Mijn echo
+47
M@niek
studiebol
pitbullgup
Zora
Snoes
Flip Fluitketel
Pien
Monnie
L!ND@
Fiebje
sheila123
Sjaantje
LindaK
Lynn_
Muppetje
_Jet
Oasis
Sjonno
Mamsie
Happydobby
Tiara
Amber-
PapillonRose
Sweety
Caro
Parisienne
Guus
Rumble
Kabouter
smooch
SoGood
Suus
Arwyn
Winegum
Ugly Betty
Famke
Pannetoet
Lotus
Pussycat
JD
Merai
Sterre
minoessepoes
Moezie
VeryCherry
Darius
Blond
51 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mijn echo
Ooooh wat een ontzettend fijn nieuws!!!
Nogmaals gefeliciteerd!
Het is heel onwerkelijk allemaal vond ik.
Zo vreemd dat er gewoon een kindje in je groeit!
En je zal staan te kijken met je volgende echo hoe goed je al de vorm kunt zien!
Ik mocht toen met 6 weken en de keer erop met 8 weken en toen zag je gewoon echt dat dat boontje zich al begon te vormen en met 12 weken zie je gewoon al een hoofdje en armpjes!
Geniet er van! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!
Nogmaals gefeliciteerd!
Het is heel onwerkelijk allemaal vond ik.
Zo vreemd dat er gewoon een kindje in je groeit!
En je zal staan te kijken met je volgende echo hoe goed je al de vorm kunt zien!
Ik mocht toen met 6 weken en de keer erop met 8 weken en toen zag je gewoon echt dat dat boontje zich al begon te vormen en met 12 weken zie je gewoon al een hoofdje en armpjes!
Geniet er van! Je hebt het dubbel en dwars verdiend!
Gast- Gast
Wat fijn zeg! Gefeliciteerd!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Happydobby schreef:Gefeliciteerd, wat doen ze trouwens snel een echo, bij ons krijg je die niet eerder dan de 9de week.
Zal wel zijn omdat CKC hiervoor een miskraam heeft gehad?
Gast- Gast
Gefeliciteerd meid!!!
Zo zie je maar hoe snel het weer raak kan zijn!
Geniet er saampjes lekker van!
Zo zie je maar hoe snel het weer raak kan zijn!
Geniet er saampjes lekker van!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd!!!
Waar ik trouwens aan moest denken was de vrouw van mijn neef....Die heeft een miskraam gehad en bleek erg vlak daarna alweer zwanger. En wat bleek? Het was de helft van een tweeling die wel is blijven zitten. Heel bijzonder! Sowieso is het bijzonder, geniet ervan samen!
Waar ik trouwens aan moest denken was de vrouw van mijn neef....Die heeft een miskraam gehad en bleek erg vlak daarna alweer zwanger. En wat bleek? Het was de helft van een tweeling die wel is blijven zitten. Heel bijzonder! Sowieso is het bijzonder, geniet ervan samen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
fijn dat de echo er goed uit zag, dat je maar een hele fijne zwangerschap mag hebben!
Gast- Gast
Wat fijn, gefeliciteerd!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Yeeeejj!! Ik ben blij voor je Ckc! Ik vroeg het gister nog in een topic (weet even niet meer welke) hoe het nu met jou zou gaan... Helemaal geweldig.. Geniet er lekker van!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd en geniet ervan!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Giacomo schreef:Happydobby schreef:Gefeliciteerd, wat doen ze trouwens snel een echo, bij ons krijg je die niet eerder dan de 9de week.
Zal wel zijn omdat CKC hiervoor een miskraam heeft gehad?
Ik kreeg mijn eerste echo met 6 weken omdat ik niet wist hoe ver ik was.
Het hangt een beetje van de situatie af en bij CKC denk ik inderdaad vanwege de miskraam.
Gast- Gast
Wat fijn CKC!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
L!ND@ schreef:Gefeliciteerd!!!
Wow dat is inderdaad heel bijzonder.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Bedankt voor de feliciaties meiden!
Ik kreeg idd een echo omdat ik had gebeld en de situatie had uitgelegd. Eerst mocht het niet eens maar toen heb ik de gyn gebeld en hij heeft toen (ze zitten in hetzelfde pand van ziekenhuis) gezegd dat mijn situatie anders was en daarop volgend mocht ik dus gisteren.
Nou, en mijn schoonpa weet het ook..
We gingen daar eten en wat stond er op het menu: medium raw biefstuk.. oops! Toen hebben we 't gezegd, zou zo aso zijn om 't niet op te eten. Ze waren helemaal door het dolle heen. Echt heel grappig. Mijn schoonpa zei meteen, kinderkamer mogen jullie uitzoeken op onze kosten haha!
Ik kreeg idd een echo omdat ik had gebeld en de situatie had uitgelegd. Eerst mocht het niet eens maar toen heb ik de gyn gebeld en hij heeft toen (ze zitten in hetzelfde pand van ziekenhuis) gezegd dat mijn situatie anders was en daarop volgend mocht ik dus gisteren.
Nou, en mijn schoonpa weet het ook..
We gingen daar eten en wat stond er op het menu: medium raw biefstuk.. oops! Toen hebben we 't gezegd, zou zo aso zijn om 't niet op te eten. Ze waren helemaal door het dolle heen. Echt heel grappig. Mijn schoonpa zei meteen, kinderkamer mogen jullie uitzoeken op onze kosten haha!
Gast- Gast
hahah, leuk CKC!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wat fijn dat het nu helemaal goed gaat! Nu echt er van gaan genieten
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Gefeliciteerd! Fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Leuk dat je schoonvader zo enthousiast reageerde!!
Geniet ervan!
Leuk dat je schoonvader zo enthousiast reageerde!!
Geniet ervan!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Hebben wij dezelfde neef Linda?Zora schreef:L!ND@ schreef:Gefeliciteerd!!!
De vrouw van mijn neef heeft dit ook gehad bijna 2 jaar geleden..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hebben wij dezelfde neef Linda?Zora schreef:L!ND@ schreef:Gefeliciteerd!!!
De schoonzus van een van mijn beste vriendinnen heeft dit ook gehad, haar zoon was ook de helft van een tweeling.
Gast- Gast
Nee, bij mij is t niet zo hoor.Darcy schreef:_Donnaa schreef:Hebben wij dezelfde neef Linda?Zora schreef:L!ND@ schreef:Gefeliciteerd!!!
De schoonzus van een van mijn beste vriendinnen heeft dit ook gehad, haar zoon was ook de helft van een tweeling.
Gast- Gast
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» mijn echo
» Mijn echo...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Mijn echo...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: