Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Liefde en Sex

+11
Alias
Remco
Poisongirl
Daya25
Pussycat
Jeanette
Pearly_maar
Suus
Zwerver
Janelie
Snoes
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Catootje za 4 dec 2010 - 11:25

ZachtCookie schreef:Op de een of andere manier zou ik daar wel moeite mee hebben. Sowieso vind ik het lastig om mezelf over te geven, laat staan aan een 'vreemde' waar ik niks voor voel.
Juist om de reden die jij noemt vind ik het met een 'vreemde' makkelijker.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 12:25

Seks en liefde kan ik heel erg goed los van elkaar zien. Seks hoeft niet perse liefde te betekenen en liefde niet per definitie seks. Maar gevoelloos zal seks vanaf mijn kant niet zijn.

Mijn vaste scharrel heeft heel veel aspecten wat ik graag zie in een man. Hij is lief, leuk, gezellig, vrij knap (althans, dat is mijn mening) en als wij met elkaar in bed liggen, dan ben ik op dat moment ook echt even hemelsverliefd. Als ik de volgende dag naast hem wakker word en hij slaat een arm om mij heen, dan heb ik nog steeds hetzelfde gevoel. Echter, als ik weer in mijn auto stap, of hij stapt in zijn auto, dan zijn de gevoelens zo goed als weg.

Hetzelfde had ik altijd met een ex. Hij kwam langs voor koffie, waarbij je vooraf er al vanuit kon gaan dat het meer zou worden. Dan hadden we eeuwig vertrouwde seks, deden we dingen die we met anderen nooit zouden doen, zou ik willen dat het voor eeuwig zou duren, maar op het moment dat hij vertrok, voelde ik helemaal niets meer.

Dus seks zonder liefde, kan ik prima. Maar seks zonder gevoel absoluut niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 10:36

Catootje schreef:
ZachtCookie schreef:Op de een of andere manier zou ik daar wel moeite mee hebben. Sowieso vind ik het lastig om mezelf over te geven, laat staan aan een 'vreemde' waar ik niks voor voel.
Juist om de reden die jij noemt vind ik het met een 'vreemde' makkelijker.

+1
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  pinklady85 di 21 dec 2010 - 10:45

Pussycat schreef:In het verleden had ik een soort van sexrelatie. Echt een ontzettend aantrekkelijke jongen, maar een relatie had ik echt geen zin in. Ik was ook niet verliefd op hem, maar de sex was gewoon lekker en het voelde goed.Maar hij is ook de enige geweest met wie ik sex had zonder liefde.

Nu ben ik al 3 jaar bij dezelfde man, maar zou het nu niet meer los van elkaar kunnen zien. Ik bedoel als ik of hij sex met een ander zou hebben dat zou ik niet aan kunnen.

+1.
Seks zonder liefde kan.
Ligt maar net aan de persoon,hoeveel hij/zij van seks houdt.
pinklady85
pinklady85
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:48

Ik dénk dat ik het los kan zien, maar ik heb het nog niet in praktijk gebracht omdat ik enkel seks heb gehad met mannen waar ik een langdurige relatie mee had. Maar ik vermoed dat ik het wel kan.
Sowieso heb ik meestal niet het soort seks dat je als 'het bedrijven van de liefde' zou omschrijven, veel 'ik hou van je' komt er niet aan te pas, dus ik vermoed weinig problemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 10:50

Ik vind een bepaalde band wel noodzakelijk volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Merai di 21 dec 2010 - 10:59

Toen ik na een lange relatie vrijgezel werd had ik er niet zo'n moeite mee om seks los van liefde te zien. Pas toen ik mijn huidige vriend ontmoette realiseerde ik me hoe anders en veel fijner het is om seks te hebben met iemand die je liefhebt. Dat betekent niet dat je nooit meer ik-wil-je-nu-seks hebt maar er komt altijd liefde bij kijken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 11:22

Ik wil het niet los zien, dus daarom kan ik het ook niet. Ik zal nooit seks met iemand hebben, als ik niet van diegene houd. Dat voelt voor mij heel onnatuurlijk en niet goed aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 11:41

Merai schreef:Toen ik na een lange relatie vrijgezel werd had ik er niet zo'n moeite mee om seks los van liefde te zien. Pas toen ik mijn huidige vriend ontmoette realiseerde ik me hoe anders en veel fijner het is om seks te hebben met iemand die je liefhebt. Dat betekent niet dat je nooit meer ik-wil-je-nu-seks hebt maar er komt altijd liefde bij kijken.
Wat is het verschil dan tussen 'ik wil je nu seks' en seks met liefde?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Liefde en Sex - Pagina 2 Empty Re: Liefde en Sex

Bericht  ButterflyEffect di 21 dec 2010 - 12:47

Lilith schreef:
Merai schreef:Toen ik na een lange relatie vrijgezel werd had ik er niet zo'n moeite mee om seks los van liefde te zien. Pas toen ik mijn huidige vriend ontmoette realiseerde ik me hoe anders en veel fijner het is om seks te hebben met iemand die je liefhebt. Dat betekent niet dat je nooit meer ik-wil-je-nu-seks hebt maar er komt altijd liefde bij kijken.
Wat is het verschil dan tussen 'ik wil je nu seks' en seks met liefde?
seks voor de seks, dus alleen lust / seks met lust én liefde
alhoewel je ook heel goed ik-wil-je-nu seks kan hebben met iemand die je liefhebt Wink
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum