Sephora gaat weg uit Nederland :(
+28
Feline
SATC
Caro
Flippin' Bitch
Sorrento
Sea of Trees
Urban Naked
Isabel_
Ilovethe90s
Printje
Caribbeanlover
Rovine
Antibes
Punk'd
Taeda
Siem
CCC
Parisienne
Lavendel
Paper Crown
Sterre
Stranger
Arwyn
Rush
Laced
Marin
Caresses
Blond
32 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Sephora gaat weg uit Nederland :(
Ebay?Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Ik bedoelde het niet zo, maar kan je je spullen niet bij Douglas, Ici Paris oid kopen? Die hebben ook veel.
Ja sommige producten kan ik inderdaad bij de Douglas kopen, maar de meeste niet. Ook niet bij de ICI Paris helaas, zij hebben echt aparte merken die niet overal te koop zijn. Dan maar online gaan bestellen dus!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Hier ben ik niet zo heel blij mee, word dus een flinke voorraad inslaan! Kan ik weer een nieuw geweldig merk gaan zoeken
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hier baal ik toch ook wel van, wel een beetje vreemd dat ze 2 weken geleden nog een bordje achter de kassa hadden staan waarop stond dat ze nieuw personeel zochten
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Jammer! Ik heb bijna al mijn make-up van het eigen merk.
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Benefit bij ASOS. Vaak ook nog 10 of 20% kortingscodes!
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Vind het niet heel erg, mijn ouders komen sowieso paar keer per jaar wel in Toulouse en ik zelf vaak ook. Dus dan sla ik daar wel weer in, deed ik voorheen ook.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Booooh.
Het was nou niet dat ik er de deur platliep, aangezien de dichtstbijzijnde drie kwartier rijden is. Maar toch jammer, die ene keer dat ik er kwam per jaar kon ik altijd wel even lekker ongegeneerd geld uitgeven. Dat wordt weer alles van Ebay halen dus. Gelukkig heb ik al veel, anders zou ik failliet gaan.
Het was nou niet dat ik er de deur platliep, aangezien de dichtstbijzijnde drie kwartier rijden is. Maar toch jammer, die ene keer dat ik er kwam per jaar kon ik altijd wel even lekker ongegeneerd geld uitgeven. Dat wordt weer alles van Ebay halen dus. Gelukkig heb ik al veel, anders zou ik failliet gaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hoezo is dat vreemd? Zulke dingen komen altijd onverwachts. Kijk naar Tango shoes. Baalde ik even van omdat ik een aantal dagen ervoor leuke schoenen zag en dacht die koop ik later wel. Eenmaal weer in de stad, foetsie winkel.Billy schreef:Hier baal ik toch ook wel van, wel een beetje vreemd dat ze 2 weken geleden nog een bordje achter de kassa hadden staan waarop stond dat ze nieuw personeel zochten
Balen, jammer, maar ja er zijn zat andere schoenenwinkels net als make up winkels zoals Sephora.
Snap nooit zo goed als men alleen een bepaald merk wil en dat terwijl er tig andere zijn die ook nog een proefdiervrij zijn. Ik houd mij niet aan 1 merk, maar zolang het maar pdv is vind ik het best, is veel goedkoper en doe ook eens wat goed!
Make up van Action hoor ik hier goede verhalen over en is niet duur, dus goedkoop is niet altijd duurkoop!
Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 13 maa 2013 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
Zowaar met je eensCaribbeanlover schreef:Hoezo is dat vreemd? Zulke dingen komen altijd onverwachts. Kijk naar Tango shoes.Billy schreef:Hier baal ik toch ook wel van, wel een beetje vreemd dat ze 2 weken geleden nog een bordje achter de kassa hadden staan waarop stond dat ze nieuw personeel zochten
Gast- Gast
Hey mag ik applaus?
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Hey mag ik applaus?
Ja snap wel wat je bedoelt CLB. Maar het gaat niet om één merk he, Sephora is een winkel met verschillende make-up merken uit Amerika en Engeland. En ze hebben net apartere en mooie dingen dan die al in Nederland te verkrijgen zijn, vind ik. En toch weer goedkoper dan Chanel en L'ancome bijvoorbeeld, hoewel ze ook gewoon high end merken verkopen. Ik merk echt verschil tussen hun make-up en make-up van bijvoorbeeld L'oreal, of het budgetmerk van Kruidvat. Dat laatste is ook goed, maar Sephora's producten zijn gewoon veel beter, vind ik
Gast- Gast
Ieder haar ding, maar ik draag niet bij aan al het dierenleed wat gepaard gaat met zulke producten daarvoor zijn er genoeg andere opties.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Ieder haar ding, maar ik draag niet bij aan al het dierenleed wat gepaard gaat met zulke producten daarvoor zijn er genoeg andere opties.
Ja snap ik. Maar elk beautyproduct is ooit getest op dieren.
Gast- Gast
Dat weet ik als geen ander, maar die eigenmerken met Etos ed inmiddels allang niet meer.
Zou jij je steentje niet willen bijdragen door alleen proefdiervrije make up te gebruiken? Ik weet dat je alleen biovlees eet, dus die stap heb je ook gezet.
Zou jij je steentje niet willen bijdragen door alleen proefdiervrije make up te gebruiken? Ik weet dat je alleen biovlees eet, dus die stap heb je ook gezet.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Dat weet ik als geen ander, maar die eigenmerken met Etos ed inmiddels allang niet meer.
Weet ik niet, daar moet ik eens goed over na denken Het is altijd goed om je steentje bij te dragen, daar heb je helemaal gelijk in!
Gast- Gast
Oh echt?? Bah bah bah!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Is het heel erg als ik er nog nooit van gehoord heb?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik denk dat je verbaasd zult zijn hoeveel producten PDV zijn. Heb je de mogelijkheid om apps op je mobiel te doen?Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Dat weet ik als geen ander, maar die eigenmerken met Etos ed inmiddels allang niet meer.
Weet ik niet, daar moet ik eens goed over na denken Het is altijd goed om je steentje bij te dragen, daar heb je helemaal gelijk in!
PDV heeft er ook een zodat je je mobiel alleen maar even voor een product moet houden zodat je weet of ze PDV zijn.
Op de site proefdiervrij.nl staat een lijst met merken die dat zijn en dat zijn echt niet alleen maar goedkope merken.
Ik hoop dat je er echt over na wilt denken.
Caribbeanlover- Ratel
Volgende week tijdens het prijzencircus van de V&D nog maar even inslaan dan .
Ilovethe90s- Prater
- Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12
Ilovethe90s schreef:Volgende week tijdens het prijzencircus van de V&D nog maar even inslaan dan .
Het is goed dat je dit zegt!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik ben vandaag bij Sephora geweest om gauw nog wat back-ups van mijn favoriete producten in te slaan. Er waren vrij veel producten op en die worden dus niet meer aangevuld begreep ik van de verkoper. Bijvoorbeeld de Urban Decay primer potion. De normale versie was al helemaal uitverkocht en komt dus ook niet meer binnen. De andere versies zoals sin en eden waren er nog wel. Ook de primers van Make-up for ever waren al bijna op. Ik vind het zo jammer dat Sephora stopt. Het is echt één van mijn favoriete winkels.
Isabel_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 01-01-13
Caribbeanlover schreef:Ik denk dat je verbaasd zult zijn hoeveel producten PDV zijn. Heb je de mogelijkheid om apps op je mobiel te doen?Carrie schreef:Caribbeanlover schreef:Dat weet ik als geen ander, maar die eigenmerken met Etos ed inmiddels allang niet meer.
PDV heeft er ook een zodat je je mobiel alleen maar even voor een product moet houden zodat je weet of ze PDV zijn.
Op de site proefdiervrij.nl staat een lijst met merken die dat zijn en dat zijn echt niet alleen maar goedkope merken.
Ik hoop dat je er echt over na wilt denken.
Ik kan inderdaad Apps op mijn telefoon zetten. Ik beloof je dat ik er over na zal denken
Gast- Gast
Wel een beetje up to date blijven CBL, alle make up die in Europa wordt verkocht is sinds kort proefdiervrij.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Dat wordt morgenvroeg dan nog even langs de Sephora. Nu maar hopen dat ze hier de primer wel nog hebben van urban decay..Isabel_ schreef:Ik ben vandaag bij Sephora geweest om gauw nog wat back-ups van mijn favoriete producten in te slaan. Er waren vrij veel producten op en die worden dus niet meer aangevuld begreep ik van de verkoper. Bijvoorbeeld de Urban Decay primer potion. De normale versie was al helemaal uitverkocht en komt dus ook niet meer binnen. De andere versies zoals sin en eden waren er nog wel. Ook de primers van Make-up for ever waren al bijna op. Ik vind het zo jammer dat Sephora stopt. Het is echt één van mijn favoriete winkels.
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Nu op nederland 3...
» Kamperen in Nederland
» uitstapjes nederland
» Nu op nederland 3...
» Kamperen in Nederland
» uitstapjes nederland
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: