Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht

+16
Jeanette
Rush
sterremaan
Esperanza
Blond
SoGood
SarahKey
Printje
Twellie
Sea of Trees
Lady4
Polly
Capt'n Zero
schuddebuikje
Antibes
Gizmo
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht - Pagina 2 Empty Re: even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 6:48

Rush schreef:
SarahKey schreef:Trouwens, breien en haken is tegenwoordig heel hip Very Happy
Dat doen ze op het Viva forum ook even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht - Pagina 2 1578173417
oh haha geen idee joh. Kom er alleen in de geld en eet pijler. Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht - Pagina 2 Empty Re: even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht

Bericht  Bliss do 7 maa 2013 - 7:34

SoGood schreef:
Polly schreef:Haha, want die andere forums zijn zo hip & happening? Very Happy

Ik vind forummen sowieso een beetje een mutserige hobby, maar misschien vind ik het juist daarom leuk. Lekker chill vanaf de bank overal commentaar op leveren.

Ja precies! Maar als ik echt een beetje spanning wil in mijn mutserige hobby lees ik weleens mee op Viva. Jaja, living on the edge. Cool

YOLO!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski do 7 maa 2013 - 9:36

Bliss schreef:
SoGood schreef:

Ik vind forummen sowieso een beetje een mutserige hobby, maar misschien vind ik het juist daarom leuk. Lekker chill vanaf de bank overal commentaar op leveren.

Ja precies! Maar als ik echt een beetje spanning wil in mijn mutserige hobby lees ik weleens mee op Viva. Jaja, living on the edge. Cool

YOLO!

cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  SoGood do 7 maa 2013 - 9:41

Kowalski schreef:
Bliss schreef:
SoGood schreef:

YOLO!

cheers

Whaha! IDD! even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht - Pagina 2 281626781
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  La Senza do 7 maa 2013 - 10:04

Ik post ook op Viva. Ik hou wel van de humor daar, soms erg hard maar ik lig vaak wel in een deuk. En volgensmij ben je daar ook een stuk anoniemer omdat het er veel drukker is qua forummers.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Bericht  Printje do 7 maa 2013 - 10:08

Ik word toch wel nieuwsgierig maar het Viva forum, krikt mijn mutserige imago misschien wat op :cheering:

Hebben jullie daar dezelfde naam als hier?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  La Senza do 7 maa 2013 - 10:09

Printje schreef:Ik word toch wel nieuwsgierig maar het Viva forum, krikt mijn mutserige imago misschien wat op even iets delen over hoe over het YES forum word gedacht - Pagina 2 281626781

Hebben jullie daar dezelfde naam als hier?
Ik niet. Sommigen van hier wel. Maar dat is niet aan mij om te vertellen denk ik. Cool
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 10:10

Wie ben je, La Senza? Naamswisseling?

Gast
Gast

Bericht  La Senza do 7 maa 2013 - 10:23

Nee, meelezer met tijd teveel momenteel.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Blond do 7 maa 2013 - 21:56

La Senza schreef:Ik post ook op Viva. Ik hou wel van de humor daar, soms erg hard maar ik lig vaak wel in een deuk. En volgensmij ben je daar ook een stuk anoniemer omdat het er veel drukker is qua forummers.

Ik heb periodes dat ik veel mee lees op Viva en ik vind de humor soms ook erg hard, maar inderdaad, ik kan daar ook zo om lachen. Maar in de "Lijf en Lijn" pijler zitten heel veel van die azijnpissers die iedereen de les lezen over afvallen, gezond eten, etc. Heel belerend allemaal.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 22:07

Ik heb stiekem een beetje in mijn vuistje gelachen om het wat heb jij vandaag aan topic daar hahaha! Er is daar zo´n beetje maar 1 persoon die er in haar eentje in post en ook gewoon elke dag! En dan een foto maakt van haar schoenen en accessiores en er bij vertelt waar alles van is.

En als die mevrouw de graadmeter is voor wat voor vrouwen daar komen, dan zijn ze wel wat ouder dan de gemiddelde leeftijd hier. Dus capt´n zero zit er niet eens ver van af gok ik :p.

Maar goed, ik vind het daar niet zo leuk. Zo ga ik niet met mensen om en ook niet op een forum.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 22:25

Ik kijk wel elke dag op viva. Soms zijn er wel boeiende topics. Alleen er wordt daar anders gereageerd dan hier. Daar zeggen ze wat ze denken, hier niet.

Gast
Gast

Bericht  Polly do 7 maa 2013 - 22:35

Ik vind de reistopics interessanter op Viva omdat er meer verschillende bestemmingen voorbij komen, maar iedereen weet altijd alles het beste (terwijl dat naar mijn mening dus wel meevalt). Meeschrijven begin ik dus maar niet aan, krijg ik alleen maar ruzie van, dat weet ik nu al. Verder houd ik het ook gewoon allemaal niet bij daar.

Het "Hilarische gierige acties" topic vind ik trouwens echt een aanrader, urenlang entertainment...!!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 22:37

Polly schreef:Ik vind de reistopics interessanter op Viva omdat er meer verschillende bestemmingen voorbij komen, maar iedereen weet altijd alles het beste (terwijl dat naar mijn mening dus wel meevalt). Meeschrijven begin ik dus maar niet aan, krijg ik alleen maar ruzie van, dat weet ik nu al. Verder houd ik het ook gewoon allemaal niet bij daar.

Het "Hilarische gierige acties" topic vind ik trouwens echt een aanrader, urenlang entertainment...!!
Ja die lees ik ook altijd! Ook het blundertopic en het afgrijselijke dates topic!

Gast
Gast

Bericht  Rush do 7 maa 2013 - 22:38

Ik kom meer op Fok! Soms kom ik op Viva.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  La Senza za 9 maa 2013 - 1:04

Blond schreef:
La Senza schreef:Ik post ook op Viva. Ik hou wel van de humor daar, soms erg hard maar ik lig vaak wel in een deuk. En volgensmij ben je daar ook een stuk anoniemer omdat het er veel drukker is qua forummers.

Ik heb periodes dat ik veel mee lees op Viva en ik vind de humor soms ook erg hard, maar inderdaad, ik kan daar ook zo om lachen. Maar in de "Lijf en Lijn" pijler zitten heel veel van die azijnpissers die iedereen de les lezen over afvallen, gezond eten, etc. Heel belerend allemaal.
Oh ja, Lijf & Lijn kom ik idd niet zo vaak. Daar hou ik ook niet zo van.
Het loopt ook lekker door daar qua topics, soms is het echt niet meer te volgen, zo snel gaat het. Maar die humor cheers
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Spring za 9 maa 2013 - 1:35

Harrison schreef:Ik heb stiekem een beetje in mijn vuistje gelachen om het wat heb jij vandaag aan topic daar hahaha! Er is daar zo´n beetje maar 1 persoon die er in haar eentje in post en ook gewoon elke dag! En dan een foto maakt van haar schoenen en accessiores en er bij vertelt waar alles van is.

En als die mevrouw de graadmeter is voor wat voor vrouwen daar komen, dan zijn ze wel wat ouder dan de gemiddelde leeftijd hier. Dus capt´n zero zit er niet eens ver van af gok ik :p.

Maar goed, ik vind het daar niet zo leuk. Zo ga ik niet met mensen om en ook niet op een forum.

Hahaha, ja erg he. Maar zo ben ik wel begonnen met het 'wat heb je aan vandaag' topic op dit forum Very Happy
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: