Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

3 plaatsers

Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Minx di 5 maa 2013 - 1:18

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?
Ik heb eerder altijd gekorfbald maar ben daar op de een of andere manier wel een beetje klaar mee. Nu zit ik er aan te denken om wat anders te gaan doen. Zijn er meiden die daar ervaring mee hebben om later nog een sport te gaan doen die je nog nooit gedaan hebt?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Funk di 5 maa 2013 - 2:12

Minx schreef:Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?
Ik heb eerder altijd gekorfbald maar ben daar op de een of andere manier wel een beetje klaar mee. Nu zit ik er aan te denken om wat anders te gaan doen. Zijn er meiden die daar ervaring mee hebben om later nog een sport te gaan doen die je nog nooit gedaan hebt?

Nee, maar ik wil graag volleyballen in onze woonplaats want dat heb ik jaren gedaan in mijn oude woonplaats. Ik heb de stap helaas niet durven nemen omdat het me moeilijk lijkt om 'tussen' zo'n team te komen.
Daar zag ik tegenop.
Wie weet na deze zwangerschap smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Toet di 5 maa 2013 - 2:15

Ik ben dit seizoen begonnen met voetbal (al had ik dat wel al een paar jaar gedaan als kind) maar er zijn een paar meiden binnen ons team die nog nooit van hun leven hadden gevoetbald. Ik snap wel dat iets je tegenhoudt, maar ik zou het toch gewoon een kans geven! Volgens mij kom je er bij een sportteam juist vrij snel tussen omdat je bij de sport wordt 'gedwongen' samen te werken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Minx di 5 maa 2013 - 2:34

Nou ja het is meer van leer je het snel. Dat ertussen komen ben ik niet zo bang voor.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 2:38

Minx schreef:Nou ja het is meer van leer je het snel. Dat ertussen komen ben ik niet zo bang voor.
Ik denk dat dat heel erg ligt aan je aanleg/talent/sportiviteit. Ik ga niet voetballen, omdat ik weet dat ik dat absoluut niet kan. Maar ik heb altijd volleybal gespeeld en denk dat ik bijvoorbeeld handbal wel redelijk snel zou kunnen leren.
Welke sport zou je willen doen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 2:41

Bij ons op de club komen er regelmatig nieuwe meiden bij. Die kennen dan meestal wel iemand uit het team waar ze in komen maar vaak ook niet en dat is helemaal geen probleem. Ze worden meestal gewoon meteen in het team opgenomen, dus ik kan het je aanraden. Ga hockeyen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Minx di 5 maa 2013 - 2:52

Haha ja ik zou misschien wel willen rugbyen. Klinkt echt totaal gestoord zoals ik het zeg, maar zie regelmatig foto's langs komen op fb en het ziet er altijd zo gezellig uit. En denk dat het ook wel een leuke uitdaging is qua intensiviteit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op latere leeftijd een teamsport gaan doen Empty Re: Op latere leeftijd een teamsport gaan doen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum