Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

+18
Tazz
Sarah1985
duckie
Lady4
Printje
SarahKey
Stoplicht
Lejow
*Troela*
Zonnetje
kwak
Parisienne
sanne-84
SuperGrover
M@niek
Flower_L
PapillonRose
Susan
22 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 3:23

Misschien zitten hier ook liefhebbers, dus vandaar dat ik het hier ook plaats.

Boekjes met het idee van papa/mama (of opa/oma) vertel eens bij Action, voor 1,99 euro.

Ik vond ze erg leuk, dus heb er 3 gekocht.

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. IMAG0290

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Susan do 10 nov 2011 - 3:30

Zijn die hetzelfde als Papa/mama, vertel eens?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  PapillonRose do 10 nov 2011 - 3:39

Ja, die zijn erg leuk! Heb ze ook gekocht. Zo'n beetje voor de hele familie :P Mag iedereen fijn voor mij en/of A. schrijven, zo leuk voor later! En de vragen in het boekje zijn erg leuk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:00

Staan heel veel vragen in. Oa over hun werk, vrienden, kinderen enz.
Erg leuk.
Als je meer foto's van bv binnenkant wilt zien kan ik ze wel maken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Flower_L do 10 nov 2011 - 4:25

Ben altijd bang dat er weinig van komt, net als boekjes voor kraambezoek of xwangerendagboek

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:28

Flower_L schreef:Ben altijd bang dat er weinig van komt, net als boekjes voor kraambezoek of xwangerendagboek

Ik had er destijds 2 gekocht voor mijn ouders, die van Mam/pap vertel eens, maar helaas is invullen er voor mijn moeder nooit van gekomen, en voor mijn vader dus ook niet. Dat doet best pijn nu. Had het erg leuk gevonden, ik merk dat ik naar heel veel dingen benieuwd ben, die mijn vader me helaas niet kan vertellen en mijn moeder leeft niet meer, dus echt jammer. Daarom probeer ik voor mijn kinderen zoveel mogelijk op te schrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:31

Ik heb ze zelf gekocht voor mijn opa en oma en mama.
Ze zijn me heel dierbaar en vind het leuk om hun herinneringen te lezen!

Mijn vader is me trouwens ook heul dierbaar, maar die houdt absoluut niet van schrijven Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:31

Ik heb destijds Mam, vertel eens... gekocht. Mijn moeder zei toen dat ze er vijf jaar de tijd voor zou nemen. Met kerst dit jaar zijn de vijf jaar om dus ik ben heel benieuwd of het boek klaar is.

Wat jammer dat je ouders het niet meer hebben kunnen invullen MamaRosa. Dat lijkt me inderdaad best pijnlijk. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  M@niek do 10 nov 2011 - 4:35

een paar jaar geleden heb ik die aan mijn moeder gegeven van mam vertel eens en afgelopen kerst heb ik deze helemaal ingevuld + foto´s terug gekregen echt zo ontzettend leuk!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Flower_L do 10 nov 2011 - 4:40

_MamaRosa_ schreef:
Flower_L schreef:Ben altijd bang dat er weinig van komt, net als boekjes voor kraambezoek of xwangerendagboek

Ik had er destijds 2 gekocht voor mijn ouders, die van Mam/pap vertel eens, maar helaas is invullen er voor mijn moeder nooit van gekomen, en voor mijn vader dus ook niet. Dat doet best pijn nu. Had het erg leuk gevonden, ik merk dat ik naar heel veel dingen benieuwd ben, die mijn vader me helaas niet kan vertellen en mijn moeder leeft niet meer, dus echt jammer. Daarom probeer ik voor mijn kinderen zoveel mogelijk op te schrijven.

Dat is inderdaad heel jammer zeg. Mag ik vragen wat jouw vader heeft?
Voor l schrijf ik ook wel veel op. van weekend vonden we 2 briefjes met voorspellingen van mn vriend en ik, van 3 jaar geleden, voor vorig jaar. Wat voor huis, kindjes ja of nee, wat voor auto, werk, etc.. Waren helemaal vergeten en nog niet eerder van elkaar gelezen. Zo leuk, gaan er van weekend weer 1 maken smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  SuperGrover do 10 nov 2011 - 4:42

Even een hele domme vraag hoor, maar stel je bent zwanger, geef je dan aan jouw moeder het boekje mama vertel eens (zo van: de mama van de zwangere), of oma vertel eens (de oma van het kindje)?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:43

Als je wilt dat jouw moeder iets voor je kindje schrijft dan geef je de Oma versie. Als je wilt dat je moeder iets over jou schrijft dan geef je de Mama versie. Lijkt me? Ik zou persoonlijk in zo'n geval voor de Oma versie gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  SuperGrover do 10 nov 2011 - 4:44

Ooh, maar het is dus niet specifiek gericht op de baby/kindertijd?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 4:46

Jawel. Maar dan wel gericht op 1 persoon. Dus de kindertijd van jou, of die van je kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  M@niek do 10 nov 2011 - 4:49

het mama vertel eens boek gaat meer over hoe je moeder was vroeger bv in de puberteit of wanneer ze zwanger raakte of ze favoriete knuffel had enz
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 5:10

Deze boekjes zijn dan toch wat anders denk ik, gaat meer over de persoon zelf.
Zal eens even kijken voor paar voorbeeld vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  sanne-84 do 10 nov 2011 - 5:20

PrinsesBo schreef:Ik heb ze zelf gekocht voor mijn opa en oma en mama.
Ze zijn me heel dierbaar en vind het leuk om hun herinneringen te lezen!

