Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel eens ...

+41
Urban Naked
joyce0606
Shopaholic
Alex
Charles
Laced
SarahKey
VeryCherry
Parel
Niene
lente
Paper Crown
Sylvana
Roodkapje
koNijntje
Sun88
Thunder
Snoes
Mamsie
Twellie
Luce
_Blush_
Blue flower
xxjojootjexx
Filoria
kwak
Fearie
Slakje
Razz
Annemie
bolus26
Floor
Sanne
Lejow
Teddyaapje
Purpleflower
yes1984
Limburg85
Aimee
Printje
Ilovethe90s
45 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Snoes di 12 maa 2013 - 10:49

Voor de zwangerschap: 52 kg
Hoogzwanger: 57 kg
Nu: 48 kg

Niets eraan over gehouden, je ziet niet eens dat ik zwanger ben geweest. Strakke, platte buik, geen striae, geen blubber, ...
Mijn lichaam was een week na de bevalling alweer zoals vanouds, muv mijn buikspieren. Ik heb alleen veel moeite om mijn gewicht omhoog te krijgen of stabiel te houden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Thunder di 12 maa 2013 - 10:54

Nee, niet meer goed gekomen. Striae overal, los vel, 3 cup maten groter enz.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Sun88 di 12 maa 2013 - 10:55

Er zit nog 5kg aan die er niet echt af wil, kleinere borsten, striae en love handles maar ja, als het gezegde negen maanden op negen maanden af op gaat is er nog hoop voor de zomer haha
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  koNijntje di 12 maa 2013 - 17:52

voor de eerste zwangerschap woog ik 70.5kg, aan het eind 86kg.
een half jaar na de geboorte ben ik gaan afvallen, omdat ik mijn eigen broeken nogsteeds niet paste en 74.5kg woog.
mijn laagste gewicht was 66kg, en toen ik voor de 2e keer zwanger werd woog ik 68kg.

ik heb wel wat striae onder mijn navel van de 1e en mijn buikhuid was slapper, maar mijn buik was ook al niet strak, helaas..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Roodkapje di 12 maa 2013 - 18:10

Voor mijn 1e woog ik 63kg, nu 4 kids later en wat meer salaris om een goed leven te hebben 67 kg.

Ik zie er eigenlijk ook gewoon redelijk hetzelfde uit als voor de 1e, iets slapper buikje maar niet dramatisch en wat streepjes onderop mijn buik en op mijn heupen, niet echt zichtbaar omdat ik zelf spierwit ben. Mijn heupen zijn wel breder geworden en mijn bovenbenen dikker.

Bij de 1e kwam ik 23 kg aan, voor dat eraf was was ik zwanger van 2. Daar viel ik in 39 weken nog 6 kg af voor mijn 2e geboren was. Bij mijn zoontje ben ik 10kg aangekomen en bij J. 6kg.

Qua borst, ik begon op D/E, zit nu op D, geef nog wel bv... dus even afwachten wat er van overblijft:)

Mijn collega zegt altijd dat hij aan mijn figuur echt niet kan zien dat ik 4 kindjes heb. Haha, dat vind ik dan wel weer een compliment alleen mag het van mij nog wel wat strakker nu ik klaar ben met mama worden en ik volgend jaar zomer moet stralen op mijn zusjes wedding.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Sylvana di 12 maa 2013 - 19:10

Ik was alweer vlot in shape. Ook geen striemen etc.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Paper Crown di 12 maa 2013 - 19:31

Moeder natuur heeft me goede genen gegeven denk ik want mijn lichaam is weer zoals het was. Ik heb geen vel, geen striae, mijn buik is weer plat en de cellulites die ik zelfs in mijn kuiten (EN bovenarmen) had zijn verdwenen. Mijn borsten zijn wel iets slapper lijkt wel maar ik zat natuurlijk 3 maanden voor de zwangerschap al aan de hormonen waardoor ik niet meer goed weet hoe mijn boobs daarvoor nou waren.. Met 37 weken ben ik gewogen en toen woog ik 62 ik startte met 53 maar ik ben in die laatste weken veel en veel aangekomen maar wat ik weet is 9 kilo. Zo ongelofelijk opgezwollen dat ik was. Mijn buik was trouwens HUGE en mijn huid ging glimmen van de spanning die erop stond dus het is mij een raadsel dat ik geen streep heb. Volgende week ga ik weer sporten, wil better than ever in bikini op vakantie smile

Mijn vriendin zei trouwens dat de keizersnee de enige verrader is dat Julian uit mijn buik is gekomen.

Ik hoor vrouwen wel eens zeggen: geeft niets, heb er wat moois voor terug maar ik zou echt ontzettend balen als mijn lichaam 'verpest' zou zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 19:39

Paper Crown schreef:

Ik hoor vrouwen wel eens zeggen: geeft niets, heb er wat moois voor terug maar ik zou echt ontzettend balen als mijn lichaam 'verpest' zou zijn.

Inderdaad. Kijk, dat mijn lijf niet meer zal worden zoals toen ik 18 was daar kan ik prima mee leven. Maar zoals het nu is Vertel eens ...  - Pagina 2 1270000679
Daar kan ik serieus om huilen. Al is het nu gelukkig niet meer zo erg als dat het was. Jee, wat heb ik van mezelf gewalgd. 2 zwangerschappen, 2x vrij heftige medicijnen die ook niet echt meehielpen en waar ik alleen maar van aan kom...

Dus nee, mijn lichaam is zeker niet in shape maar ik ben er wel hard mee bezig om het enigzins fatsoenlijk te krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Blue flower di 12 maa 2013 - 19:40

Paper Crown schreef: Ik hoor vrouwen wel eens zeggen: geeft niets, heb er wat moois voor terug maar ik zou echt ontzettend balen als mijn lichaam 'verpest' zou zijn.

Nou dat vind ik ook altijd een beetje onzin, kinderen krijgen is echt heel mooi en een wonder. Maar ik zou het ook fijn vinden om er mog mooi voor mezelf en mijn man uit te zien. Kijk due straie gaat nooit meer weg maar mocht het na jaren nog steeds verschrikkelijk zijn met vel over waar ik last van heb en onzeker over ben ga ik wel een buik correctie laten doen.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  lente di 12 maa 2013 - 21:06

Voor m'n zwangerschap was ik niet echt in shape, en nu 4 maanden na de bevalling nog niet haha. Qua gewicht ben ik alles wel al kwijt (was 16 kilo aangekomen), maar strak is het nog lang niet. Echt zo'n blubberbuikjeVertel eens ...  - Pagina 2 394967. Maarrrrr over 2 weken begin ik met 2 a 3 keer in de week Bootcamp, dus dan komt 't vast goed Vertel eens ...  - Pagina 2 3079029344
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Niene di 12 maa 2013 - 21:14

Voor de zwangerschap woog ik 69 kilo,aangekomen tot 80 en nu pas na 4,5 jaar is alles er af. Maar heb valsgespeeld,ben heel erg afgevallen door ziek zijn en stress en weeg nu 11 kilo minder als mijn startgewicht van voor de zwangerschap. Verder is mijn lichaam hetzelfde op 1 kleine striem na die bijna niet meer zichtbaar is..
Niene
Niene
Prater
Prater

Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Parel di 12 maa 2013 - 21:35

Dat lijf, bah..

Ik heb bredere heupen gekregen (waardoor ik wel ineens een taille heb haha), en mijn onderste buikrol is niet te versmaden. Het is allemaal slapper en op de raarste plekken opgehoopt.

Ik had 42/40 van onderen en 38/40 van boven. Heb nu 42 van onderen en 40 van boven, maar ben nog wel 5 kilo zwaarder dan ik zou willen zijn.

Mijn borsten.. Ik heb een d cup en ze zijn in principe prima, alleen er is echt niet vanaf te zien dat het een d cup is.

Startgewicht ; 76
Eindgewicht ; 98(!!!!!)
Na 1 maand ; 86
Na nu, 15 maanden ; 78
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  VeryCherry di 12 maa 2013 - 21:36

Binnen een week kon ik mijn oude broeken in maat 34/36 weer aan. Beetje jammer dat ik wel een DD-cup had en iedereen maar naar 1 (nou ja, 2) dingen kon kijken laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Parel di 12 maa 2013 - 21:39

Overigens heb ik wél een kind gehad, en mijn lijf is nooit echt strak geweest, dus als het er fatsoenlijk uit ziet ben ik blij. Ik heb geen goede genen helaas :nopompom:
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  SarahKey di 12 maa 2013 - 21:39

Ik heb alleen een dikkere buik eraan over gehouden. Nu ben ik al stevig en zat het al in mijn buik, maar nu helemaal. Na een jaar zat ik weer terug op het gewicht voor mijn zwangerschap. En nu sport ik door voor nog meer kilo's eraf en hopenlijk ook een plattere buik.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Laced di 12 maa 2013 - 21:54

Ik was een paar dagen na de bevalling alweer in shape. Ik ben tijdens mijn zwangerschap ook maar 8 kilo aangekomen. Voor mijn zwangerschap woog ik 62 bij een lengte van 1.54, maar na mijn bevalling woog ik nog maar 51 kilo.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Charles di 12 maa 2013 - 23:05

Startgewicht: 65 kilo.
Eindgewicht: 105 kilo of meer (ik durfde me niet meer te wegen op het laatst).
Gewicht nu na 7 maanden: 71,5 kilo.

Ik heb geen striemen, alleen een paar hele kleintjes links onder mijn navel die je alleen ziet als het licht erop staat. Mijn buik was nooit mega strak, en nu is het vel nogal los. Maar ik merk dat dit steeds beter wordt naar mate ik afval en eigenlijk valt het wel mee. Als ik buk is het niet zo mooi.... :nopompom: . Maar als dat alle is na een tweeling valt het me eigenlijk reuze mee.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Gast di 12 maa 2013 - 23:08

Mijn lichaam is niet meer hetzelfde, maar ik ben eigenlijk heel tevreden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Alex di 12 maa 2013 - 23:56

Ik weeg nu ongeveer hetzelfde als voor mijn zwangerschap, mijn buik is helaas nooit meer strak geworden. Ik had zo'n enorme buik dat dat na de bevalling een lelijke slappe hap is geworden.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Shopaholic wo 13 maa 2013 - 8:00

Printje schreef:In shape ben ik nooit geweest, hecht daar ook niet zoveel warde aan maar het was hier wel twee keer baby eruit, buik plat en eigen kleren weer aan Vertel eens ...  - Pagina 2 281626781
+1
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  joyce0606 wo 13 maa 2013 - 10:04

Ik ben ook nooit strak geweest, als ik even reken vanaf de puberteit.

heb altijd van onder maat 40 gehad en boven maat 38.
tijdens de zwangerschap van K ben ik 4/5 kilo aangekomen, deze waren er dus na 2 dagen ook weer af en dat zette nog een beetje door dus ik woog minder na de bevalling, ik kon ook gewoon na een week mijn eigen broeken weer aan (niet dat dat lekker zat ofzo).
ook ben ik van B-cup naar D-cup gegaan, dat is zo gebleven maar ik ben dan ook van borstvoeding weer naar een zwangerschap gegaan met een overlapping van 3 maanden.

Mijn borsten zijn nu ook niet groter geworden, voelen wel wat voller aan.

Bij deze zwangerschap ben ik nu 2 kilo aangekomen, hopelijk verlies ik het ook weer snel maar daar maak ik mij niet heel erg zorgen over...ik kan mij voorstellen dat als je 20 kilo ben aangekomen dat je heel graag wilt dat het er snel weer af is!

ik heb altijd een vetje op mijn buik gehad en heb echte zwembandjes, dat vind ik het echt vreselijkst...want dat belemmerd gewoon, ik kan niet zomaar even kleding online kopen of zonder te passen want heel vaak staat het niet bij mij lichaam. daar baal ik echt van en het schijnt ook dat je het er slecht af kan krijgen Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Urban Naked wo 13 maa 2013 - 10:07

Ik was qua gewicht na een maand wel weer op hetzelfde aantal kilo's als voor m'n zwangerschap. Maar m'n heupen/bekken stonden uit elkaar en dat heeft wel een half jaar geduurd voor die botten weer terug op hun plek waren, toen kreeg ik m'n oude broeken pas weer dicht.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Muppetje wo 13 maa 2013 - 10:16

Toen ik zwanger werd was ik 67, op t einde 80.
Toen ik weer ging werken was ik weer 67, inmiddels 62.

Striemen heb ik niet

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Puggle wo 13 maa 2013 - 10:44

Voor de zwangerschap 66 kilo. Op het einde woog ik 83 kilo. Nu weeg ik 67 kilo. Ik heb geen striemen. Mijn buik is wel wat slapper nu, maar vind het niet super storend.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  PapillonRose wo 13 maa 2013 - 10:58

Ik ben nooit heel strak geweest, maar na de zwangerschap is mijn buik toch wel triest :nopompom: Woog voor de zwangschap 70kg, op het eind 85kg en nu 73kg. Op zich zijn die paar extra kilo's die ik nog heb het probleem niet, die krijg ik er vast nog wel af als ik er eens mijn best voor doe.

Maar mijn buik komt niet meer goed vrees ik laughcry Op mijn onderbuik allemaal striae, al is dat gelukkig heel licht geworden ondertussen. Het meeste stoor ik me eraan dat mijn buik zo dik is en ik echt een hele dikke rol heb aan de onderkant. Voor mijn gevoel zie ik eruit alsof ik 6 maanden zwanger ben, alleen dan met flubberbuik ipv babybuik. Mij zal je dan ook niet meer in bikini zien, en ik draag voornamelijk dingen die mijn buik zoveel mogelijk verhullen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel eens ...  - Pagina 2 Empty Re: Vertel eens ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum