doorverwijzing psycholoog
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
doorverwijzing psycholoog
Voor gesprekken met een psycholoog of toch een verwijzing van de huisarts nodig, of niet? En als dit zo is, moet je dan aan de huisarts uitleggen waarom je naar de psycholoog wilt?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Re: doorverwijzing psycholoog
Of je een verwijzing nodig hebt geen idee. Ik weet wel dat mijn ha er absoluut nier moeilijk over deed. Het was echt loop vast met mijn opleiding levert me te veel stress op en ik moet daar iets mee doen.
Nou ja toen was het ok, hier heb je een verwijzing ik raad je deze aan die is nog vrij nieuw heb er goede verhalen over gehoord en hij heeft ook niet zo'n wachtlijst. Succes.
Nou ja toen was het ok, hier heb je een verwijzing ik raad je deze aan die is nog vrij nieuw heb er goede verhalen over gehoord en hij heeft ook niet zo'n wachtlijst. Succes.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Aan mijn psycholoog moest ik een verwijzing van mijn huisarts geven ivm vergoeding van het ziekenfonds.
Je kan altijd zelf aankloppen bij een psycholoog daarvoor heb je niet standaard een verwijzing voor nodig van de huisarts.
Een huisarts zal niet moeilijk doen over een verwijzing. Je hoeft niet heel diep door te gaan op de reden waarom je met een psycholoog wil praten, dat doe je met de psycholoog zelf. Je kan aan de huisarts aangeven dat je behoefte hebt om een psycholoog te spreken.
Je kan altijd zelf aankloppen bij een psycholoog daarvoor heb je niet standaard een verwijzing voor nodig van de huisarts.
Een huisarts zal niet moeilijk doen over een verwijzing. Je hoeft niet heel diep door te gaan op de reden waarom je met een psycholoog wil praten, dat doe je met de psycholoog zelf. Je kan aan de huisarts aangeven dat je behoefte hebt om een psycholoog te spreken.
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Volgens mij heb je een doorverwijzing nodig om de kosten te declareren bij je zorgverzekering. Dat zou je even moeten controleren in de voorwaarden van jouw verzekering.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» psycholoog
» Doorverwijzing reumatoloog wat te verwachten?
» Naar de psycholoog..
» Psycholoog
» Psycholoog.
» Doorverwijzing reumatoloog wat te verwachten?
» Naar de psycholoog..
» Psycholoog
» Psycholoog.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: