Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 2 van 36
Pagina 2 van 36 • 1, 2, 3 ... 19 ... 36
Re: Winterkilootjes
of bij de Surinamer. Daar heb ik hem van gekregenHarrison schreef:Ja wel hoor, bij de Bergman kliniek :p
Gast- Gast
Anders geef jij mij een beetje van jouw buik en ik jou een beetje van mijn kont. Opgelost!Harrison schreef:Ja, jij hebt echt een goeie kont!
Gast- Gast
Ik hoef er geen gewicht af, maar wel weer wat vet inruilen voor spieren en dus strakker worden. De afgelopen maanden heb ik niet meer gesport, vanwege slechte nachten en verhuizing had ik al mijn energie nodig om überhaupt overeind te blijven. Nu hoop ik langzaam toch weer wat actiever worden, alleen nog even op zoek naar wat voor mij haalbaar is.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Ik wil wel in de tabel als extra stimulans, maar het zit 'm vooral in het vet omzetten in spieren.
Lengte: 1.76
Gewicht: 63,2
Streef: 61,5
Lengte: 1.76
Gewicht: 63,2
Streef: 61,5
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Dat is waar, maar die is warm haha!Jip83 schreef:Je wordt daarna toch nat van de douche...
Ik twijfel! Ik moet morgen ook hockeyen dus het is niet zo dat ik niks doe dit weekend, maar het zou wel beter zijn.
Gast- Gast
Gewoon gaan ;-)
Ik ga zo douchen en dan weer zwemmen...moet ik me twee keer aan/uit kleden en afdrogen..zucht..
Ik ga zo douchen en dan weer zwemmen...moet ik me twee keer aan/uit kleden en afdrogen..zucht..
Gast- Gast
Ik weeg nu afgerond 67 (iets eronder, maar dan kan er meer vanaf :p), lengte 1.81 en streefgewicht 64 kilo.
Gast- Gast
@minneke ik weeg minder dan jou,maar jij ziet er zoveel dunner uit dan ik op foto's! Grappig, dat bouw zoveel uitmaakt!
Gast- Gast
Ik ben ook weer bezig om vet om te zetten in spieren. Vorig jaar, in de zomer, woog ik 2 kilo meer dan nu maar waren m'n buik en bovenbenen wel behoorlijk wat strakker. Ik wil dat wel weer graag en probeer nu thuis 30 Day Shred te doen via YouTube. Maar ik heb de afgelopen week niks gedaan terwijl ik al op dag 7 was, echt zonde. Ik ga gewoon weer opnieuw tellen als ik morgen weer begin
Laatst aangepast door Aziraphale op za 9 maa 2013 - 4:33; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Nee hoor, jullie zijn allebei hartstikke slank!Jip83 schreef:@minneke ik weeg minder dan jou,maar jij ziet er zoveel dunner uit dan ik op foto's! Grappig, dat bouw zoveel uitmaakt!
Gast- Gast
Jip83 schreef:@minneke ik weeg minder dan jou,maar jij ziet er zoveel dunner uit dan ik op foto's! Grappig, dat bouw zoveel uitmaakt!
Meen je dat nou? Jij ziet er volgens mij echt dunner uit dan ik hoor! Ik heb iig bredere heupen en flinke borsten (d/e cup).
Gast- Gast
Ja is dat wat? Dat wil ik misschien ook wel proberen! Kan nooit kwaad, een dagelijkse workout.Aziraphale schreef:Ik ben ook weer bezig om vet om te zetten in spieren. Vorig jaar, in de zomer, woog ik 2 kilo meer dan nu maar waren m'n buik en bovenbenen wel behoorlijk wat strakker. Ik wil dat wel weer graag en probeer nu thuis 30 Day Shred te doen via YouTube. Maar ik heb de afgelopen week niks gedaan terwijl ik al op dag 7 was, echt zonde. Ik ga gewoon weer opnieuw tellen als ik morgen weer begin
Gast- Gast
Harrison schreef:Ja is dat wat? Dat wil ik misschien ook wel proberen! Kan nooit kwaad, een dagelijkse workout.Aziraphale schreef:Ik ben ook weer bezig om vet om te zetten in spieren. Vorig jaar, in de zomer, woog ik 2 kilo meer dan nu maar waren m'n buik en bovenbenen wel behoorlijk wat strakker. Ik wil dat wel weer graag en probeer nu thuis 30 Day Shred te doen via YouTube. Maar ik heb de afgelopen week niks gedaan terwijl ik al op dag 7 was, echt zonde. Ik ga gewoon weer opnieuw tellen als ik morgen weer begin
Ik vind het erg fijn! Heb alleen ervaring met level 1 maar het is erg makkelijk om thuis te doen en ik vind het wel effectief. Na 7 dagen merkte ik wel al verschil in ieder geval. Nu alleen weer oppakken maar ik had afgelopen week bijna elke avond afspraken na m'n werk dus het was lastig in te plannen. 25 minuten work-out is maar kort maar eerst omkleden en daarna douchen duurt toch wat langer al met al.
Aziraphale- Ratel
Minneke schreef:Jip83 schreef:@minneke ik weeg minder dan jou,maar jij ziet er zoveel dunner uit dan ik op foto's! Grappig, dat bouw zoveel uitmaakt!
Meen je dat nou? Jij ziet er volgens mij echt dunner uit dan ik hoor! Ik heb iig bredere heupen en flinke borsten (d/e cup).
Haha, ja ik meen het! Ik vind mijn heupen weer breder. Zwarte vlek voor mezelf denk ik.. mijn borsten zijn idd een stuk kleiner.
Gast- Gast
Jip83 schreef:Minneke schreef:Jip83 schreef:@minneke ik weeg minder dan jou,maar jij ziet er zoveel dunner uit dan ik op foto's! Grappig, dat bouw zoveel uitmaakt!
Haha, ja ik meen het! Ik vind mijn heupen weer breder. Zwarte vlek voor mezelf denk ik.. mijn borsten zijn idd een stuk kleiner.
Ik denk inderdaad dat je een beetje een vertekend beeld hebt van je eigen lichaam! Minneke is echt prachtig hoor, maar ik vind haar echt niet dunner ogen dan jij
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Jip83 schreef:Minneke schreef:Jip83 schreef:@minneke ik weeg minder dan jou,maar jij ziet er zoveel dunner uit dan ik op foto's! Grappig, dat bouw zoveel uitmaakt!
Ik denk inderdaad dat je een beetje een vertekend beeld hebt van je eigen lichaam! Minneke is echt prachtig hoor, maar ik vind haar echt niet dunner ogen dan jij
Bijzonder toch eigenlijk hoe je 'hersens' je foppen.
Gast- Gast
Hmm vandaag niet zo goed mijn best gedaan haha. Ik vind de zondag echt heel moeilijk! Dan begin ik heel gezond met hardlopen maar dan de rest van de dag denk ik.. Ooh ik moet nu wel snoepen want aankomende week 's avonds mag het niet..
Heb wel lekker gezonde boodschapjes gedaan voor aankomende week. Dus toch nog een pluspunt aan het weekend.
Heb wel lekker gezonde boodschapjes gedaan voor aankomende week. Dus toch nog een pluspunt aan het weekend.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik ga op zondag ook altijd helemaal los Ga zo wel 35 minuten hardlopen.Indigo schreef:Hmm vandaag niet zo goed mijn best gedaan haha. Ik vind de zondag echt heel moeilijk! Dan begin ik heel gezond met hardlopen maar dan de rest van de dag denk ik.. Ooh ik moet nu wel snoepen want aankomende week 's avonds mag het niet..
Gast- Gast
Ik heb dat juist op zaterdag. Vandaag half uur buikspier oefeningen gedaan en een lesje bodypump. Morgen weer aan de cardio.
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Ik moet nog steeds 'shredden' vandaag, gok dat 'm dat niet gaat worden! En ik heb nog een zak Mexican Cream & Pepper chipjes liggen in de berging
Aziraphale- Ratel
Pagina 2 van 36 • 1, 2, 3 ... 19 ... 36
Pagina 2 van 36
Permissies van dit forum: