Jullie mening..?
+55
Elodie
VeryCherry
Novalee
Zenna
Shopaholic
Tiara
Razz
Fortissimo
chipa
Twellie
M@niek
Manderijn
Bacio
MADDIE
Viva
Printje
Rush
liesje
Puggle
Sophiee
Mystique
Fearie
Liadan
Sea of Trees
NoMercy
Urban Naked
Mamsie
Emmayes
Annemie
tweeling
Charles
Aimee
Sylvana
-Ieniemienie-
Muppetje
SarahKey
La Senza
PapillonRose
Monte
Sterrin_
Sun88
Steep
SoGood
Parisienne
Lejow
Sanne
Jade
Star007
Starla
Maudy
Lonely Goatherd
Caresses
Ella
Clapperdie
Paper Crown
59 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Jullie mening..?
Leg nee, daar hou ik echt helemaal niet van!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
Op zich snap ik je idee wel maar dan zou ik een ander shirt kiezen met een iets traditioneler doodshoofd.
Zelf zou ik het op die leeftijd nog niet aandoen, en ik vind het eerlijk gezegd ook meer passen bij mensen die van wat hardere muziek/metal houden.
Zelf zou ik het op die leeftijd nog niet aandoen, en ik vind het eerlijk gezegd ook meer passen bij mensen die van wat hardere muziek/metal houden.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind het een geweldig shirt. Toen N een baby was waren er amper zwarte kleertjes te krijgen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik vind het shirt best ok. En hoe jij het bij hem aan wil doen, is hartstikke leuk.
Elodie- Prater
- Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13
Wat is er mis met baby's met gympen met harde zolen? Ik snap hem niet zo.
Gast- Gast
heb de reacties omtrent harde zolen niet gelezen, maar mijn eerste reactie is....waarom zou je een baby zo'n gewicht aan de voetjes doen? Een baby moet leren o.a. zijn voetjes te ontdekken / te bewegen. Lijkt me niet prettig met zware schoentjes. Net als stugge spijkerbroekjes.Carrie schreef:Wat is er mis met baby's met gympen met harde zolen? Ik snap hem niet zo.
Nu ga ik verder lezen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
dat heeft volgens mij weer met de ontwikkeling met de voet te maken, een baby moet zijn voetjes gewoon kunnen bewegen, en met een harde zool wordt de voet geforceerd in een stand gedrukt en kan de voet verder geen kant meer op.Carrie schreef:Wat is er mis met baby's met gympen met harde zolen? Ik snap hem niet zo.
Gast- Gast
Ik vind het een verschrikkelijk shirt, zoiets zou ik sowieso niet bij een kind aantrekken. Ik associeer zo'n shirt dan ook met een bepaald soort mensen (gothic/emo oid).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oooohhh. Klinkt logisch. Maar de reacties komen op mij meer over dat men het lelijk vindt, ipv dat het niet goed zou zijn voor de voetjes.Lennox schreef:dat heeft volgens mij weer met de ontwikkeling met de voet te maken, een baby moet zijn voetjes gewoon kunnen bewegen, en met een harde zool wordt de voet geforceerd in een stand gedrukt en kan de voet verder geen kant meer op.Carrie schreef:Wat is er mis met baby's met gympen met harde zolen? Ik snap hem niet zo.
Gast- Gast
naast dat ik het niet goed vind voor de voetjes, vind ik het ook lelijk
zo'n klein hummeltje met van die grote mensen schoenen
zo'n klein hummeltje met van die grote mensen schoenen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik vind het shirt niks, zag ook zoiets hangen bij H&M. Niet mijn ding. Zodra M het zelf kan uitzoeken mag hij het wel aan.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Nou dat gaat wel een beetje ver meteen associëren met emo/gothic. Die lopen er veel heftiger bij.Alex schreef:Ik vind het een verschrikkelijk shirt, zoiets zou ik sowieso niet bij een kind aantrekken. Ik associeer zo'n shirt dan ook met een bepaald soort mensen (gothic/emo oid).
Ik kan het trouwens wel schattig vinden hoor, die kindjes van Sunprincess lopen er ook een beetje alternatief bij en ik vind dat wel cool.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Ook R zou dit trouwens niet aan mogen, hij mag inmiddels best mee kiezen maar zulke dingen echt niet, ik vind het echt vreselijk, sorry.
Heb je zo'n lief mooi en schattig baby'tje trek je hem zo'n shirt met een doodskop aan, ik vind dat niet bij elkaar passen. Ik vind dat shirts voor pubers haha
Heb je zo'n lief mooi en schattig baby'tje trek je hem zo'n shirt met een doodskop aan, ik vind dat niet bij elkaar passen. Ik vind dat shirts voor pubers haha
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond trouwens zulke kleren 'vroegah' wel erg leuk. Maar nu ik zelf baby's heb ervaar ik het precies zoals Sunprincess...ze kunnen maar zo kort schattige babydingen aan...en daar geniet ik volop van...ik was echt van de overhemdjes en bretels enzo...ik vond er na een week al niks meer aan en ging voor de boxpakjes (die PC ongetwijfeld weer afschuwelijk vindt ).
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Sea of Trees schreef:Nou dat gaat wel een beetje ver meteen associëren met emo/gothic. Die lopen er veel heftiger bij.Alex schreef:Ik vind het een verschrikkelijk shirt, zoiets zou ik sowieso niet bij een kind aantrekken. Ik associeer zo'n shirt dan ook met een bepaald soort mensen (gothic/emo oid).
Hoezo gaat dat wel een beetje ver? Het is toch mijn mening? Zo'n shirt doet mij aan dat soort mensen denken, punt. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ook goed.
Alex- Ratel
hahaha dat is! Ik heb mijn jongste ook nog belachelijk lang in baby pakjes gewurmd. Oke wel alleen als we gewoon thuis waren want het zag er eigenlijk echt niet uit.Charles schreef:Ik vond trouwens zulke kleren 'vroegah' wel erg leuk. Maar nu ik zelf baby's heb ervaar ik het precies zoals Sunprincess...ze kunnen maar zo kort schattige babydingen aan...en daar geniet ik volop van...ik was echt van de overhemdjes en bretels enzo...ik vond er na een week al niks meer aan en ging voor de boxpakjes (die PC ongetwijfeld weer afschuwelijk vindt ).
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
O, ja Julian heeft ook genoeg babydingen aan. Hij gaat niet als volwassene door t leven maar niets zo leuk als afwisseling. Ik denk namelijk echt dat het Julian leuk zal staan, my little fashion baby can pull it off!
Zoals ik al zei ook de meeste jongensmama's kleden hun piccolo ook anders dan ik ooit zou aantrekken en sowieso zolang ik zijn kleding kies beperken we ons tot blauw, lichtblauw, wit en grijs en nu dan zwart.
Zoals ik al zei ook de meeste jongensmama's kleden hun piccolo ook anders dan ik ooit zou aantrekken en sowieso zolang ik zijn kleding kies beperken we ons tot blauw, lichtblauw, wit en grijs en nu dan zwart.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Een beetje ver is misschien wat overdreven ja, maar ik zie het toch anders dan meteen gothic/emo.Alex schreef:Sea of Trees schreef:Nou dat gaat wel een beetje ver meteen associëren met emo/gothic. Die lopen er veel heftiger bij.Alex schreef:Ik vind het een verschrikkelijk shirt, zoiets zou ik sowieso niet bij een kind aantrekken. Ik associeer zo'n shirt dan ook met een bepaald soort mensen (gothic/emo oid).
Hoezo gaat dat wel een beetje ver? Het is toch mijn mening? Zo'n shirt doet mij aan dat soort mensen denken, punt. Jij denkt daar blijkbaar anders over, ook goed.
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:
Een beetje ver is misschien wat overdreven ja, maar ik zie het toch anders dan meteen gothic/emo.
Dat kan
Je was er vanmorgen lekker op tijd bij trouwens
Alex- Ratel
Ik vind mini-Vans superschattig met een stoer spijkerbroekje en beetje gel in de haartjes. Het shirt vind ik afgrijselijk, ik vind het niet passen als een kind met een doodshoofd rondloopt. "Volwassen" kleertjes bij een beeb vind ik soms nog best leuk. Mijn zoontje had toen hij een half jaar was truitjes van de Rolling Stones en een zwarte romper met gouden tekst "The Beatles" (beide H&M) en dat stond schattig.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
dat krijg je met een kind die 3 keer per nacht wakker wordt (door het hoesten en overgeven)....Alex schreef:Sea of Trees schreef:
Een beetje ver is misschien wat overdreven ja, maar ik zie het toch anders dan meteen gothic/emo.
Dat kan
Je was er vanmorgen lekker op tijd bij trouwens
Dat gaat al een tijd zo, echt slopend.
Sea of Trees- Kletskop
Vans vind ik echt super tof trouwens.
Sea of Trees- Kletskop
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Even jullie mening: Welke uitnodiging?
» jullie mening
» Even jullie mening
» Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
» Nav. Wat is jullie mening hierover ??
» jullie mening
» Even jullie mening
» Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
» Nav. Wat is jullie mening hierover ??
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: