Balen jullie ook zo als....
+18
Razz
Tania
Aagje!
liesje
Barbabella
Pink!
Roodkapje
Slakje
Filoria
SarahKey
Maudy
Luce
nillis
Parisienne
Blue flower
Pussycat
Annemie
Steep
22 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Balen jullie ook zo als....
Dan zou ik de straat niet meer op gaan, voor je het weet word je aangereden door een ander, heb je zelf niets in de hand. En straks met kinderfeestjes en ergens anders spelen al helemaal niet meer.SarahKey schreef:Omdat ik graag zelf de controle wil hebben of S veilig van a naar b komt.Luce schreef:SarahKey, waarom wil je S. nog niet bij een ander in de auto hebben?
Ik vind het idee dat hij bij een ander in de auto gaat echt doodeng.
Hij gaat dus alleen mee met mij of met mijn man.
Gast- Gast
Ja ik weet het Zelf rijd ik ook met bso kindjes rond en voor die tijd heeft hij heus wel eens bij opa of oom in de auto gezeten. Maar als ze zo klein zijn, nee vind dat onnodig.Roodkapje schreef:SarahKey schreef:Omdat ik graag zelf de controle wil hebben of S veilig van a naar b komt.Luce schreef:SarahKey, waarom wil je S. nog niet bij een ander in de auto hebben?
Je hoeft het nu nog niet te proberen, maar probeer voor de basisschool dit al wel eens gedaan te hebben. Met kinderfeestjes etc. gaan ze ( hier althans) regelmatig met de auto ergens heen. Je kan moeilijk als moeder met elk feestje mee gaan om heen en weer te rijden.
Mijn schoonmoeder is met mn zoon als eerst naar de efteling geweest. Vond het leuk voor hem, maar daar had ik hem graag zelf als eerst mee naartoe willen nemen.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
SarahKey schreef:Omdat ik graag zelf de controle wil hebben of S veilig van a naar b komt.Luce schreef:SarahKey, waarom wil je S. nog niet bij een ander in de auto hebben?
Andere mensen hebben toch ook een rijbewijs?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Roodkapje schreef:Filoria schreef:Ik ook niet.Luce schreef:Nee, ik geloof niet dat ik daar mee kan zitten eigenlijk..
Ik ook niet. Als ik me daar druk over moet maken moet ik agenda's bij gaan houden wat opa en oma allemaal uitvoeren op de oppasdagen. Als ik alles zelf als eerste wilde meemaken moest ik mijn baan opzeggen en lekker thuis zitten te wachten tot ze dat gaan doen en hele dagen alle verschillende uitstapjes maken om maar als eerst te zijn.. Nee ik hecht daar geen waarde aan. Elke eerste keer samen is gewoon leuk, al hebben ze het al 20x voor/bij een ander gedaan.
Ik kan er ook niet meezitten eigenlijk. Ik vind het alleen maar leuk voor ze
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dit heb ik ook ja! Pas nog.
Mijn dochter was 8 maart jarig, en ik had een leuk dagje gepland staan, we waren al een tijdje niet bij een kinderboerderij geweest, dus ik dacht gaan we lekker naar het groenendaalse bos en dan aansluitend naar de kinderboerderij daar, die is erg leuk.
Dus mijn moeder is er 7 maart, bij ons, zegt ze: Oma komt morgen nog even langs hoor op jou verjaardag. Dus ik zeg: dat gaat niet, want wij zijn er niet. Wij gaan naar de kinderboerderij en het bos saampjes. Zij: gaan jullie met z'n tweeen? (en dan zo een hoofd erbij van vraaaaaag mij ook mee) dus ik: ja een moeder-dochter uitje.
kom ik 7 maart savonds terug van mijn werk vraag ik aan D: en was het leuk met oma? wat hebben jullie gedaan vandaag? zegt ze: Naar het bos geweest en kinderboerderij .
Dus ik was best boos, en heb dat ook aan mijn moeder duidelijk gemaakt. Zegt ze: joh je kan toch alsnog naar het bos morgen? ze vond het hartstikke leuk, dat vind ze vast morgen ook nog wel.
Nou ik vond het dus vreselijk. Daar ging me hele plannetje.
Achteraf was ze erg ziek 8 maart, maar dat wisten we niet van te voren, maar anders had ik dus nog even wat anders moeten verzinnen.
Het kan zijn dat mensen nu vinden dat ik me aanstel, en ik weet heus wel dat mijn dochter het hartstikke leuk vond in het bos, maar ik vond het best lullig van mijn moeder, helemaal omdat ze wist dat ik er de volgende dag ook heen zou gaan.
Mijn dochter was 8 maart jarig, en ik had een leuk dagje gepland staan, we waren al een tijdje niet bij een kinderboerderij geweest, dus ik dacht gaan we lekker naar het groenendaalse bos en dan aansluitend naar de kinderboerderij daar, die is erg leuk.
Dus mijn moeder is er 7 maart, bij ons, zegt ze: Oma komt morgen nog even langs hoor op jou verjaardag. Dus ik zeg: dat gaat niet, want wij zijn er niet. Wij gaan naar de kinderboerderij en het bos saampjes. Zij: gaan jullie met z'n tweeen? (en dan zo een hoofd erbij van vraaaaaag mij ook mee) dus ik: ja een moeder-dochter uitje.
kom ik 7 maart savonds terug van mijn werk vraag ik aan D: en was het leuk met oma? wat hebben jullie gedaan vandaag? zegt ze: Naar het bos geweest en kinderboerderij .
Dus ik was best boos, en heb dat ook aan mijn moeder duidelijk gemaakt. Zegt ze: joh je kan toch alsnog naar het bos morgen? ze vond het hartstikke leuk, dat vind ze vast morgen ook nog wel.
Nou ik vond het dus vreselijk. Daar ging me hele plannetje.
Achteraf was ze erg ziek 8 maart, maar dat wisten we niet van te voren, maar anders had ik dus nog even wat anders moeten verzinnen.
Het kan zijn dat mensen nu vinden dat ik me aanstel, en ik weet heus wel dat mijn dochter het hartstikke leuk vond in het bos, maar ik vond het best lullig van mijn moeder, helemaal omdat ze wist dat ik er de volgende dag ook heen zou gaan.
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Aagje dat had ik ook echt niet leuk gevonden, wat ontzettend flauw van je moeder.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Dingen zoals de eerste stapjes of het zeggen van mama vond ik wel belangrijk dat ik dat als eerste zou zien/horen maar dingen zoals de eerste keer naar de kermis of de eerste keer het zingen van een liedje nee daar zou ik ook niet echt mee zitten. Iedere dag gebeurd wel iets nieuws of voor de allereerste keer en tja ik kan er nou eenmaal niet 24 uur bij zijn
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Tja ik weet het niet. Dingen qua ontwikkeling mis ik wel eens ja, want ik ben er gewoon niet de hele dag. Andersom heb ik het met mijn vriend ook wel is gehad, toen ze ging staan oid. Zegt hij "oh, ze gaat staan" en ik "ja, dat doet ze sinds vandaag/gisteren". Dat had hij dus gemist. Dierentuin zijn wij samen met haar voor het eerst geweest, kinderboerderij ben ik al met haar geweest maar snapte ze nog niet echt, en het is maar klein. Dus waarschijnlijk gooi ik daarover een keer een balletje op bij mijn zus, die kinderboerderij is veel groter en leuker voor kinderen. Dus de bewuste eerste keer zal zij dan meemaken.
Aagje wat jou moeder heeft gedaan vind ik ook gewoon ronduit flauw!
Aagje wat jou moeder heeft gedaan vind ik ook gewoon ronduit flauw!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Aagje, dat is gewoon een rotstreek, snel iets eerder gaan doen als je weet dat je een uitje gepland hebt.
Ik heb overigens het afzwemmen van mijn dochter gemist, balen, maar ook geen ramp. En dingen als staan en lopen en rollen zie je toch vaak niet de eerste keer? Vaak staan ze opeens, of je vindt ze omgedraaid in bed.
Ik heb overigens het afzwemmen van mijn dochter gemist, balen, maar ook geen ramp. En dingen als staan en lopen en rollen zie je toch vaak niet de eerste keer? Vaak staan ze opeens, of je vindt ze omgedraaid in bed.
Gast- Gast
Aagje, dat vind ik inderdaad een erg gemene actie van je moeder!
Qua ontwikkeling vind ik het ook niet erg als ik dingen zou missen. De kans dat ze het bij oma doet is net zo groot als thuis, daar heb je gewoon geen enkele grip op.
Qua ontwikkeling vind ik het ook niet erg als ik dingen zou missen. De kans dat ze het bij oma doet is net zo groot als thuis, daar heb je gewoon geen enkele grip op.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Artemis schreef:Ik snap trouwens best dat je sommige dingen graag als eerste doet, maar de grens ligt voor mij echt bij mijn kind leuke dingen ontzeggen omdat ik de eerste wil zijn. Dusdanig je kind geen eieren mag verven omdat je het zelf eerst wil doen. Ik wilde graag voor het eerst naar de bios met ze, maar als mijn man of moeder dat eerder had gepland had ik dat echt niet geweigerd omdat het mij ook leuk lijkt. Dan zet ik mijn eigen belang wel erg boven het belang van mijn kind vind ik. En eieren verven vind ik persoonlijk een suf voorbeeld. Gun je moeder ook eens een eerste keer zeg.... Je kind heeft er toch niets aan dat oma geen leuke nieuwe dingen mag doen omdat mama eerst wil? Ik heb dan toch echt liever dat ze iets leuks doen, al ben ik daar dan zelf niet bij.
Ow ik gun mijn schoonmoeder zoveel. Ze heeft echt niks te klagen hoor. Ook heb ik het haar niet geweigerd. Ik had alleen pas alles daarvoor in huis gehaald en ja dan heb ik er zin in om dat met mijn kind te doen hoe suf dat ook mag klinken. En als ik dat dan vertel tegen oma en zij zegt daarop dat zij dat dan gelijk gaat doen dan vind ik dat niet leuk nee.
En er zijn toch 100 en 1 andere leuke dingen te doen dan eieren schilderen? Ik vind niet dat ik daarmee mijn eigen belang boven dat van mijn kind zet.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik heb het andersom een beetje. Ik vind het best heel jammer dat mijn ouders/zussen/schoonouders nooit eens vragen of ze iets met Luuk mogen gaan doen. Ik zou het wel heel leuk vinden als zij hem mee willen nemen naar het zwembad, naar de kinderboerderij, speeltuin, etc.
Kortom, het is nooit goed
Kortom, het is nooit goed
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Hetzelfde als bij aimee.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10