Mijn vader is me trouwens ook heul dierbaar, maar die houdt absoluut niet van schrijven Laughing

goh toen ik deze topic las en jouw naam zag moest ik even ergens anders aan denken haha.


ik heb het boek mama vertel eens ook gegeven aan ons mam (oma had het gekregen van een tante, maar nooit in kunnen vullen). maar ons mam heeft er ook nog niks naar gedaan, en is alweer bijna 2 jaar geleden..
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 5:22

Sowieso zijn er verschillende 'hoofdstukken'

Persoonlijke gegevens gaat vooral over lengte, haarkleur, karakter, lievelingseten enz.

Stamboom spreekt voor zich denk ik.

Kindertijd en jeugd waar persoon geboren is, hoe groot was het gezin, huisdieren, hoe gingen ouders met elkaar om enz.

Opleiding en werk welke basisschool, werk, was het leuk werk enz.

Verliefd,verloofd, getrouwd was je snel verliefd, ingredienten van een goed huwelijk.

Vader en opa wanneer werd je vader, watvoor vader wilde je zijn, wat doet het opa zijn met je.

Vriendschap namen van vroegere vrienden, wat betekent vriendschap.

Vrije tijd en vakanties waar heen geweest, spiritueel, sportief.

Jij en ik hoe oud was je toen ik geboren werd, wat deden we samen, wat vind je van de manier waarop ik in het leven sta.

Ongeveer 70 blz. Maar het gaat dus meer over de persoon aan wie je het boek geeft. Dat vind ik juist leuk, omdat het echt een tastbare herinnering aan hun is voor later.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 5:39

Flower_L schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Flower_L schreef:Ben altijd bang dat er weinig van komt, net als boekjes voor kraambezoek of xwangerendagboek

Ik had er destijds 2 gekocht voor mijn ouders, die van Mam/pap vertel eens, maar helaas is invullen er voor mijn moeder nooit van gekomen, en voor mijn vader dus ook niet. Dat doet best pijn nu. Had het erg leuk gevonden, ik merk dat ik naar heel veel dingen benieuwd ben, die mijn vader me helaas niet kan vertellen en mijn moeder leeft niet meer, dus echt jammer. Daarom probeer ik voor mijn kinderen zoveel mogelijk op te schrijven.

Dat is inderdaad heel jammer zeg. Mag ik vragen wat jouw vader heeft?

Dezelfde nierziekte als mij (ik ben er gelukkig nog niet ziek van, op een hoge bloeddruk en vermoeidheid na), alleen hij heeft inmiddels een nieuwe nier, dus is een heel stuk opgeknapt gelukkig. Hij zou hem nu wel in kunnen vullen, maar ik vind het nu niet leuk meer, had het specialer gevonden als ze er beide 1 hadden kunnen invullen. Bovendien weet mijn vader nauwelijks nog iets te herinneren en kan hij zich heel moeilijk concentreren, dus de helft zou niet ingevuld worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 5:45

O, dat is wel heel erg leuk! Bij mijn Action hadden ze die nog niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 5:46

Pippa schreef:O, dat is wel heel erg leuk! Bij mijn Action hadden ze die nog niet..

Ze liggen bij de babyspullen,weet niet of je daar normaal kijkt? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Parisienne do 10 nov 2011 - 7:12

Is dit boekje ook leuk voor mijzelf (als schoenkadootje :P) waarin ik over N. vertel. Of zijn het echt dingen die ook specifiek op later gericht zijn, tot aan haar puberteit ofzo?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 7:14

PrinsesBo schreef:
Pippa schreef:O, dat is wel heel erg leuk! Bij mijn Action hadden ze die nog niet..

Ze liggen bij de babyspullen,weet niet of je daar normaal kijkt? Wink

Haha, soms wel, maar gisteren toen ik er was een keertje niet, misschien dat ik het daarom niet gezien heb laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  kwak do 10 nov 2011 - 7:15

o, leuk! ik ga zaterdag direct naar de action!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gast do 10 nov 2011 - 8:03

Parisienne schreef:Is dit boekje ook leuk voor mijzelf (als schoenkadootje :P) waarin ik over N. vertel. Of zijn het echt dingen die ook specifiek op later gericht zijn, tot aan haar puberteit ofzo?

Het gaat wel echt over jezelf. Maar ik zou t zelf echt wel n willen vullen laughcry Kei leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action. Empty Re: 'Papa/mama! vertel eens..' boekjes bij Action.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum