Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:23

Al onze verwarmingen bestaan uit 2 delen en daartussen is een opening, een waar paradijs voor stof!
Met een pluimding kan ik er niet tussen en iets anders kan ik niet bedenken.
In de keuken heb ik het ooit geprobeerd dmv van een theedoek er steeds doorheen te laten vallen, maar dat was niet echt een succes.
Dus is het een nadeel dat wij van die ouderwetse (want dat is het vind ik) verwarmingen hebben.

Ben ik eindelijk een grondig aan het schoonmaken althans een poging tot, lukt dit niet! Twisted Evil

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 1:26

Ik kan me niet echt voorstellen wat voor verwarming je hebt, maar onze verwarming bestaat ook uit 2 delen en dan kan ik de 'bovenkant' eraf halen en alles stofzuigen...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:26

Bedoel je zo'n ribbenkast verwarming?

Zoiets:
Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Rib_3_geleding_bij_cv-radiator_www_naturalnews_net

Dat doe ik altijd met een dunne stofdoek.
Wel veel werk maar een andere manier weet ik ook niet.

En als je zo;n verwarming bedoeld:
Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Verwarming-en-ventilatie-radiator

Bij de Blokker hebben ze speciale borstels daarvoor.
Die zijn veel dunner dan een plumeau.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:29

Als je het echt niet lukt kun je desnoods de föhn er nog boven houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:29

Die witte hebben wij alleen maar. Dank je voor de tip, ik ga zeker kijken. Als enige oplossing had ik bedacht om de hogedrukreiniger erop te zetten, maar da's niet zo slim denk ik dus doe ik maar niet.
Heel hard blazen kan ik ook niet. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:29

Birgit schreef:Als je het echt niet lukt kun je desnoods de föhn er nog boven houden.

Werkt dat? Nou ga dat ook eens proberen, dank je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:33

Caribbeanlover schreef:Die witte hebben wij alleen maar. Dank je voor de tip, ik ga zeker kijken. Als enige oplossing had ik bedacht om de hogedrukreiniger erop te zetten, maar da's niet zo slim denk ik dus doe ik maar niet.
Heel hard blazen kan ik ook niet. :P

Maar dat is toch geen ouderwetse verwarming?
Ik vind de onze veel ouderwetser :P (Het eerste plaatje dus, als heb ik ze wel wit geverfd)

Maar dat zou je dan kunnen proberen.
De borstel zit op een flexibele steel en kun je na gebruik ook goed afspoelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:37

Vind dat die van mij dat wel is en die van jou ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Paper Crown do 28 jul 2011 - 1:44

De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Paper Crown do 28 jul 2011 - 1:45

Caribbeanlover schreef:Vind dat die van mij dat wel is en die van jou ook.

Hoe ziet volgens jou een 'moderne' uit dan?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:48

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? DSC01684

Zo misschien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:50

2CKC2 schreef:De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..

Ik neem aan dat je eerst stoft voordat je gaat stofzuigen? Wat er uitvalt kun je daarna opzuigen, stofzuiger erop zetten heeft vaak geen effect (wij hebben een hele lange verwarming in de gang en daar heb ik hetzelfde probleem).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Paper Crown do 28 jul 2011 - 20:16

Birgit schreef:
2CKC2 schreef:De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..

Ik neem aan dat je eerst stoft voordat je gaat stofzuigen? Wat er uitvalt kun je daarna opzuigen, stofzuiger erop zetten heeft vaak geen effect (wij hebben een hele lange verwarming in de gang en daar heb ik hetzelfde probleem).

Blaas jij maar met je fohn alle stof eerst weg.. succes met het vinden waar dat stof dan weer gaat liggen. FYI: ik stof af met een natdoekje waar stof aan 'kleeft'. Een droge stofdoek helpt niet.. bij mij niet iig.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 20:20

Bij ons zitten de vensterbanken er heel dicht boven, dus ik kan er sowieso niet tussen komen, met welk ding dan ook. Soms valt er dan ineens een pluk uit, en die zuig ik dan op, verder zie je er toch niks van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 22:15

_MamaRosa_ schreef:Bij ons zitten de vensterbanken er heel dicht boven, dus ik kan er sowieso niet tussen komen, met welk ding dan ook. Soms valt er dan ineens een pluk uit, en die zuig ik dan op, verder zie je er toch niks van.

Nee, maar het houd wel veel warmte tegen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 23:47

Hazeltje schreef:
_MamaRosa_ schreef:Bij ons zitten de vensterbanken er heel dicht boven, dus ik kan er sowieso niet tussen komen, met welk ding dan ook. Soms valt er dan ineens een pluk uit, en die zuig ik dan op, verder zie je er toch niks van.

Nee, maar het houd wel veel warmte tegen :P

Das waar, maar ik krijg het er niet uit. In de hal lukt het wel met de stofzuiger, maar ik heb er 2 in de kamer waar ik er niet bij kan. Ik blaas er soms wel wat uit, maar echt veel zit er gelukkig nooit tussen, doordat de vensterbank er dus dicht boven hangt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 4:23

2CKC2 schreef:
Birgit schreef:
2CKC2 schreef:De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..

Ik neem aan dat je eerst stoft voordat je gaat stofzuigen? Wat er uitvalt kun je daarna opzuigen, stofzuiger erop zetten heeft vaak geen effect (wij hebben een hele lange verwarming in de gang en daar heb ik hetzelfde probleem).

Blaas jij maar met je fohn alle stof eerst weg.. succes met het vinden waar dat stof dan weer gaat liggen. FYI: ik stof af met een natdoekje waar stof aan 'kleeft'. Een droge stofdoek helpt niet.. bij mij niet iig.

In kapsalons gebruiken ze het voor losse haren en ik vond het niet eens zo'n gekke tip? smile
Je kunt het ook een beetje overdrijven :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Caramba vr 29 jul 2011 - 4:52

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? 502165

Dit is een verwarmingsborstel. Deze gebruik ik om tussen de verwarmingselementen te komen. Handig.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Didi vr 29 jul 2011 - 4:59

Spetterdespat schreef:Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? 502165

Dit is een verwarmingsborstel. Deze gebruik ik om tussen de verwarmingselementen te komen. Handig.

Oeh, die moet ik ook hebben. Ik zit ook altijd te ouwehoeren met de stofzuiger erboven, maar t helpt voor geen meter.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg ik stof in de verwarming weg? Empty Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum