Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wil alleen maar snoepen!

+2
Starla
SoGood
6 plaatsers

Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Wil alleen maar snoepen!

Bericht  SoGood vr 7 dec 2012 - 3:26

Is dat raar? Ik ben helemaal niet lekker. Eigenlijk ben ik echt nooit ziek en heb ik altijd wel iets van eetlust maar nu heb ik echt alleen maar zin in chocolade en fruitdingetjes. Ik heb voor mezelf al lekker gamba's gekocht (Cool) voor vanavond maar bij het idee al word ik misselijk. Stuk appeltaart zou er dan weer wel in gaan. Moet je als je niet lekker bent gewoon eten waar je zin in hebt of niet?
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Starla vr 7 dec 2012 - 3:32

Ik heb dat ook altijd.
Ik ben ook ziek, ik denk voedselvergiftiging Sad Heb wel een paar slokjes cola genomen en wat chipjes. Voelde me daarna een stuk minder slapjes.
Ook als ik griep heb eet ik gewoon waar ik zin in heb. (Als het in huis is.) Ik vind het dan al zielig genoeg dat ik ziek ben, en neem wel fruit en vitaminetabletjes/ groente bij het eten.) Wat extra snoepen vind ik zelf echt niet erg.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Sterrin_ vr 7 dec 2012 - 3:33

Heb ik nu ook. Zo vervelend....Ik ben ook niet helemaal lekker, hoofdpijn, keelpijn en verkouden, maar toch snaaien en snaaien. Heb net al kikkers en muizen en een chocopindakoek gegeten. Slecht!Neutral

O, en een zakje chips.....

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Blond vr 7 dec 2012 - 4:09

Ik heb al 3 dagen ontzettende trek steeds, word er helemaal simpel van. Probeer het in de perken te houden, anders ben ik zo 3 kilo zwaarder.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 4:18

Als ik niet lekker ben eet ik alleen maar broodjes kaas. Normaal krijg ik het er echt niet door maar als ik ziek ben wil ik niets anders. Wanneer ik dan weer iets ben opgeknapt wil ik áltijd frietjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 4:22

Ik heb het de laatste dagen ook. Zolang ik niet eet is er niks aan de hand, zodra ik ga eten schrans ik alle kasten leeg :nopompom:

Als ik echt niet lekker ben krijg ik geen hap door mijn keel, tijdens zwangerschap at ik wel de gekste dingen terwijl ik misselijk was. Bergen kroketten op en van iets anders moest ik overgeven. En chocomel, water of thee ging ik van over mijn nek Rolling Eyes


Laatst aangepast door Stofzuiger op vr 7 dec 2012 - 4:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Carra vr 7 dec 2012 - 4:22

Ik voel me prima, maar heb het de afgelopen dagen ook. Ik zit nu ook weer chocola te eten. Ik denk dat het door de tijd van het jaar komt. Ik heb nooit veel snoep ik huis, maar ik ben pas jarig geweest en heb ook voor Sinterklaas allemaal lekkere dingen gekregen. En dat moet op...
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  SoGood vr 7 dec 2012 - 7:32

Ik heb juist helemaal geen zin in hartig eten, bah het idee alleen al! Ik heb toch nog best wel wat avondeten naar binnen weten te werken: Krentenbol, roggebroodje met vlokken en een schaaltje yoghurt met sinaasappel en banaan. Niet echt geschikt als diner, maar wel lekker. Wil alleen maar snoepen! 561177
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Gast vr 7 dec 2012 - 7:43

Ik drink normaal nooit appelsap maar heb het altijd in huis want zo gauw ik niet fit ben heb ik er ineens ontzettend zin in. Zo ook met naturel Lays chips, op de één of andere manier vind ik dat dan heel lekker terwijl ik er nu niet naar om kijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Kowalski vr 7 dec 2012 - 9:56

Als ik niet lekker ben heb ik echt zin in alles wat los en vast staat Wil alleen maar snoepen! 394967 Of ik moet echt misselijk zijn, maar daar heb ik niet zo vaak last van. Normaal gesproken heb ik ook echt heel vaak zin om te snacken, maar kan ik me wel inhouden. Als ik me niet lekker voel vind ik mezelf zielig ofzo Wil alleen maar snoepen! 253468018
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wil alleen maar snoepen! Empty Re: Wil alleen maar snoepen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum