Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

doorverwijzing psycholoog

4 plaatsers

Ga naar beneden

doorverwijzing psycholoog Empty doorverwijzing psycholoog

Bericht  Sun88 di 5 maa 2013 - 21:51

Voor gesprekken met een psycholoog of toch een verwijzing van de huisarts nodig, of niet? En als dit zo is, moet je dan aan de huisarts uitleggen waarom je naar de psycholoog wilt?
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

doorverwijzing psycholoog Empty Re: doorverwijzing psycholoog

Bericht  Minx di 5 maa 2013 - 21:56

Of je een verwijzing nodig hebt geen idee. Ik weet wel dat mijn ha er absoluut nier moeilijk over deed. Het was echt loop vast met mijn opleiding levert me te veel stress op en ik moet daar iets mee doen.
Nou ja toen was het ok, hier heb je een verwijzing ik raad je deze aan die is nog vrij nieuw heb er goede verhalen over gehoord en hij heeft ook niet zo'n wachtlijst. Succes.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

doorverwijzing psycholoog Empty Re: doorverwijzing psycholoog

Bericht  madam di 5 maa 2013 - 23:07

Aan mijn psycholoog moest ik een verwijzing van mijn huisarts geven ivm vergoeding van het ziekenfonds.
Je kan altijd zelf aankloppen bij een psycholoog daarvoor heb je niet standaard een verwijzing voor nodig van de huisarts.


Een huisarts zal niet moeilijk doen over een verwijzing. Je hoeft niet heel diep door te gaan op de reden waarom je met een psycholoog wil praten, dat doe je met de psycholoog zelf. Je kan aan de huisarts aangeven dat je behoefte hebt om een psycholoog te spreken.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doorverwijzing psycholoog Empty Re: doorverwijzing psycholoog

Bericht  girli di 5 maa 2013 - 23:41

Volgens mij heb je een doorverwijzing nodig om de kosten te declareren bij je zorgverzekering. Dat zou je even moeten controleren in de voorwaarden van jouw verzekering.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

doorverwijzing psycholoog Empty Re: doorverwijzing psycholoog

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum