Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snoepen/snacken

+31
xxjojootjexx
Silver
Sterre
Arwyn
Snoes
*Lookie*
Aimee
JustMeDaan
rapa nui
CCC
Bliss
Saga
Sophiee
Japie
Razz
Printje
Zonnetje
Lady Starstruck
Bazinga
Pussycat
Slakje
Toet
Kowalski
rianne287
Lavendel
sanne-84
Caroow
Lejow
Blond
Rush
_Lana_
35 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Snoepen/snacken - Pagina 2 Empty Re: Snoepen/snacken

Bericht  Gast ma 4 maa 2013 - 22:40

Ik hou van zoet, vooral chocola en koekjes, maar ik probeer dat zo min mogelijk te eten. Nu snack ik noten, wortels, een mueslireep en af en toe sultana. 's Avonds neem ik vaak een appel in dunne plakjes met kaneel erover en dan in de magnetron. Gezond, maar wel lekker!
Chips vind ik trouwens niks aan, daar doe je mij echt geen plezier mee!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Japie di 5 maa 2013 - 0:50

Ik probeer nu zoveel mogelijk gezonde tussendoortjes te nemen zoals fruit of een rijstwafel. Ik vind fruit erg lekker, dus het is geen straf. Maar ik ben ook dol op snoepjes, chips, chocolade, blokjes kaas enz. Ik haal dat nu gewoon niet in huis, zodat ik ook niet in de verleiding kom. Voor als er visite komt heb ik chips in huis die ik zelf niet lekker vind. Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sophiee di 5 maa 2013 - 0:56

Nee, ik ben meer van het hartige. We hebben ook geen snoep in huis. Soms wel chocolade, als ik ongesteld ben Wink.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Bericht  Saga di 5 maa 2013 - 7:39

Het liefst heel veel kaas, alle soorten vind ik lekker. En chips, borrelnootjes, toastjes..

Ik heb het daarom haast nooit in huis en snoep alleen maar worteltjes, tomaatjes, radijsjes, komkommer met sojasaus, en eet graag fruit.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Bericht  Gast di 5 maa 2013 - 7:49

Kroketten, loempia's, hamburgers, chips, toastjes met lekkere salade's, blokjes kaas met mosterd, augurken met boterhamworst, pinda's/borrelnootjes, knakworsten (bij gebrek aan beter een rookworst...), gekookte eieren, bladerdeeghapjes (denk aan kroketbroodjes, frikandellenbroodjes, kaasbroodjes)... Hier schuift alles er met gemak in.
En dat was me ook aan te zien Embarassed

Nu pak ik nog weleens wat maar ik ben echt goed aan het afvallen en dat wil en mag ik vanmezelf niet verpesten. Dus nu eet ik meestal augurkjes (zonder de boterhamworst...), worteltjes, paprika, tomaat, komkommer etc etc. Het is niet zo dat ik helemaal geen "verkeerde" dingen meer eet of snoep maar gelukkig wel een stuk minder dan voorheen.

Gast
Gast

Bericht  _Lana_ di 5 maa 2013 - 7:58

Sybella schreef:Kroketten, loempia's, hamburgers, chips, toastjes met lekkere salade's, blokjes kaas met mosterd, augurken met boterhamworst, pinda's/borrelnootjes, knakworsten (bij gebrek aan beter een rookworst...), gekookte eieren, bladerdeeghapjes (denk aan kroketbroodjes, frikandellenbroodjes, kaasbroodjes)... Hier schuift alles er met gemak in.
En dat was me ook aan te zien Embarassed

Nu pak ik nog weleens wat maar ik ben echt goed aan het afvallen en dat wil en mag ik vanmezelf niet verpesten. Dus nu eet ik meestal augurkjes (zonder de boterhamworst...), worteltjes, paprika, tomaat, komkommer etc etc. Het is niet zo dat ik helemaal geen "verkeerde" dingen meer eet of snoep maar gelukkig wel een stuk minder dan voorheen.

Oh vertel me alsjeblieft je geheim Wink, HOE kom ik van die verslaving af??!!
Ik heb wat eten, of eigenlijk NIET eten, betreft echt totaal geen discipline.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  _Lana_ di 5 maa 2013 - 8:01

Bij mij gaat het trouwens voornamelijk om chocolade trouwens, de rest kan ik wel redelijk weerstaan.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Bliss di 5 maa 2013 - 8:38

Ooh ik ben echt een vreetzak eersteklas! Heb nogal een verstoorde relatie met eten, wat zich uit in ernstig jojo'en. Gelukkig ben ik nu weer op de goede weg, zes kilo kwijt, maar wil er nog zeker tien af hebben. Ik ben echt een zoetekauw en hoewel ik ook graag chips en kaas lust, snoep ik toch het liefst chocola, snoep, ijs of koeken :O De laatste twee maanden heb ik het weer goed onder controle en eet ik vooral fruit en wortels tussendoor of bijv. een boterham met kipfilet. Toevallig heb ik net nog wel een pizzabroodje gegeten, dat doe ik echt nóóit anders, maar ik wist dat ie nog in de vriezer lag en dan moet het dus op. Snoepen/snacken - Pagina 2 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  CCC di 5 maa 2013 - 10:13

Ik kan de hele dag dooreten/ snoepen/ snacken hoe je het wilt noemen, veel en zo ongezond mogelijk van chips tot taart, chocola noem het maar op. Ik haal bewust niet veel in huis, nu ook omdat ik echt weer wat moet afvallen van mezelf. Maar gun mezelf nu op z'n tijd wat lekkers en probeer er dan ook van te genieten.
Het valt mij trouwens ook heel erg op dat veel mensen hier veel bezig zijn met gezonde voeding. Ik eet gewoon zo normaal mogelijk, geen speciale dieten ed. maar gewoon goed opletten en bewust zijn wat ik in mijn mond stop.
Oh en ik heb echt een ernstige zwak voor alles wat in frituurvet word gebakken zoals bittergarnituur en de hele snackbar. Dit beperk ik echt tot het minimum want anders is het einde zoek hier.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  rapa nui di 5 maa 2013 - 10:26

chococupcake schreef: Het valt mij trouwens ook heel erg op dat veel mensen hier veel bezig zijn met gezonde voeding.

Hoe vaak is dit topic gelezen in verhouding tot het aantal reacties.... Ik denk dat een groot aantal lezers niet zo bezig is met die gezonde voeding en maar niet reageert, ik zal ook maar niet over mijn snacks vertellen...
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  CCC di 5 maa 2013 - 10:49

rapa nui schreef:
chococupcake schreef: Het valt mij trouwens ook heel erg op dat veel mensen hier veel bezig zijn met gezonde voeding.

Hoe vaak is dit topic gelezen in verhouding tot het aantal reacties.... Ik denk dat een groot aantal lezers niet zo bezig is met die gezonde voeding en maar niet reageert, ik zal ook maar niet over mijn snacks vertellen...
Ik doelde meer op de dieettopics in B&M.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  JustMeDaan di 5 maa 2013 - 11:32

Ik ben vooral een hartige snacker. Mij maak je niet erg blij met chocolade en koeken, alhoewel ik het uiteraard wel lust, en ook wel lekker vind maar me eraan te buiten gaan nee dat kan ik daar niet mee. Des te meer met inderdaad de bittergarnituur/kroketten/frikandellen enz. Maar vaak is het een paar boterhammen/crackers/toastjes. En als dat er niet is neem ik wel eens gewoon een paar plakjes beleg, kaas of worst.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Aimee di 5 maa 2013 - 22:56

Ik kan echt de hele dag eten. Chocola, chips, blokjes kaas, koekjes, snoep, gewoon echt alles!!! Sinds een paar dagen werd ik me ineens heel bewust van wat ik over de hele dag uit gewoonte in mijn mond stop, en ben ik er op aan het letten. Ik vind het nog wel moeilijk, normaal stopte ik telkens als ik in de keuken kwam wel iets in mijn mond, maar het was echt ongezond en dat wil ik niet meer!

Ik ben alleen nog wel zoekende naar gezonde tussendoortjes die ik ook lekker vind. Rauwe groente ben ik niet zo van, fruit kan natuurlijk ook maar met mate.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  *Lookie* wo 6 maa 2013 - 1:04

Sinds een paar weken ben ik echt heel erg aan het opletten qua tussendoortjes en neem ik alleen nog maar fruit, een soepstengel of een biscuitje. Maar ik ben heel slecht in het weerstaan van lekker eten, vooral chips vind ik heel lekker (dat kopen we dus ook hooguit eens per week want anders is het einde zoek) en chocolade vind ik ook heerlijk maar dat koop ik bewust maar heel af en toe. Ik heb ook nog geen paaseitjes gehaald want als die er eenmaal staan dan blijf ik er niet vanaf... Niet in huis halen werkt voor mij het beste.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes wo 13 maa 2013 - 11:07

Ik vind ook veel ongezonde dingen lekker, maar kan ze prima weerstaan. Hier ligt zowat standaard chips, chocolade, koekjes etc in huis maar ik eet er amper van.

Ik 'snack' voornamelijk met magere yoghurt, druiven, cherry tomaatjes, wortels, komkommer etc.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn wo 13 maa 2013 - 21:33

Ik zou willen dat ik zo kon snacken, haha, maar ik ben een echte zoetekauw.
Chips ed doet me dan weer niet zoveel, hier kan rustig een aantal week een zak chips liggen. Chocola daarentegen... Ik was net zo blij dat we niks meer in huis hadden, kwamen m'n ouders op ziekenbezoek met muffins en een zak mini Marsjes/Twix/Snickers.. En vriend kwam daarna thuis met 2 repen chocola omdat ik ziek was..
Heel lief hoor, maar hoe kan ik daar nou vanaf blijven! Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Sterre wo 13 maa 2013 - 22:10

Op mijn werk staan nu op plaatsen waar ik vaak langs kom bakken met paaseitjes en een grote pot Engelse drop Rolling Eyes. Dat vind ik allebei heel lekker dus is het weleens lastig om er niet voor te zwichten (lees: ik eet dagelijks een of twee paaseitjes en een handje Engelse drop).

Daarnaast probeer ik vooral regelmatig en gezond te ontbijten en te lunchen, waardoor ik niet zo'n trek heb om veel te snoepen. Ook probeer ik na het eten alleen nog een koekje bij de koffie te nemen, verder niks. In het weekend snoep en snack ik wel wat meer, bijvoorbeeld toastjes met kaas bij een wijntje of chips.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Silver wo 13 maa 2013 - 22:28

Ik heb sinds ik zwanger ben een enorme behoefte aan zoetigheid en chocola. Dus koekjes en paaseitjes zijn momenteel niet veilig bij mij.. Embarassed
En een broodje met hamburger gebakken ei en uitjes gaat er de laatste tijd ook wel erg gemakkelijk in.

's Avonds probeer ik het snaaien snoepen te beperken, door gewoon heel laat mijn toetje nog te nemen. Dan zit ik daarna wel weer "gezond" vol. smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Gast wo 13 maa 2013 - 23:35

Als ik de kans krijg eet ik ook heel de dag lekkere dingen. Snoep, koek, chips, snacks.. Maakt mij niet uit! Dat haal ik allemaal niet meer in huis. Heb aanleg om dik te worden, dus een paar weken laten gaan en de kilo's vliegen eraan helaas. Werkt voor mij prima zo. Het is niet dat ik dan naar de supermarkt ga om het te halen.

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx wo 13 maa 2013 - 23:42

Ik eet graag alles wat los en vast zit. Vooral dingen die warm zijn, flink klef en uit de magnetron. Dus een bapao, cheeseburger van mora, dat soort dingen. Maar chocola, chips, snoep, koeken ik vind gewoon alles lekker.
Dat is dus best mis gegaan de jaren van 2003-2010 ongeveer.
Ik heb het weer in de hand, maar ik kan er heel makkelijk weer voor zwichten. Zodra ik weer wat afgevallen ben, dan denk ik ach, van dat ene broodje hamburger kom ik niet gelijk een kilo aan. Dan blijf ik netjes op gewicht en denk ik, oh naast dat broodje kan dus ook nog wel een stuk chocola gegeten worden. En zo gaat het door tot ik weer aankom en dan ben ik te laat.
Dit was altijd mijn valkuil, maar dat gaat zeker niet weer gebeuren. Ik zag laatst foto's van mijzelf uit 2007, zo wil ik echt nooit meer worden.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Elliot do 14 maa 2013 - 0:10

Ik ben echt een vreselijke vreetzak. Heb niet echt een voorkeur voor hartig of zoet, het is net waar ik trek in heb. Wat ik allemaal snack: chips, m&m's crispy, kinderchocolade reepjes, nog meer chips, patat, frikandellen speciaal (met ketchup), snoepjes, koekjes.. Het ergste is dat ik vaak heel slecht lunch als ik de kans krijg. Met warme maaltijden, röstirondjes, pannenkoeken etc. Ik vind het allemaal zo lekker!
Sinds ik met Weight Watchers ben begonnen gaat het echt een stuk beter. Af en toe neem ik nog wel wat chips, maar dan doe ik braaf één handje vol in een schaaltje, in plaats van dat ik in één keer de hele zak verorber. Maar de trek in iets lekkers blijft hoor, ik hou zo erg van eten!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Ragazza do 14 maa 2013 - 5:37

Ik heb vandaag een zak chips op, een zakje per stuk verpakte chocoladestroopwafeltjes van de c1000 en een paar handen vol m&m's. En nu ben ik misselijk.
Dit is een van mijn slechte dagen. (heb ook goede! )
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Bericht  Sea of Trees do 14 maa 2013 - 5:55

Ik ben echt een sucker for chips.....dat moet ik niet te vaak in huis halen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Exogenesis do 14 maa 2013 - 6:27

Ik wil afkicken van chocolade en chips, maar het wil niet echt slagen Snoepen/snacken - Pagina 2 1270000679

Dagelijks eet ik minstens 200 gram chocolade en een zak chips. Heel slecht.

(As we speak, ik heb net een zak kroepoek op naast de kip teriyaki en eet nu als toetje m&m's).
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud