Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef je uit aan jezelf?

+31
Esperanza
Rush
Atelier Madame
Blond
Sterre
SarahKey
Paper Crown
CCC
Rouxxxe
Mamsie
La Senza
Twellie
Zonnetje
Lot
Exogenesis
Steep
Arwyn
SoGood
Printje
Capt'n Zero
silly-one
Sam
Kowalski
Flower_L
rianne287
mzcharlotte
Bazinga
Caroow
kwak
Poubelle
Charles
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit aan jezelf?

Bericht  Twellie do 7 maa 2013 - 9:59

Ik geef best wat aan mezelf uit, vooral aan uitjes. Ik ga meerdere keren per maand uit eten en geef daarnaast ook best wat uit aan luxe eten voor mezelf. Daarnaast ga ik wel eens een stad bezoek, weekendje weg enzovoorts. Kleding verschilt heel erg: ik heb nu volgens mij al in geen maanden meer wat gekocht maar ik geef ook wel eens 200 euro uit in een maand aan kleding. Make-up geef ik niet zoveel aan uit.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je uit aan jezelf?

Bericht  La Senza do 7 maa 2013 - 10:02

Ik geef wel veel geld uit aan leuke dingen, maar ook voor mijn zoontje. Maar als hij het leuk heeft heb ik daar ook weer plezier van. Klinkt cliché, wel the truth.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Mamsie do 7 maa 2013 - 10:04

Heel weinig. Ik ben echt een krentenkakker wanneer het op mezelf aankomt. Ach soms maak ik het goed door toch wat te kopen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rouxxxe do 7 maa 2013 - 10:36

Weinig. Kleding koop ik weinig, en bijna altijd in de uitverkoop. Dingen als make up praktisch niet. Ik vind het wel leuk om regelmatig een tijdschrift voor mezelf te kopen ofzo en wat ik uitgeef aan mezelf is dan meestal voor uitjes. Met vriendinnen, maar voornamelijk met m'n vriend zoals uiteten, bios, naar de sauna enz.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  CCC do 7 maa 2013 - 11:23

Denk toch wel minimaal 150 tot 200 euro per maand, veel minder dan voorheen. Ik geef nu veel meer geld uit aan N. al heb ik de laatste weken weer even goed geshopt voor mezelf en ga ik vaker naar de zonnebank, avondjes uit ed.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Paper Crown do 7 maa 2013 - 19:05

Sinds ik ben bevallen is 't hek van de dam. Ik koop alles wat ik leuk vind, en voor Julian ook. Ik zie zoveel leuks!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Paper Crown do 7 maa 2013 - 19:13

Paper Crown schreef:Sinds ik ben bevallen is 't hek van de dam. Ik koop alles wat ik leuk vind, en voor Julian ook. Ik zie zoveel leuks!

Edit: afgelopen woensdag was ik bij Coccinelle in de Magna Plaza
en ik had mijn armen vol met kleding voor Julian.. Allemaal merkkleding maar ik rekende even gauw uit wat 't zou worden bij de kassa.. En toen, heb ik, heel volwassen, op 2 baby Dior shirtjes na allés teruggelegd. Die twee shirtjes bij elkaar waren al over de €100,- kan je nagaan wat ik zou moeten betalen als ik alles had gekocht. Ik voelde me best verdrietig, was allemaal supeeeercute zomerkleding maar ik was erg trots op mezelf!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 19:27

Veel minder dan voorheen maar het scheelt ook per maand.
Nu ik flink aan het afvallen ben vind ik het ook zonde om veel geld uit te geven voor kleding wat over een maand toch weer te groot is. Make up koop ik vaak in 1x. Etentjes e.d. komt soms een maand niet voor en dan 3x in de maand... Erg wisselend dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 19:50

Op dit moment ben ik aan het sparen. Ik probeer 50euro per week uit te geven. Voor boodschappen en de rest, ik woon alleen.

Gast
Gast

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 20:01

Héél weinig en als ik dan al iets koop is het hoognodig. Zoals vorige week wat langere shirtjes bij de hema, en dan nog in de aanbieding kopen.

Als er geld overblijft elke maand gaat dit naar S. Hij heeft het nu eerder nodig, zoals kleding etc.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Sterre do 7 maa 2013 - 20:40

Ik geef toch wel zeker 200 a 300 euro per maand uit aan sporten, uit eten gaan, borrels, kleding, avondjes uit, treinkaartjes naar vrienden en verzorgingsproducten. Veel, als ik het vergelijk met de andere reacties.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 20:48

Te weinig! Eigenlijk koop ik het meeste voor de kinderen. Ik ben heel slecht geworden om geld voor mezelf uit te geven sinds de kids er zijn.

Gast
Gast

Bericht  Blond do 7 maa 2013 - 21:54

Veel haha! Ik ben ook alleen dus ik geef het lekker aan mezelf uit. Ik ga regelmatig uit eten, borrelen, avondje naar de bioscoop, naar meetings en ik houd ook wel van shoppen en dan mag ik graag mooie verzorgingsproducenten kopen, kookboeken, etc. Maar ik word daar ook gewoon gelukkig van Hoeveel geef je uit aan jezelf? - Pagina 2 561177
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Atelier Madame do 7 maa 2013 - 22:08

Ik geef mezelf meestal een budget van 200 euro per maand, dat is Inc telefoonrekening (25 euro). Meestal gaat daarvan 75 euro naar kleding en schoenen. Het overige gaat naar bios, terrasjes, uit eten, weekendjes weg etc.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 22:11

Teveel, haha!

Gast
Gast

Bericht  Rush do 7 maa 2013 - 22:18

Dat verschilt heel erg. Soms maar €30 en soms €300.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Esperanza do 7 maa 2013 - 22:19

Al met al toch best wel wat. Ik weet niet precies hoeveel per maand.
Uit eten, gezichtsproducten, regelmatig naar de kapper, borrelen etc. Dan zit je zo aan een heel bedrag.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Polly do 7 maa 2013 - 22:38

Veel, en ik geniet er ook veel van! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  VeryCherry do 7 maa 2013 - 22:38

Bijna niks smile Ik koop wel veel katoentjes en andere haakspullen hoor, maar dat zie ik meer als investering.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Taeda do 7 maa 2013 - 23:03

Te veel, we moeten echt wat beter gaan sparen. Dus nu heb ik een budget van €200 per maand voor kleding, make-up en uitjes. Cadeautjes en shampoo enzo vallen er niet onder.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 23:05

Embarassed

Wat zijn jullie bescheiden..althans de meesten dan.

Ik dacht altijd, als ik eenmaal EEN kind heb, dan koop ik vast niks meer voor mezelf.

Ergo: ik heb TWEE kids, een jongen en een meisje én ik koop nog evenveel voor mezelf. Ik ben failliet.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  VeryCherry do 7 maa 2013 - 23:07

Nou, ik zou wel een big spender willen zijn hoor, alleen het geld wat ik in The Sims heb kan ik niet in het echt uitgeven :P
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Jeanette do 7 maa 2013 - 23:56

Veel te veel laughcry Ik shop te graag kleding, dat moet ik echt gaan minderen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: