Mijn echo
+47
M@niek
studiebol
pitbullgup
Zora
Snoes
Flip Fluitketel
Pien
Monnie
L!ND@
Fiebje
sheila123
Sjaantje
LindaK
Lynn_
Muppetje
_Jet
Oasis
Sjonno
Mamsie
Happydobby
Tiara
Amber-
PapillonRose
Sweety
Caro
Parisienne
Guus
Rumble
Kabouter
smooch
SoGood
Suus
Arwyn
Winegum
Ugly Betty
Famke
Pannetoet
Lotus
Pussycat
JD
Merai
Sterre
minoessepoes
Moezie
VeryCherry
Darius
Blond
51 plaatsers
Pagina 2 van 5
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Mijn echo
Isabella schreef:CKC schreef:@Isabella ik wacht nog wel eventjes een maandje ofzo. Nog even samen alleen genieten.
Dat begrijp ik, even een geheim nog voor samen!
En alle meiden op dit forum
Gast- Gast
Echt superfijn dat de echo goed was, CKC!
Bizar idee he, dat er gewoon een minimensje in je groeit? Ik vond het ook echt onwerkelijk ... en tegelijk het allermooiste wat er bestaat!
Bizar idee he, dat er gewoon een minimensje in je groeit? Ik vond het ook echt onwerkelijk ... en tegelijk het allermooiste wat er bestaat!
Gast- Gast
Gefeliciteerd!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Wat moeilijk, om dan niks te vertellen tegen je collega's terwijl je net zulk mooi nieuws hebt gehoord
Ik ben blij voor jullie dat het hartje goed klopt, dat verdien je! Geniet van dit fijne gevoel.
Ik ben blij voor jullie dat het hartje goed klopt, dat verdien je! Geniet van dit fijne gevoel.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
CKC schreef:Meiden,
Ik heb net mijn echo gehad en alles zag er goed uit. Ze heeft de baby gezet op 7wkn en 3daagjes. Ik ben dus echt met een week verschil ofzo opnieuw zwanger geraakt na mijn miskraam. Bizar..Ze wist het verder ook niet goed omdat ze niet weet wanneer precies het vorige vruchtje niet goed was gegaan. En het hartje hebben we ook gehoord leek net of er een trein voorbij kwam zo raar hoor je het he!
Mijn man kreeg helemaal tranen,zo schattig.
Ps nog even mondje dicht op facebook etc. Ik wil zelf mijn familie etc inlichten.
Wat leuk zeg. Wist niet dat je een miskraam hebt gehad, heel naar zeg en fijn dat het nu wel goed is.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Echt superfijn dat de echo goed was, CKC!
Ja, heel raar. Ik begin wel een heel klein buikje te zien maar het zijn echt mijn darmen die plek maken voor de baarmoeder.
Gast- Gast
CKC schreef:Ben nu weer op het werk, los van mijn baas weet niemand het. Dus uhm, ik probeer mijn pokerface in de plooi te houden maar lukt niet!! Want ik was naar de tandarts en er is niets leuks aan de tandarts!
Sterkte! Ik zou soms gewoon even een dansje maken op de wc als je het even niet meer houdt.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Sterre schreef:CKC schreef:Ben nu weer op het werk, los van mijn baas weet niemand het. Dus uhm, ik probeer mijn pokerface in de plooi te houden maar lukt niet!! Want ik was naar de tandarts en er is niets leuks aan de tandarts!
Sterkte! Ik zou soms gewoon even een dansje maken op de wc als je het even niet meer houdt.
Ik maak me juist zorgen om vanavond, we gaan eten bij mijn schoonvader en ik ga 't gewoon uitflappen weet het gewoon.
Gast- Gast
Haha, ik had het volgens mij echt allang verteld!! Vind het al heel knap dat je het al zolang voor je houdt, haha.
Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!
Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Haha, hoe reageerde jouw baas trouwens? Ik zou denk ik de hele dag vreugde dansjes doen, maar dat is ook zo gek op je werk
Gast- Gast
Isabella schreef:Haha, hoe reageerde jouw baas trouwens? Ik zou denk ik de hele dag vreugde dansjes doen, maar dat is ook zo gek op je werk
Mijn baas zei: ik zat er al op te wachten haha. Die vond het heel leuk en reageerde heel positief en hij heeft zelf vrouw met kinderen en hij vertelde dat zijn vrouw knap beroerd was en dat ie dus min of meer wist wat ik nu op dit moment aan het doormaken ben.
Gast- Gast
CKC schreef:Isabella schreef:Haha, hoe reageerde jouw baas trouwens? Ik zou denk ik de hele dag vreugde dansjes doen, maar dat is ook zo gek op je werk
Mijn baas zei: ik zat er al op te wachten haha. Die vond het heel leuk en reageerde heel positief en hij heeft zelf vrouw met kinderen en hij vertelde dat zijn vrouw knap beroerd was en dat ie dus min of meer wist wat ik nu op dit moment aan het doormaken ben.
Ow dat is wel heel fijn als reactie denk ik zo!
Gast- Gast
Wat fijn, CKC, gefeliciteerd!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jaaa gefeliciteerd!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Super, lijkt me zo bijzonder om voor het eerst je baby's hartje te horen!
Gelukkig dat je baas zo begripvol is. Haha ik ben benieuwd hoe lang je mond kan dicht houden.
Wil je het op een speciale manier aan je familie vertellen?
Gelukkig dat je baas zo begripvol is. Haha ik ben benieuwd hoe lang je mond kan dicht houden.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
smooch schreef:Super, lijkt me zo bijzonder om voor het eerst je baby's hartje te horen!
Ik denk dat ze een speen krijgen met I Love Oma en I Love Opa.. En die ga ik dan enorm groot verpakken.
Gast- Gast
Wat goed om te horen!! Wat snel ook na de vorige keer..
Geniet ervan met z'n tweeën!!
Geniet ervan met z'n tweeën!!
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Wauw! Gefeliciteerd CKC! (en man!)
Wat lief dat hij een traantje moest wegpinken, dat had mijn vent ook bij de eerste echo!
Geniet ervan!
Wat lief dat hij een traantje moest wegpinken, dat had mijn vent ook bij de eerste echo!
Geniet ervan!
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Gefeliciteerd!
Voor mij is het nu ongeveer een jaar geleden dat ik ongeveer net zo ver was als jij. En als ik nu naast me kijk ligt er een lief, prachtig meisje in de wipstoel. Geniet maar lekker de komende weken van jullie geheimpje!
Voor mij is het nu ongeveer een jaar geleden dat ik ongeveer net zo ver was als jij. En als ik nu naast me kijk ligt er een lief, prachtig meisje in de wipstoel. Geniet maar lekker de komende weken van jullie geheimpje!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 2 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» mijn echo
» Mijn echo...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
» Mijn echo...
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» UPDATE 22-2: Mijn paps, de schrik van mijn leven vandaag
Pagina 2 van 5
Permissies van dit forum: