geld inzamelen ...met de pet rond
+11
Sun88
Charles
Rush
Paper Crown
Caroow
Snoopy
Japie
NoName88
Sam
Middleme
Flower_L
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: geld inzamelen ...met de pet rond
Ik bedoelde wel aan de directie. Zij kregen dus een bosje bloemen van het personeel. Waren 5 directie-leden. Vroeger toen er nog 1 baas was kreeg hij altijd een groter kado, maar gingen we ook altijd met z'n allen uit eten met z'n verjaardag.
Als het personeel jarig was kreeg iedereen gebak (alle vestigingen). Schijnt dat vroeger iedereen met zijn verjaardag een kado kreeg van de directie en dat dan 'verwacht' werd dat je zelf trakteerde. Aangezien er mensen wel eens te gierig waren om te trakteren en andere daar weer over gingen zeuren hebben ze het zo 'opgelost'.
Als het personeel jarig was kreeg iedereen gebak (alle vestigingen). Schijnt dat vroeger iedereen met zijn verjaardag een kado kreeg van de directie en dat dan 'verwacht' werd dat je zelf trakteerde. Aangezien er mensen wel eens te gierig waren om te trakteren en andere daar weer over gingen zeuren hebben ze het zo 'opgelost'.
NoName88- Prater
- Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11
Caroow schreef:Bij ons stonden er 2 spaarpotten, nog voor mijn verlof. Voor mij en een andere zwangere collega, kon iedereen wat indoen en je naam opschrijven.. Ik heb zelf ook wat voor mijn collega er in gedaan, dus mijn naam komt straks ook op mijn kaartje Grote verassing ook dat we iets krijgen.. Zet dan die dingen neer als we met verlof zijn.
Ik zag je collega vandaag in de krant staan (denk ik), moest meteen even aan jou denken. Wel sneu dat je als je hoogzwanger bent je huis uit moet door een brand bij de buren.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Met kraamvisite maken we een grote mand, iedereen die wil kan hier zelf een cadeautje in doen
Bij afscheid collega of andere gelegenheden zamelen we ook geld in, wat ik vervelend vind is dat 1 iemand het verzameld en je je naam op de envelop moet doen met inhoud. Zo weten ze wie ze op de kaart moeten zetten, wie er mee hebben gedaan
Bij mijn vriend gaan ze met een envelop rond, en kan je daar wat in doen, zo weet niemand hoeveel je er in hebt gedaan.
Er komt ook geen kaartje bij van pietje heeft wel mee gedaan maar jantje niet, gewoon van je collega's
Hoe het bij mijn vriend gaat voelt voor mij beter, al vind ik de kraammand wel heel leuk!
Bij afscheid collega of andere gelegenheden zamelen we ook geld in, wat ik vervelend vind is dat 1 iemand het verzameld en je je naam op de envelop moet doen met inhoud. Zo weten ze wie ze op de kaart moeten zetten, wie er mee hebben gedaan
Bij mijn vriend gaan ze met een envelop rond, en kan je daar wat in doen, zo weet niemand hoeveel je er in hebt gedaan.
Er komt ook geen kaartje bij van pietje heeft wel mee gedaan maar jantje niet, gewoon van je collega's
Hoe het bij mijn vriend gaat voelt voor mij beter, al vind ik de kraammand wel heel leuk!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Bij ons wordt standaard 5 euro pp ingezameld voor een geboorte of huwelijk, daar wordt één gezamenlijk cadeau voor gekocht. Voor een geboorte is dat altijd een luiertaart plus cadeau (ik heb een cadeaubon van de intertoys en zo'n opblaasrol gekregen, collega een traptrekker, andere collega een campingbedje), voor een bruiloft vaak een envelop met het geld of er moet iets specifieks zijn gevraagd.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Kost geld wisselen bij de bank geld?
» Is er een BV dip rond de 5 maanden?
» samenvatting rond sturen
» Hoe groot en zwaar rond de 2,5?
» Rond welke tijd...
» Is er een BV dip rond de 5 maanden?
» samenvatting rond sturen
» Hoe groot en zwaar rond de 2,5?
» Rond welke tijd...