Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
Bedankt voor je reactie Coco! Verder geen reacties op mijn topic, daarom weggehaald. Had graag wat meer ideeën en meningen gehoord!
Laatst aangepast door piene1983 op di 5 maa 2013 - 21:32; in totaal 1 keer bewerkt
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Re: Bezoek aan huisarts ( even jullie mening)
Ik zou sowieso eerst even de chirurg vragen of hij/zij het wel nodig vind om het open te snijden.
Je hoeft je echt niet ontaard te voelen hoor, het is bij die kleintjes sowieso heel lastig om echt te weten waar ze last van hebben en een oorontsteking hoeft niet altijd opvallend te zijn. Genoeg kindjes die als ze moe zijn ook aan hun oor trekken.
Ik ga overigens wel altijd zelf met ze naar de huisarts, als mijn man dat moet doen brengt hij nog geen 1/4 correct over dus voor je eigen gemoedsrust is het misschien inderdaad wel handig om in het vervolg zelf of mee te gaan. Moeders willen naar mijn idee toch wat preciezer weten wat er precies (meer in details) aan de hand is dan de vaders.
Je hoeft je echt niet ontaard te voelen hoor, het is bij die kleintjes sowieso heel lastig om echt te weten waar ze last van hebben en een oorontsteking hoeft niet altijd opvallend te zijn. Genoeg kindjes die als ze moe zijn ook aan hun oor trekken.
Ik ga overigens wel altijd zelf met ze naar de huisarts, als mijn man dat moet doen brengt hij nog geen 1/4 correct over dus voor je eigen gemoedsrust is het misschien inderdaad wel handig om in het vervolg zelf of mee te gaan. Moeders willen naar mijn idee toch wat preciezer weten wat er precies (meer in details) aan de hand is dan de vaders.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Jullie mening?
» Jullie mening..?
» Even jullie mening
» jullie mening
» Even jullie mening gevraagd.
» Jullie mening..?
» Even jullie mening