Hoe heet trouwens die ene blush ookalweer, waar het halve forum zo enthousiast over is? Coral blush oid? Was van Benefit. Hoop dat ik die morgen nog even kan scoren! smile
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Urban Naked zo 17 maa 2013 - 7:00

Caribbeanlover schreef:
Urban Naked schreef:Wel een beetje up to date blijven CBL, alle make up die in Europa wordt verkocht is sinds kort proefdiervrij.
Je hoeft mij niet te zeggen hoe het zit hoor, dus je kan beter even op de PDV site lezen hoe het echt zit. Alle make die nu nog in de winkels ligt van grote merken die dus niet pdv zijn, zijn dat nu ook nog niet. Je snapt toch wel dat ze die make up door die wet niet ineens weg gaan gooien, dus als je nu Maybeline oid koopt is dat dus niet pdv!
Ja pop, maar die lijst met merken is niet meer up to date. En ik weet hoe het zit, ik lees die sites ook. Ik weet niet waarom je denkt dat ik dat niet doe, dat heb je zelf bedacht.
Geen idee hoe snel dat productieproces van make up is trouwens, maar ik ga er van uit dat met een maand de make up die op de oude manier is geproduceerd er wel uit is. Hoop ik tenminste.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 7:04

Beter, hoef ik er dus ook niet meer over na te denken!

Gast
Gast

Bericht  Sorrento zo 17 maa 2013 - 7:15

O Urban Naked, dat is wel goed nieuws! Ik wist wel dat er per een bepaalde datum in 2013 niet meer geadverteerd mocht worden voor make up die op dieren getest was en ik vroeg me al af wat al die grote merken zouden moeten zonder advertentiemogelijkheid - en nu blijkt het dus een heel goed pressiemiddel geweest te zijn. Top! smile
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Caribbeanlover zo 17 maa 2013 - 9:16

Urban Naked schreef:
Caribbeanlover schreef:
Ja pop, maar die lijst met merken is niet meer up to date. En ik weet hoe het zit, ik lees die sites ook. Ik weet niet waarom je denkt dat ik dat niet doe, dat heb je zelf bedacht.
Geen idee hoe snel dat productieproces van make up is trouwens, maar ik ga er van uit dat met een maand de make up die op de oude manier is geproduceerd er wel uit is. Hoop ik tenminste.
Daar ga je vanuit, maar wees daar maar niet zo zeker van. De dure merken kocht ik toch nooit, dus door eigenmerk Etos ed te kopen doe ik iig niks fout.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover zo 17 maa 2013 - 9:17

Carrie schreef:Beter, hoef ik er dus ook niet meer over na te denken!
Het klopt niet hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Flippin' Bitch zo 17 maa 2013 - 10:39

Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 2Q==
Ik wilde deze hebben, maar helaas uitverkocht.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Caro zo 17 maa 2013 - 21:41

Ahh jammer FB! Ik was gisteren in Maastricht en daar was ie wel nog. Ik heb nog even lopen kwijlen bij alles, maar toch tot de conclusie gekomen dat ik er geen geld voor had :-(. En het ook niet echt nodig had eigenlijk..

Maar, dat meisje vertelde dus dat Ici Paris in de V&D komt. Alsof we daar dus nog niet genoeg van hebben in NL Neutral
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 17 maa 2013 - 22:13

Ik ben dus ook bang dat straks alles is uitverkocht als ik mijn slag wil slaan Sad Weet wel de reden trouwens nu:

Ze gaan weg uit Nederland omdat ze te weinig omzet halen op jaarbasis. Ze willen zich nu gaan richten op de Aziatische landen omdat daar de winstmarge veel hoger is.

Gast
Gast

Bericht  Sea of Trees ma 18 maa 2013 - 4:56

Ik heb vandaag gezien bij de winkel dat de EU vanaf 11 maart alle make-up die op dieren is getest, verbied in Europa.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Urban Naked ma 18 maa 2013 - 7:47

Sea of Trees schreef:Ik heb vandaag gezien bij de winkel dat de EU vanaf 11 maart alle make-up die op dieren is getest, verbied in Europa.
Ja daar hadden we het op de vorige pagina over smile
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Caribbeanlover di 19 maa 2013 - 4:52

Carrie, misschien heb je al geantwoord, maar dat heb ik dan niet gezien.
Hoe deed je dat dan voordat Sephora hier was? Welke merken gebruikte je toen?
Trouwens, jij hebt al die meuk helemaal niet nodig, je bent al zo mooi van nature..........weg me meuk, weg met meuk!Wink

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 6:45

Caribbeanlover schreef:Carrie, misschien heb je al geantwoord, maar dat heb ik dan niet gezien.
Hoe deed je dat dan voordat Sephora hier was? Welke merken gebruikte je toen?
Trouwens, jij hebt al die meuk helemaal niet nodig, je bent al zo mooi van nature..........weg me meuk, weg met meuk!Wink
Haha tnx! Daarvoor gebruikte ik wat ik nu ook al gebruik: het butgetmerk van Kruidvat, Chanel, L'Ancome, L'Oreal, The Bodyshop. Vanalles!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 maa 2013 - 9:17

Sorrento schreef:Ik heb het slechte nieuws gisteren ook te horen gekregen inderdaad. Superbalen. Hoe heet trouwens die ene blush ookalweer, waar het halve forum zo enthousiast over is? Coral blush oid? Was van Benefit. Hoop dat ik die morgen nog even kan scoren! smile
Late reactie, maar coral is de kleur ja! Van Benefit. Dat merk verkopen ze sinds een paar maanden ook bij Douglas gelukkig.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown di 19 maa 2013 - 21:31

Ze gaan niets meer bijkopen of een sale houden. Alles wordt nu verkocht voor volle retailprijzen. Zo houden ze geen voorraad meer over. Heel jammer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SATC wo 20 maa 2013 - 10:50

Alles van het merk Sephora zelf is nu wel in de aanbieding bij de V&D. Bronzingpowder gekocht voor 5,- euro Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 281626781
SATC
SATC
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 16
Registratiedatum : 23-11-12

Bericht  Caribbeanlover wo 20 maa 2013 - 22:40

Wel goed lezen he, want oa de pallets zijn niet in de aanbieding!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Caribbeanlover wo 20 maa 2013 - 22:47

https://www.youtube.com/watch?v=i5ReU32fg4c

Carrie, heb jij ook zoveel make up?
Snap niet waarom sommigen zoveel hebben, het is toch op de duur niet meer goed/houdbaar?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Punk'd wo 20 maa 2013 - 22:59

@ Sorrento. Coralista bedoel je van Benefit. Ik heb hem ook geprobeerd maar ik kreeg er uitslag van. Zo jammer! Want de kleur is zo leuk.

Ik kan het trouwens niet uitstaan dat je Nars nergens in NL kunt kopen. En Bobbi Brown ook niet echt bij mij in de omgeving. En dat de MAC pro alleen in Amsterdam zit Sephora gaat weg uit Nederland :( - Pagina 3 394967.. Hier kun je alleen prut make up krijgen haha. Okee ik overdrijf.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Feline wo 20 maa 2013 - 23:55

Ik heb vorige maand juist de Nars-Orgasm gekocht in Bangkok en nog een andere blush en daar krijg ik juist helaas uitslag van.. Dus als iemand de Orgasm nog wil hebben tegen gereduceerde prijs angel
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: