Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
Al onze verwarmingen bestaan uit 2 delen en daartussen is een opening, een waar paradijs voor stof!
Met een pluimding kan ik er niet tussen en iets anders kan ik niet bedenken.
In de keuken heb ik het ooit geprobeerd dmv van een theedoek er steeds doorheen te laten vallen, maar dat was niet echt een succes.
Dus is het een nadeel dat wij van die ouderwetse (want dat is het vind ik) verwarmingen hebben.
Ben ik eindelijk een grondig aan het schoonmaken althans een poging tot, lukt dit niet!
Met een pluimding kan ik er niet tussen en iets anders kan ik niet bedenken.
In de keuken heb ik het ooit geprobeerd dmv van een theedoek er steeds doorheen te laten vallen, maar dat was niet echt een succes.
Dus is het een nadeel dat wij van die ouderwetse (want dat is het vind ik) verwarmingen hebben.
Ben ik eindelijk een grondig aan het schoonmaken althans een poging tot, lukt dit niet!
Gast- Gast
Re: Hoe krijg ik stof in de verwarming weg?
Ik kan me niet echt voorstellen wat voor verwarming je hebt, maar onze verwarming bestaat ook uit 2 delen en dan kan ik de 'bovenkant' eraf halen en alles stofzuigen...
Supertalentje- Kletskop
- Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11
Bedoel je zo'n ribbenkast verwarming?
Zoiets:
Dat doe ik altijd met een dunne stofdoek.
Wel veel werk maar een andere manier weet ik ook niet.
En als je zo;n verwarming bedoeld:
Bij de Blokker hebben ze speciale borstels daarvoor.
Die zijn veel dunner dan een plumeau.
Zoiets:
Dat doe ik altijd met een dunne stofdoek.
Wel veel werk maar een andere manier weet ik ook niet.
En als je zo;n verwarming bedoeld:
Bij de Blokker hebben ze speciale borstels daarvoor.
Die zijn veel dunner dan een plumeau.
Gast- Gast
Als je het echt niet lukt kun je desnoods de föhn er nog boven houden.
Gast- Gast
Die witte hebben wij alleen maar. Dank je voor de tip, ik ga zeker kijken. Als enige oplossing had ik bedacht om de hogedrukreiniger erop te zetten, maar da's niet zo slim denk ik dus doe ik maar niet.
Heel hard blazen kan ik ook niet.
Gast- Gast
Birgit schreef:Als je het echt niet lukt kun je desnoods de föhn er nog boven houden.
Werkt dat? Nou ga dat ook eens proberen, dank je.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Die witte hebben wij alleen maar. Dank je voor de tip, ik ga zeker kijken. Als enige oplossing had ik bedacht om de hogedrukreiniger erop te zetten, maar da's niet zo slim denk ik dus doe ik maar niet.
Maar dat is toch geen ouderwetse verwarming?
Ik vind de onze veel ouderwetser (Het eerste plaatje dus, als heb ik ze wel wit geverfd)
Maar dat zou je dan kunnen proberen.
De borstel zit op een flexibele steel en kun je na gebruik ook goed afspoelen.
Gast- Gast
Vind dat die van mij dat wel is en die van jou ook.
Gast- Gast
De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Caribbeanlover schreef:Vind dat die van mij dat wel is en die van jou ook.
Hoe ziet volgens jou een 'moderne' uit dan?
2CKC2 schreef:De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..
Ik neem aan dat je eerst stoft voordat je gaat stofzuigen? Wat er uitvalt kun je daarna opzuigen, stofzuiger erop zetten heeft vaak geen effect (wij hebben een hele lange verwarming in de gang en daar heb ik hetzelfde probleem).
Gast- Gast
Birgit schreef:2CKC2 schreef:De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..
Ik neem aan dat je eerst stoft voordat je gaat stofzuigen? Wat er uitvalt kun je daarna opzuigen, stofzuiger erop zetten heeft vaak geen effect (wij hebben een hele lange verwarming in de gang en daar heb ik hetzelfde probleem).
Blaas jij maar met je fohn alle stof eerst weg.. succes met het vinden waar dat stof dan weer gaat liggen. FYI: ik stof af met een natdoekje waar stof aan 'kleeft'. Een droge stofdoek helpt niet.. bij mij niet iig.
Bij ons zitten de vensterbanken er heel dicht boven, dus ik kan er sowieso niet tussen komen, met welk ding dan ook. Soms valt er dan ineens een pluk uit, en die zuig ik dan op, verder zie je er toch niks van.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Bij ons zitten de vensterbanken er heel dicht boven, dus ik kan er sowieso niet tussen komen, met welk ding dan ook. Soms valt er dan ineens een pluk uit, en die zuig ik dan op, verder zie je er toch niks van.
Nee, maar het houd wel veel warmte tegen
Gast- Gast
Hazeltje schreef:_MamaRosa_ schreef:Bij ons zitten de vensterbanken er heel dicht boven, dus ik kan er sowieso niet tussen komen, met welk ding dan ook. Soms valt er dan ineens een pluk uit, en die zuig ik dan op, verder zie je er toch niks van.
Nee, maar het houd wel veel warmte tegen
Das waar, maar ik krijg het er niet uit. In de hal lukt het wel met de stofzuiger, maar ik heb er 2 in de kamer waar ik er niet bij kan. Ik blaas er soms wel wat uit, maar echt veel zit er gelukkig nooit tussen, doordat de vensterbank er dus dicht boven hangt.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Birgit schreef:2CKC2 schreef:De fohn blaast het stof weg ivm op te zuigen. Ik zou gewoon de stofzuiger erop houden..
Blaas jij maar met je fohn alle stof eerst weg.. succes met het vinden waar dat stof dan weer gaat liggen. FYI: ik stof af met een natdoekje waar stof aan 'kleeft'. Een droge stofdoek helpt niet.. bij mij niet iig.
In kapsalons gebruiken ze het voor losse haren en ik vond het niet eens zo'n gekke tip?
Je kunt het ook een beetje overdrijven
Gast- Gast
Dit is een verwarmingsborstel. Deze gebruik ik om tussen de verwarmingselementen te komen. Handig.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Spetterdespat schreef:
Dit is een verwarmingsborstel. Deze gebruik ik om tussen de verwarmingselementen te komen. Handig.
Oeh, die moet ik ook hebben. Ik zit ook altijd te ouwehoeren met de stofzuiger erboven, maar t helpt voor geen meter.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Welke stof??
» Stof op canvas plakken
» Bank: stof of leer?
» stof over canvas spannen
» Stof om een stoel te bekleden
» Stof op canvas plakken
» Bank: stof of leer?