Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 3 van 36
Pagina 3 van 36 • 1, 2, 3, 4 ... 19 ... 36
Re: Winterkilootjes
Hier een goed weekend. Weinig gesnoept en veel bewogen. Ook extra eiwitten genomen, dat gaat ook helpen.
Gast- Gast
Ik heb echt een heel slecht weekend gehad. Veel wijn en weinig beweging. Gister bestond mijn diner uit een broodje kroket en een losse kroket en ik was dronken. Fantastisch.
Vandaag maar even detoxen haha!
Vandaag maar even detoxen haha!
Gast- Gast
Vandaag een goede dag:
- 12 km fietsen
- ontbijt van yoghurt, muesli en bevroren bosvruchten (= jummie!)
- 35 minuten fitness
- lunch van paranoten, walnoten, sesamzaadjes, twee eitjes, kipreepjes, en een dressing van olijfolie en chilisaus
- voor avondeten groentesoep en twee bruine broodjes met vlees (was bij een bijeenkomst)
- 13 km fietsen
Morgen ga ik hardlopen (en uiteraard 25 km fietsen, maar dat doe ik elke werkdag).
Ik heb spierpijn in mijn kont en benen, en dat voelt goeoeoed
- 12 km fietsen
- ontbijt van yoghurt, muesli en bevroren bosvruchten (= jummie!)
- 35 minuten fitness
- lunch van paranoten, walnoten, sesamzaadjes, twee eitjes, kipreepjes, en een dressing van olijfolie en chilisaus
- voor avondeten groentesoep en twee bruine broodjes met vlees (was bij een bijeenkomst)
- 13 km fietsen
Morgen ga ik hardlopen (en uiteraard 25 km fietsen, maar dat doe ik elke werkdag).
Ik heb spierpijn in mijn kont en benen, en dat voelt goeoeoed
Gast- Gast
Hier een rustdag. Dus geen sport.
Had ook geen trek. 3 boterhammen, een kiwi, banaan, een paar rijstewafels en een bord pasta. Morgen wat beter doen.
Had ook geen trek. 3 boterhammen, een kiwi, banaan, een paar rijstewafels en een bord pasta. Morgen wat beter doen.
Gast- Gast
Een rond gewicht met een handvat eraan.
Kettle bells
Kettle bells
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ja die zijnz eker fijn! Mijn fysio laat me daar ook steeds mee trainen. Ik zit er over te denken zelf een te kopen, want dan kan ik ook makkelijk thuis trainen.
Gast- Gast
Mijn buik is al wat platter!
Vamorgen ontbeten met 2 bruine boterhammen met roomboter en pindakaas, mijn zuurdesem is op. Uit mijn werk nieuwe kopen.
Tussendoor 1 banaan
Lunch visplateautje en 1 bruine boterham met roomboter.
Tussendoor 1 appel
Veel water en thee. Vanavond eten we spaghetti, dan schep ik weinig spaghetti op en veel saus. Daarna 40 minuten hardlopen.
Vamorgen ontbeten met 2 bruine boterhammen met roomboter en pindakaas, mijn zuurdesem is op. Uit mijn werk nieuwe kopen.
Tussendoor 1 banaan
Lunch visplateautje en 1 bruine boterham met roomboter.
Tussendoor 1 appel
Veel water en thee. Vanavond eten we spaghetti, dan schep ik weinig spaghetti op en veel saus. Daarna 40 minuten hardlopen.
Gast- Gast
Ik ben ook door de winter weer wat aangekomen en wil ook wel 4 kilo kwijt. Ook omdat ik nu werkloos/school-loos ben zit ik vrij veel thuis. Ik ben echt een verveling vreter trouwens!
Ik heb nog geen plan van aanpak, behalve 's avonds niet zo veel meer snaaien
Ik heb nog geen plan van aanpak, behalve 's avonds niet zo veel meer snaaien
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik doe ook weer mee ladies, wil er een kilo'tje of 3/4 af en vooral weer meer bewegen en strakker worden.
Heb het hele weekend gesnowboard en goed gegeten merk het gelijk vandaag alweer aan mijn iets plattere buik.
Ik eet vandaag:
o: magere yoghurt, muesli, pruim en kiwi
t: volkoren boterham met runderrookvlees
l: sinaasappel, 2 sneetjes roggebrood met zuurdesem (nieuw van de Appie en niet lekker) met roomboter, rucola, komkommer en jonge kaas
t: appel
a: zilvervliesrijst met kip en groenten
en ik drink vandaag: heeeul veel groene thee.
Weet iemand een bakker in Utrecht die zuurdesem brood of spelt verkoopt? (De natuurwinkel aan de gracht bij Ledig Erf niet en mijn bakker ook niet.)
Ik zal me morgen weer eens wegen voor mijn precieze gewicht maar ik gok rond de 53.8
Heb het hele weekend gesnowboard en goed gegeten merk het gelijk vandaag alweer aan mijn iets plattere buik.
Ik eet vandaag:
o: magere yoghurt, muesli, pruim en kiwi
t: volkoren boterham met runderrookvlees
l: sinaasappel, 2 sneetjes roggebrood met zuurdesem (nieuw van de Appie en niet lekker) met roomboter, rucola, komkommer en jonge kaas
t: appel
a: zilvervliesrijst met kip en groenten
en ik drink vandaag: heeeul veel groene thee.
Weet iemand een bakker in Utrecht die zuurdesem brood of spelt verkoopt? (De natuurwinkel aan de gracht bij Ledig Erf niet en mijn bakker ook niet.)
Ik zal me morgen weer eens wegen voor mijn precieze gewicht maar ik gok rond de 53.8
Laatst aangepast door Lavendel op di 12 maa 2013 - 1:42; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Forumnaam | Lengte | Gewicht | Streefgewicht | Totaal eraf |
Indigo | 172 cm | 59.5 | 55.0 | -0.4 |
Jip | 183 cm | 62.5 | 61.0 | -0.0 |
Harrison | 182 cm | 66.5 | 65 | -0.0 |
Lavendel | 158 | 53.8 | 50 | -0.0 |
4. | 4. | 4. | 4. | 4. |
5. | 5. | 5. | 5. | 5. |
6. | 6. | 6. | 6. | 6. |
7. | 7. | 7. | 7. | 7. |
8. | 8. | 8. | 8. | 8. |
Lavendel- Ratel
Lavendel | 158 | 53.8 | 50 | -0.0 |
Aziraphale | 172 cm | 61 | 58 | -0,0 |
5. | 5. | 5. | 5. | 5. |
6. | 6. | 6. | 6. | 6. |
7. | 7. | 7. | 7. | 7. |
8. | 8. | 8. | 8. | 8. |
Laatst aangepast door Aziraphale op di 12 maa 2013 - 7:01; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Lavendel schreef:
Forumnaam Lengte Gewicht Streefgewicht Totaal eraf Indigo 172 cm 59.5 55.0 -0.4 Jip 183 cm 62.5 61.0 -0.0 Harrison 182 cm 66.5 65 -0.0 Lavendel 158 53.8 50 -0.0 Aziraphale 172 cm 61 58 -0,0 Poeke 173 64.5 61.5 -0,0 6. 6. 6. 6. 6. 7. 7. 7. 7. 7. 8. 8. 8. 8. 8.
Poeke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10
Zucht.. zo te zien heb ik het niet goed gedaan Maar wil graag ook mee praten hier!
Ben ook vorige week weer 3x wezen rennen en in de sportschool geweest. Deze week is het zo koud dat ik er echt geen zin meer in heb. Maar door dit topic net besloten zo weer te gaan uit het werk!
Vandaag op: Smoothie met banaan, haver, volle yoghurt, lijn/chaizaad, kokosolie, amandelen. Heerlijk! Als lunch een zuurdesembroodje met geitenkaas en tussendoor een appel. En zo lekker zalmmoot met erwten/munt pannenkoekjes.
Ik moet echt de wijn/bier laten staan door de weeks en meer sporten en heb vorige week suikervrije week gedaan en deze week weer
Ben ook vorige week weer 3x wezen rennen en in de sportschool geweest. Deze week is het zo koud dat ik er echt geen zin meer in heb. Maar door dit topic net besloten zo weer te gaan uit het werk!
Vandaag op: Smoothie met banaan, haver, volle yoghurt, lijn/chaizaad, kokosolie, amandelen. Heerlijk! Als lunch een zuurdesembroodje met geitenkaas en tussendoor een appel. En zo lekker zalmmoot met erwten/munt pannenkoekjes.
Ik moet echt de wijn/bier laten staan door de weeks en meer sporten en heb vorige week suikervrije week gedaan en deze week weer
Poeke- Fluisteraar
Vandaag gaat het wel goed! Ik merk echt dat zolang ik gewoon genoeg gezond/verstandig voedsel eet ik helemaal niet zo'n snack attack heb. Zo weer lekker naar huis fietsen en misschien nog even een rondje rennen of een workout thuis. Hiep hoi!
Ik moet alleen nog wel echt meer water drinken van mezelf, daar heb ik met deze kou toch wat moeite mee. Thee werkt wel maar daar wordt ik op een gegeven moment ook wat flauw van.
Ik moet alleen nog wel echt meer water drinken van mezelf, daar heb ik met deze kou toch wat moeite mee. Thee werkt wel maar daar wordt ik op een gegeven moment ook wat flauw van.
Gast- Gast
Harrison: Met deze kou doe ik koud water in mijn glas en scheutje gekookt water erbij! Is het wat makkelijker weg te krijgen.
Poeke- Fluisteraar
Jaa precies dat doe ik ook wel, lauw water. Dat scheelt al een hoop. Moet mezelf er gewoon wat vaker aan herinneren dat ik moet drinken want ik kom nu net aan de 1,5 liter (dat is dan alleen water, drink wel meer vocht maar dat tel ik niet echt mee).
Gast- Gast
Lavendel | 158 cm | 53.8 | 50 | -0.0 |
Aziraphale | 172 cm | 61 | 58 | -0.0 |
Poeke | 173 cm | 64.5 | 61.5 | -0.0 |
6. | 6. | 6. | 6. | 6. |
7. | 7. | 7. | 7. | 7. |
8. | 8. | 8. | 8. | 8. |
Lavendel- Ratel
Wat eet jij gezoend Poeke, knap hoor! Je shake klinkt ook overheerlijk.
Oh wat is het koud hè. Moet om 20u hardlopen maar wil niet! Maar ga wel. Heb mijn outfit al aan, dat is stap 1
Oh wat is het koud hè. Moet om 20u hardlopen maar wil niet! Maar ga wel. Heb mijn outfit al aan, dat is stap 1
Gast- Gast
Klinkt wel alsof je veel werk heb aan je eten Poeke!
Ik heb weer mijn alledaagse ontbijt speltmuesli met sojayoghurt. 3 speltboterhammen tussen de middag met een kiwi en twee mandarijnen. Tussendoor een eierkoek en twee likkoekkes. Later op de dag nog een speltboterham. Net avondeten aardappels uit de oven, kibbeling en gewokte groenten. Qua sport ga ik zo rompoefeningen doen.
Ik heb weer mijn alledaagse ontbijt speltmuesli met sojayoghurt. 3 speltboterhammen tussen de middag met een kiwi en twee mandarijnen. Tussendoor een eierkoek en twee likkoekkes. Later op de dag nog een speltboterham. Net avondeten aardappels uit de oven, kibbeling en gewokte groenten. Qua sport ga ik zo rompoefeningen doen.
Gast- Gast
Carrie schreef:Wat eet jij gezoend Poeke, knap hoor!
Ieuw ik zie nu een soort van voorgekauwde voeding voor me die via de mond word door gegeven.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb advies aan een sport diëtiste gevraagd. Wl wat kwijt, maar train ook veel. Qua BMI ben ik te licht, terwijl ik weet dat ik op mijn streefgewicht mij heel goed in mijn vel voel. Moet ook weer oppassen dat ik niet te licht word.
Gast- Gast
Lavendel, ze verkopen toch gewoon zuurdesem en spelt bij de biowinkel op de Twijnstraat? En op de zadelstraat zit ook een biowinkel. Bij Josephine op de Twijnstraat verkopen ze zuurdesem van Menno maar dat is vrij prijzig (rond de 5 euro per brood), wel megalekker.
Ik ga een feestje vieren als ik ooit onder de 60 kilo kom trouwens! Ik sport nu 3 x per week (bodypump, spinning, zwemmen en 2 x personal training gecombineerd) dus ik hoop een kilo kwijt te raken!
Ik ga een feestje vieren als ik ooit onder de 60 kilo kom trouwens! Ik sport nu 3 x per week (bodypump, spinning, zwemmen en 2 x personal training gecombineerd) dus ik hoop een kilo kwijt te raken!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
De V&D verkoopt/verkocht ook zuurdesum brood.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Pagina 3 van 36 • 1, 2, 3, 4 ... 19 ... 36
Pagina 3 van 36
Permissies van dit forum: